1.TEHLİKE YOLLARI

145 15 22
                                    

İlk kurguma hoşgeldiniz aşklarım!Uzun zamandır beynimin içinde dönen fakat asla yazılara dökemediğim o kurguyla karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz,keyifli okumalar!

"Bu hikayede anlatılan olaylar,kişiler ve kurumlar tamamen hayal ürünü olup tamamen kurgudan ibarettir"

Şarkılar; Little Mix-Salute / Zara Larsson-Ain't my fault

Üzerimdeki deri ceketi ve ağzımdaki maskeyi düzelttim.Önümdeki lüks mağazaya girerken bir yandan çevreyi kontrol ediyordum.Siyah topuklu botlarımın tıkırtısı mağazada yankılanıyordu. En bilindik ve en büyük markanın içindeydim.Zayıf,uzun boylu ve üniforma giymiş bir kadın görevli,iki erkek müşteri ile ilgileniyordu.

Kadın son anda beni farketti ve fark eder etmez gözleri faltaşı gibi açıldı mağazadaki diğer görevliye müşteriler ile ilgilenmesini istedikten sonra hızla müdür odasına ilerledi.

Birkaç dakika sonra mağazanın müdürü olduğunu tahmin ettiğim adamla beraber geri döndüler yanıma geldiklerinde ikiside selam verdiler.Etrafı kolaçan ettim şu ana kadar sorun çıkaracak birşey yoktu etrafta.

"Bayan Idetta,sizi beklemiyorduk,hazırlıksız yakalandık,kusura bakmayın."

Benden bir söz bekliyorlardı fakat ben tepki vermeyince yeniden konuşmasına devam etti

"Bu taraftan lütfen"

Eliyle gösterdiği yere doğru ilerledim. Tahmin ettiğim gibi bir yerdi VIP bir odaya getirip işimizi halledecektik hep böyle olur ya zaten!

Ben odanın ortasında dikilirken adam başka bir yere gitti bekletilmekten hoşlanmadığımı biliyor olmalıydı neyse ki bir dakika sonra elinde siyah büyük bir çanta ile içeriye geldi ve çantayı bana uzattı.

"Buyurun"

Çantayı alıp,yere koydum ve içini açtım.Tüm belgeler burada sapasağlam elime ulaşmıştı.Bir şey demeden odadan çıktım. Mağazanın içinde ilerlerken gözler bendeydi ki bu gayet normal birşey kim buraya deri çeket,yırtık pantolon ve bot ile girerdi ki burası lüks bir yerdi şu an ya bana acıyorlar ya da gülüyorlardı.

Arabama binip hızla şirkete geldim elimdeki çantayı karşımdaki adama uzattım.Adam gururla gülümseyip çantayı elimden aldı.

"İyi işti,Lalin. Bu çantada Alman silah satıcıların hepsinin ismi var. Şimdi güzelce dinlen zira bir iş üzerine çalışıyorum,bu seferki uzun süreli bir rol yapma görevi olabilir."

Başımla patronumu onaylamakla yetindim bu hareketime yaptığı şey gülümsemek oldu.Birde cidden gerçek adımı operasyonlarda kullanmamı düşünmüyordunuz herhalde?Bunu düşündüyseniz gerçekten bir akıl sağlınız yerinde mi diye psikoloğa gidin derim.

Evime gidip üstümü çıkarmadan direkt yatağıma atladım o kadar yorulmuştum ki tam olarak 2 ay boyunca bana verilen son görev olan Rus mafyalarını imfaz etme görevinde aç kalıp,sürekli spor yapıyordum üstelik birde 2 saatlik uyku ile kalıyordum tam oluyordu.Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu,karnımın gurultusuna dayanamadım istemeyerek olsa da kalkıp mutfağa yöneldim.Buzdolabının kapağını açtığımda içinde birşey göremeyince kaşlarımı çattım sinirlerim bozulmuştu.Açtım ve uykum vardı ama dolabımda birşey yoktu.Böbürlene böbürlene montumu giydim.

"Hayır hiç mi düşünmezsin be gerizekalı onca zaman eve gelmeyecektin insan önceden bir hazırlık yapar be!"

Böbürlene böbürlene üstüme bir mont geçirip en yakın markete doğru yol aldım en azından kek bulsam bile şu anlık beni idare edebilirdi.

ŞAHMAT+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin