Her gece olduğu gibi yine gecenin aynı saatinde sokakta yürüyordun.Normalde bomboş olan bu sokakta bu gün bir çocuk vardı.
Kulaklığını takmış,parktaki çimlere yatmış yıldızları seyrediyordu.
Ertesi gün tekrar aynı çocuk vardı.Yine yıldızları seyrediyordu.
Ertesi gün tekrardan,tekrardan derken artık her gün o çocuğu görüyordun ve o da seni görüyordu.Bir gün cesaretini topladın ve yanına gitmeye karar verdin
Fakat çocuk o gün orada yoktu
Ertesi gün geldiğinde çocuğun geldiğini gördün ve yanına gittin.
Sen:Selam?
(Sana bakmadan) x:Selam.
Sen:Her gün seni görüyorum ve hep yıldızları seyrediyorsun.Burada hiç arkadaşım yok,arkadaşım olmak ister misin?
X:Bilmiyorum,olabilir
Sen:Peki,adın ne?
X:Kenma,Kozume Kenma.
Sen:Ben de y/n.Ne tarafta oturuyorsun,eve beraber gidebiliriz.
Kenma:Alt sokakta.304 numaralı ev.
Sen:Evlerimiz çok yakın,ben de 301'de oturuyorum,gideceksen beraber gidebiliriz
Kenma:Peki.
Kenma:Neden her gece buraya geliyorsun?
Sen:Babamla anlaşamıyorum cok fazla,onun için geceleri gereksiz laf söylemesin diye burada kafamı dinliyorum.Sen de yıldızları izliyorsun galiba,bir anlamı mı var?
Kenma:Hayır,onlar...çok güzel.
*gözlerin açılmıştı ve dikkatlice Kenma'ya baktın,yıldızlara öyle bakıyordu ki sanki onlara aşıktı.*
Sen:Benimle eve kadar geldiğin için teşekkür ederim Kenma,iyi geceler,görüşürüz.
Kenma:İyi geceler y/n.
Kenma çok tatlı ve sakin birisiydi.Tanıdığın kimse gibi değildi.Saf bir güzelliği vardi.Ona hayran kalmıştın,bunları düşünürken annen seni çağırdı.
Annen:y/n seninle bir şey konuşmak istiyorum.Babanla ben ayrılacağız,artık onunla anlaşamıyoruz ve ayrılmaya karar verdik.Senin de bu konudan dolayı rahatlayacağına eminim.Sana yeni bir başlangıç yapmak için okulunu da değiştirmek istiyorum,bir sakıncası var mı?
Sen:Yok,değiştir gitsin.
Odana geldiğinde rahatlamıştın,babanla sürekli tartışıyordun,seni çok sıkıyordu ve sana çok karışıyordu.Bundan sonra babanla görüşmeyi düşünmüyordun,okulunda da kimseyle anlaşamıyordun,annene okulunu kendin seçmek istediğini söyledin.
Bir sonraki gün gece tekrar boş sokağa geldin ve yine kenmayı gördün.Yanına gittin ve yattığı yerden kalkması için elini uzattın.Ona dün gece olanları anlattın ve hangi okulda okuduğunu sordun.Nekoma.Kenma seni eve bıraktıktan sonra annene Nekoma'ya gitmek istediğini söyledin ve başvuru işlemlerini hemen yapacağını söyledi.
Aradan bir kaç gün geçti ve her gün Kenmayla görüşmeye devam ediyordun.O çok tatlıydı,çok sakindi ve çok çekiciydi fakat bunları ona söyleme cesaretin yoktu.Bir kaç gün sonra Yeni okuluna gidecektin.Kenmaya onun okuluna geleceğinden bahsetmedin.Ona sürpriz olsun istiyordun.
Kenma fici yazmaya karar verdim ve başlıyoruz bakalım.Çok klasik bir başlangıç mı oldu bilmiyorum ama umarım güzel devam eder ❣️