5.

163 7 0
                                    

Mikor visszatértek a koliba.

D.:Hát.. Akkor megyek is. Szia Uraraka!

U.:Szia Deku... {most vagy soha} Deku! VÁRJ!

Uraraka a zöld hajú fiú után futott és az arcára nyomott egy puszit. De Dekut nem érdekelte, lefagyott egy pillanatra, azután elindult a szobák felé. A szobánál már ott ált Bakougou aki éppen rá várt.

B.:Végre ide értél!

D.:Bocsi.. Uraraka feltartott.

B.:Mi a francért lógsz azzal a kerek fejűvel ?

D.:Mert mégis a barátom.

B.:Tch, tökmindegy. Haladj befelé.

Bementek a szobába és Deku csak egy kattanást hallot mögüle amire egy picit megilyedt, de érezte hogy Bakougou hátulról megöleli és egyböl lenyugodt.Erre Bakougou megölelte erősebben ami Dekunak nem tetszett és elkezdett parázni kicsikét.

D.:Uhm.. Ka- nem bírtam befejezni a mondatot mert felvett és odavitt az ágyára, mire elkeztem mégjobban félni.

B.:Nyugodj már le!- éreztem a testén hogy rázkódik a félelmtől.- Nem akarok semmit se csinálni, csak az volt a lényeg hogy elkotrógy a körpofa ribanc közeléből. Nem bízok benne annyira.

Deku felkuncogott egyet.

D.: Khirishimának igaza volt, te tényleg féltékeny vagy.

B.:Fogd be! Ő is buzi, együtt van azzal a kicseszett töltővel.

D.:Várj.. MI!?!?? ÉS ÉN MIÉRT NEM  TUDOK RÓLA ?

B.: HONNÉT A JÓ BÜDÖS FASZBÓL TUDJAM ?

D.:FINGOM SINCS.

{kintről}U.: Jól vagytok ? Üvöltözést hallotam.

B.:Igen húzz innen.

{kintről}U.: Oké, de De-

B.: Ő is jól van kerekfej.

D.:És mit akarsz csinálni ?

B.:Gondoltam beszélgetünk és játszunk valami kicseszett telefonos játékkal.

D.:Oké!

 Egy tini szerelem {BkDk} [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang