Ahoj, vím že to trvalo ale bylo toho na mě fakt hodně takže jsem neměla čas.
Užívejte :]Kurva!
G: smažeš to hned že jo? Nedáš to nikomu!
Q: jasně že jo! To mi ani nevěříš? :(
G: nene věřím, jenom se ptám
Read 23:48Tak asi dobrý. Smaže to a nic se nestane. Uff. Rozhodl jsem se že je na čase jít si lehnout a tak jsem se převlékl a zalehl jsem.
---
Když jsem se ráno probudil, moje záda byly rozlámané a moje oči červené a slepené. V noci jsem měl noční můru, a teď vypadám takhle. Tohle se mi stává pořád! Vběhl jsem do koupelny a umyl jsem si obličej vodou, potom jsem kapesníčkem opatrně promnul oči, abych si tam nezanesl infekci jako před rokem. Vyčistil jsem si vlasy a prohrábnul si rukou vlasy.
Do školy jsem si na sebe vzal jenom obyčejné šedé triko a černé tepláky. Byl jsem spokojen a tak jsem seběhl dolů na snídani. Když jsem ale uviděl hodiny, uvědomil jsem si že snídani absolutně nestíhám. Vzal jsem tak rychle třást co mi udělal táta než odešel do práce a vyběhl ven.
Dream tu ale nebyl jako obvilke. To už se mnou nechce ani chodit do školy? Jasně že ne. Bože. Nechal jsem to být a vzal jsem si sluchátka, zapnul jsem si písničky a vyrazil.
Když jsem přišel do třídy tak už tam všichni byly až na Dreama a toho vysokého hnědovlasého kluka že včera.
Q: ahoj Georgi!
G: čau
K: tak co už jsi mluvil s Dreamem?
G: no já-
N: tys s ním nemluvil?!
K: nicku neřvi furt!
Q: jo, nech George bejt, neudělal nic špatnýho.
N: ty buď sticha, je to celý tvoje chyba, teď se na mě Dream beztak bude zlobit a nebude se se mnou bavit. Jste kreténi, víte to.
K: neboj, bude se s tebou bavit. Vždyť se znáte dlouho, jenom za ním pak spolu zajdeme jo?
N: snad más pravdu, díky...
Q: proč se s ním vůbec chceš bavit? Co z toho máš? Vždyť je docela otravnej.
N: nech ho laskavě bejt než ti jednu napálím
G: nicku!
N: ty buď taky sticha, zklamal jsi mě.Au. Ale já přece nic neudělal. Najednou zazvonilo a do třídy se vtrhl Dream a ten jeho novej kámoš, něčemu se smály. Najednou jsem se cítil jako kdybych měl toho hnědovlasáska zabít. Vůbec se mi nelíbil. Něco mi na něm prostě nesedělo...
Q: Georgi, vpohodě?
G: jo Uh jasně že jo.Když jsem vyšel ze školy, Quackity už šel napřed domů, aby stihl autobus a já se rozhodl počkat na Dreama a konečně si s ním promluvit. Nemůžu se mu vyhýbat navždy.
Trvalo to jenom chvilku když z budovy vyšel Dream i s tím hnědovlákem. Zase on.
G: Dreame! Můžu s tebou mluvit, prosím?
Řekl jsem když jsem k nim došel. Připadal jsem si trochu špatně protože jsem tam z nich byl nejnižší a né o málo.
W: kdo to je Dreame?
D: to je George, Georgi tohle WilburJo tak se jmenuje.
W: rád tě poznávám
Řekl a natáhl ruku ke mně
G: já tebe taky
Ruku jsem mu potřásl
G: můžu s tebou teda mluvit?
D: jo asi jo, wile, asi běž domů, pak si zavoláme.
W: jasný čusOni si i telefonují?
D: tak co chceš?
G: no, promiň za to že ti Quackity zabral místo...
D: teď už je to asi jedno že?
G; co? O čem to mluvíš?
D: je dost janě vidět jak se spolu všichni hezký bavíte i beze mě, tak co bych vám překážel, díky žes mi otevřel oči. Teď už asi půjdu, možná ještě stihnu Wila.
G: ne, Karlovy a Nickovi moc chybíš! A mě taky.Hrozně dlouhá pauza toto, ale doufám že se vám to líbí:)
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
Fiksi PenggemarČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit