Rae
Körülbelül egy fél órája kelhettem fel, Zia még aludt. Ma lesz a parti, de nem sietünk sehová, pláne azért mert a barátnőm cirkuszi előadásának tegnap volt a premiere. A konyhapultnak támaszkodva néztem ki az ablakon közben pedig a kávémat szürcsölgettem.
-Jó reggelt! - köszönt a várt szépség. Mosolyogva végig mért, holott nem volt rajtam semmi extra. Csupán egy sötétlila boxnadrág és egy neon sárga sportmelltartó, hiszen a lakásban jó meleg volt. Közelebb hajolva adott egy puszit a számra.
-Kapatok egy kortyot a kávédból? -kérdezte a poharamba sandítva.
-Persze baba. - feleltem átadva a bögrémet. Ivott egy kortyot majd vissza is adta. Megszoktam, hogy reggelente nem készítek neki kávét hiszen ő a narancslevet preferálja. Még délután is csak ritkán kávézik.
-Van mérleged? A fürdőszobában? -kérdezte. Bólintottam a forró italomba kortyolva, sarkon fordult mielőtt szóhoz juthattam volna.
-Vigyázz nem az értékedet méri! - figyelmeztettem úgy, hogy mindenképp meghallja. Nem igazán ismerem a testével való viszonyát így helytállónak tűnt ez a megjegyzés. Kisvártatva visszatért.
-Ne aggódj, tudom. Nem lényeges, csak pontosan kell beállítsák a szereimet, karika kötél ilyenek. Fontos, hogy elbírják a súlyom a függesztők. -elégedett voltam a magyarázatával, igaz nem vagyok otthon a cirkuszvilágában így csak az elmondottakra támaszkodhatom, ám annyira már ismerem Ziust hogy tudjam nem fog a szemembe hazudni, nem szokása. Talán egy dolog van, amit jobb szeret titkolni ez pedig a szorongása, de ez most teljesen független, más téma volt.
-Helyes babe-mondtam belepuszilva a nyakába.
-Megyek készülődni. Mikor indulunk? -kérdezte a rövid hajamba túrva.
- Tíz óra felé terveztem, az jó? -bólintott majd egy titokzatos mosollyal elsétált. -Rövidesen én is elindultam zuhanyozni majd öltözködni. Törülközés közben Zia beszólt a fürdőbe, de sajnos nem hallottam tisztán a szavait, ezért kisétáltam a hálónkba felöltözni. A fekete ingem és fényes lila zakóm és nadrágom tökéletesen mutattak, az elképzeléseimnek megfeleltek.
Zius az előszobai tükör előtt ácsorgott, egy igazán vad, de mégis játékos szettben. Hálós kövekkel díszített harisnyát viselt, színes strasszos fehér bodyval, felülre pedig egy oversized blézer került, ami pont eltakarta a fenekét, ezt pedig az én egyik övemmel fogta össze. Gyönyörű volt, mint mindig, egy pillanatra végigsimítottam a dereka hátsó részén. Ezután ellenőriztem a tükörben, hogy megvan-e az összes piercingem.
-Lehetek 7-8 centis magas sarkúban? -kérdezte egy szilva színű cipővel a kezében.
-Hogyne hercegnő, biztosan nagyon szexi leszel benne. -mosolyogtam rá.
-Jóval magasabb leszek nálad. -jelentette be felvéve a cipőt. Alapból is egy pár centivel magasabb nálam, de ez nem számít. Egyébként is van valami elképesztően vonzó plusz dolog a magassarkút viselő nőkben, ami nekem nagyon imponál.
-Értem, csak tudjad ki a főnök. Ennyi. Nem a magasság számít, hanem a hatalom.
-A magasság hatalom. -felelte incselkedve majd megindult a bejárati ajtó felé, de még épp időben megragadtam a derekát és visszahúztam. Átkaroltam és megcsókoltam, ezzel pecsételtük meg az indulásunkat pontban 10-kor.
A parti délelőttjén a workshopok kerültek megtartásra, így csak az ezekre a programra jelentkezett vendégek lézengtek a bárban.
Mi Ziával a rövid bemutatónk után kisétáltunk az üvegfalú szobából vissza az én privát helységembe.Ezt választottam most pihenőszobának mivel a többi erre kijelölt helység már foglalt volt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pokoli vágyak
RomantizmII. Szadizmus és Mazochizmus (S&M) -Vigyázz baba, mit ejtesz ki azon a szép szádon!-mondta és a falhoz szorított. -Eressz el! Nekem senki sem parancsolgat!-ordítottam az arcába. -Úgy látszik nem voltam elég világos, kislány. Lehet, hogy nem vagy az...