7.Bölüm

60 10 5
                                    

Biu'nun şu hareketi her zaman beni eritecek bölüme koymasam olmazdı.🤭💙💙🖤🖤

Build

Hadi bugün alışverişe çıkalım,tam alışveriş havası gidelim."

Bible'nin ben seanstan çıkar çıkmaz fikrinin değişip şimdi alışverişe çıkalım demesiyle şaşırdım,ne diyeceğimi bilemeyip duraksayıp sonunda sordum."

"Ne-neden b-birden bire f-fikrin değişmiş
gibi,m-müsait olunca g-gidelim dediğini h-hatırlıyorum?"

Saçlarını karıştırıp bir şeyler düşünüyor gibi tetikte olan tavırları dikkatimi çekmişti.

"Bugün müsait olduğumu öğrendim senin de boş olduğunu umuyorum,daha sonra bu fırsatı değerlendirmek imkansız,yoğun bir dava beni bekliyor bu yüzden gidelim mi?"

Bakışları fazla sevimliydi evet neredeyse yüzüne bakabiliyordum,doktorun kendimi denememi tepkilerimi izlememi söylediği aklıma geldiğinde,başımı salladım.

"P-pekala gidelim

"Harika o zaman benim motorumla gidiyoruz."

Önden gitmek üzereyken omzundan tuttum,yapılı haliyle yutkunurken elimi çekip söyledim.

"Motordan k-korkuyorum benim a-arabamla gidelim.

Bir şey söylemeden başını salladığında onunla arabama yürürken etrafa bakınmaları gözümden kaçmamıştı gergin görünüyordu,nedenini sorup sormamak arasında kalmıştım çoktan arabanın önüne gelince,sorusuyla döndüm.

"Arabayı kullanan olma şansım var mı?"

"Y-yani şoförlüğüm k-kötü de-değildir.
R-rahatsız o-olduys-."

"Hayır,hayır asla!! Ee bildiğim bir mağaza var seni oraya götüren,ben olmak istiyorum."

Aniden yükselen ses tonunu yumuşatıp güven verici bakışlar attığında bu haline gülmüştüm fazla tatlı duruyordu.

"Pe-pekala sorun y-yok gidelim."

Anahtari ona verip arabaya bindiğimde onu bekledim,kısa süreli arabayı inceleyip bindiğinde çalıştırıp sürmeye başladı.Onu izliyordum yol boyu,arada gözlerimi kaçırırken söylediğiyle kulaklarım çoktan,kıpkırmızı olmuştu.

"Gözlerini artık kaçırmıyorsun,yüzüm hoşuna mı gitti?"

"Ha-hayır,yani o-ona hayır d-değil yani yüzün iy-iyi ben kk-kendimi d-deniyorum.

"Hayda bu defa da deneme tahtası olduk."

"Ol-oldun gibi g-geliyor.

Bible'nin gülmesiyle içim gidiyordu sonunda dayanamayıp ben de gülmüştüm,gözleri dudaklarıma kaydığında yola bakarken konuştum.

"Önü-önüne bakmalısın."

"Gülüşünden gözlerimi alamadım iyi ki herkese gülümsemiyorsun."

BİBLE

Herkese gülümsersen aşık olmadık insan kalmaz ve ben kıskançlıktan çıldırırdım.

İçimden düşünürken sessiz sedasız yolu izleyen sevimli oğlan söylediğimle bana döndü,açıklama beklediği barizdi.

"Yani değmeyenlere vereceğin bu eşsiz gülümsemeni,soldurmalarından korkarım."

"O z-zaman ss-sadece san-a gülümserim."

"Keyfîm daha çok yerine geldi."

Bana özel olarak söyledikleri hoşuma gitmişti, mağazaya vardığımızda inişine dek gözlerimi ondan ayırmamıştım.Bilgi paylaşımı yüzünden içerideki köstebek açığa çıkmıştı.Ve bunun başı bendim, peşimde olduklarıni biliyordum
herkesi değer verdiklerinden vuruyorlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Safe Place /BİBLEBUİLD Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin