-Szegénykém. Kuncogtam.
-Y/n. Hallottam meg Elena hangját. Letettem a telefont és kimentem Elenahoz.
-Igen? Kérdeztem .
- be akarlak mutatni valakinek. Mondta Elena. Amikor ki értem megláttam Elenát egy barna hajú fiúval.
- Y/n ő itt Stefan Salvatore. Stefan ő itt Y/n Y/l/n. Mutatott be egymásnak.
- nagyon örülök. Nyújtottam kezet Stefannak.
- Én is örülök. Fogadta el a kezem.
-Y/n eljössz velünk a grillbe? Kérdezte Elena.
- nem köszi, van egy kis dolgom.uzasítottam vissza.
- rendben, szia Y/n. Köszöntek el.
- sziasztok. Köszöntem el tőlük. Bementem a szobámba, a csokor amit Koltól kaptam a vázában pihent. Egy hirtelen késztetés végett felkaptam és bevittem a gardróbomba. Szép gardrób volt. Gyorsan elő vettem egy sárga fényű égőt amit felakaszgattam. Fejmagasságban volt egy polc amire a csokrot tettem. Olyan szép. Gondoltam. Végül elmentem a grillbe és összebarátkoztam Elena barátaival.
Pár óra múlva Stefan haza hozott minket. Én igazán nem akartam hogy haza hozzon mivel nem akartam a nyakukon lenni de Stefan ragaszkodott hogy elhozzon engem is.
Bementünk a házba. Megköszöntem a fuvart és felmentem a fürdőszobába. Beáltam a zuhany alá és elkezdtem folyatni a vizet. Gyorsan lezuhanyoztam és már pizsiben( póló + alsónemű) feküdtem az ágyamban amikor megzörrent a telefonom. Kol volt az. Akaratlanul is elmosolyodtamK:Jó éjszakát Hercegnőm ❤️
Én: Jó éjszakát Kol❤️.Egy mosollyal tettem le a telefonom és kb 5 perc múlva el is aludtam.
*Másnap*.
Reggel az idegesítő ébresztőmre keltem. Sajnos suliba kell mennem. Valahogy felkeltem és össze készültem. Bementem a suliba és Carolinenal beszéltem mivel tegnap tök jól össze barátkoztunk.Épp a terem felé sétáltam mikor megláttam egy ismerős arcot. EZ NEM LEHET IGAZ! szitkozódtam magamban. Kol ált az egyik szekrény elött.
- Kol! Futottam oda hozzá.
- Mi a francot keresel itt? Kérdeztem.
- én is örülök hogy látlak hercegnőm. - ne terelj. Tudom mikor sandítasz! Dorgáltam de közben teli szájjal mosolyogtam.
- csak ki akartam járni a gimit. Vont vállat egy pimasz mosollyal.
- Te komolyan beiratkoztál?! Kérdeztem meglepetten.
- Kol ismerlek. Nem iratkoznál be csak úgy. Nem tudtam vitázni mivel az óra kezdetét jelző csengő közbe szólt.———
Remélem hogy tetszett ez a rész.
Szerintetek mi lesz a Kol kövi húzása?
353 szó huu🥱
Byeses😙
ESTÁS LEYENDO
Mikaelsonba szeretve [Kol Mikaelson x olvasó]
RomanceMit szólnál ha a legjobb barátod bátyja elkezdené csapni neked a szelet? Olvasd el hogy kiderüljön. Ui:lemon lesz benne.