- Я прибув, аби привітати тебе з днем народження.
- Це так неочікувано...
Мені нічого не лишалося, крім як вдавати, що ми в гарних стосунках.
Невже дідусь його покликав? Я озирнулася, але, судячи з його виразу обличчя, той теж не розумів, що відбувається.
- Неймовірно, що ви, принце, вирішили до нас завітати, - продовжила я.
Минулого разу Астана здійняв жахливий галас та залишив маєток злий настільки, що клявся жодною ногою більше сюди не ступати. Але тепер він без запрошення завітав на мій святковий бенкет та стояв усміхався.
І правда, дванадцятирічний перший принц не може бути таким же, як решта дітей. Можливо, він не такий простак, яким я його клеймила.
- Того дня, по поверненню в палац, я отримав від матері догану. Тож сьогодні, як вибачення, вона особисто відправила мене з подарунком для Флорентії.
Я очікувала, що справа належала рукам Імператриці, але все ще була розгублена. Вона змусила свого гордовитого сина запхати свою гордість якнайдалі та піти вибачитися? Ще й на очах стількох людей...
Точно, вона ж не могла впустити таку нагоду. Без сумнівів, завдяки великому впливу на вище суспільство, їй не склало клопоту дізнатися про кількість гостей на святкуванні.
- Зрозуміло, - було єдиним, що сказав дідусь.
Але його погляд був красномовнішим: він дивився на принца, як на мале розбещене щеня, за яким треба весь час пильнувати.
- З днем народженням, Флорентіє, - мовив Астана і відкрив маленьку скриньку для прикрас, яку тримав в руках.
Чорна коробочка була розміром з дві мої долоні. Ух, як же не хотілося її приймати... Що як в ній вибухівка чи щось таке?..
Але попри велике небажання брати щось з рук принца, я просто не мала вибору: погляди всіх присутніх в банкетній залі були зосереджені на нас. Побачивши мій сумнів, він кивнув, ніби кажучи, що дідусь теж цілком може взяти дарунок.
Я все ж прийняла скриньку з рук Астани та привідкрила її, примружившись, коли мене на мить засліпило.
- Ого!
- Таке багатство з імператорської скарбниці...
Варто було відкрити кришку, і зміст коробочки одразу викликав у гостей миттєву реакцію.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В цьому житті я стану Володаркою
FantasyФлорентія була перероджена позашлюбою дитиною найбагатшої родини Імперії. В неї було все, аби її майбутнє склалося якомога найкраще. Але всі родичи полишили Флорентію, коли вмер її батько, а благородна родина, якою вона так пишалася, зазнала краху...