Když se vrátila, chvíli ji trvalo, než byla schopna otevřít oči. Nejprve musela uklidnit strach, který ji svíral a pak teprve mluvit. Tohle se nestalo, takže změnila něco, co neměla, ale co? Mozkomorové! Samozřejmě, že jí to nenapadlo hned. Po tom incidentu měli Harryho přesunout do hlavního štábu!
Otevřela oči a spatřila dva znepokojené muže, jak si ji prohlíží.
„Beru zpět, není idiot. Neutekl z domu a dokonce se snažil přivolat pomoc,“ promluvila tiše a měla pocit, že její hlasivky ji nechtějí poslouchat.
„Harry byl unesen nějakým cvokem, který si chce šplhnout u Voldemorta, ale není to smrtijed. Muž, který vás střídal nebyl Artur, pane Snape a to je ten problém. Harry spoléhal na to, že když vyběhne z domu, určitě natrefí na nějakou hlídku. Ale to místo…“
Znovu zavřela oči a snažila si vybavit každý detail, který v Harryho vzpomínce viděla. Byla si jistá, že tam už byla, že to místo zná. Cítila, jak Harryho strach roste a pomalu překrývá ten její a pak si to uvědomila!
„Godrikův důl! Je v Harryho domě! A je tam minimálně jeden mozkomor!“ vyhrkla a vyskočila na nohy, aby okamžitě vyrazila.
„Jdu s vámi,“ pronesl ledově Snape, který měl již zpět svou chladnou masku, zatímco Brumbál beze slov přeměnil šálek od čaje v přenášedlo.
„Aktivuje se za třicet vteřin. Severusi, Herm, buďte opatrní,“ řekl a oba kouzelníci se dotkli šálku. Po chvilce ucítili škubnutí a propadli se do víru barev.
Když byli na místě, Hermiona se zařekla, že přenášedlo už nikdy nepoužije. Ostražitě se rozhlédla a stejně jako Snape, měla hůlku v pohotovosti. Pak to ucítila, ten známý chlad. Než stihl profesor lektvarů zareagovat, už se kolem nich proháněl Hermionin patron.
„Dvanácterák,“ špitl překvapeně Snape.
„Nebuďte tak překvapen, profesore. Moc dobře víte, že mám čtyři patrony a všechny jste je již viděl. Pojďme.“
Severus ji následoval, aniž by nějak komentoval její rozkaz. Z nějakého důvodu měl pocit, že v této situaci by jí měl věřit.
„Potterův patron byl taky dvanácterák.“
„Vím. Docela mě to překvapilo,“ odvětila Hermiona a zastavila se před domem, ve kterém Harry přišel o rodiče a stal se viteálem. Vyčarovala zbylé tři patrony a vyslala je do domu. V ten okamžik, aniž by se nad tím pozastavila, přemýšlela a jednala jako pravá Loddová. Čas strávený s bystrozorkou ji ovlivnil stejně, jako roky s Harrym. Ani zdaleka již nebyla tou Hermionou, která nyní studovala v Bradavicích.
Pohlédla na profesora lektvarů a viděla, jak dům pozoruje se zastřeným pohledem. Samozřejmě, nejen pro Harryho bylo tohle místo děsivé. Severus zde přišel o Lily.
„Mohu to zvládnout sama,“ pronesla tiše a Snape se ušklíbl.
„Není třeba. Tak velkou důvěru ve vás ještě nemám,“ odvětil, ale Hermiona věděla, že lže. Kdyby jí nevěřil, nestál by má schůzi řádu na její straně. Přesto přistoupila na jeho hru.
„To vám nezazlívám, ovšem až tam vstoupíme, měl byste mi věřit. Pokud tedy chcete zachránit nejslavnějšího kluka kouzelnického světa,“ ušklíbla se zpět a sklonila se k lasičce, která vyběhla z domu.
Severus sledoval, jak jí patron vyběhl po ruce a usadil se na jejím rameni. Ještě neviděl, že by nějaký kouzelník takto s patronem spolupracoval.
„Harry je nahoře a jsou tam tři mozkomorové. Dole je kouzelník, který ho unesl,“ řekla pomalu a zamračila se.
„Necítím žádnou magii,“ konstatoval Severus.
Hermiona popošla k domu a natáhla ruku, jako kdyby se chtěla dotknout nějaké neviditelné bariéry. Po chvíli ruku stáhla a tichounce se uchechtla: „Opravdu chytré, Seane.“„Prosím?“ otázal se nechápavě Snape. Ta ženská byla jako přírodní úkaz, který ještě nikdo neprozkoumal, protože jí vůbec nerozuměl.
Žena se k němu otočila. Někde uvnitř jí dělalo radost, že jí profesor nerozumí a kdyby se nejednalo o Harryho život, ráda by si s ním ještě chvíli pohrála. Snad příště.
„Je zde dvojitá bariéra. Protipřemisťovací a protimagická. Proto necítíte magii, je ukryta. Stejnou nejspíše použil i v Kvikálkově. Je to silný čaroděj a znám jednoho, který slepě následoval Voldemorta, přesto neměl znamení zla. Právě díky jeho používání bariér nám dalo hodně práce ho chytit. Nyní však záleží na vás, zda jste ochoten mě poslouchat nebo ne, profesore,“ vysvětlila Hermiona a sledovala mužovu reakci. Bylo vidět, že se mu ani trochu nezamlouvá představa, že jí má poslouchat, ovšem Harryho záchrana naštěstí zvítězila, proto krátce přikývl.
„Výborně! Budete se držet za mnou a jakmile řeknu, půjdete rychle pro Harryho a dostanete ho pryč. Nebudete se ohlížet ani napravo ani nalevo, prostě vypadnete. Tady,“ udělala botou kříž do bláta, „končí bariéra. Řediteli řekněte, že se za chvíli vrátím,“ usmála se sebejistě a vykročila.
Nedala Severusovi prostor na námitky či diskuse.Prošli bariérou a vstoupili do domu a okamžitě je zahltilo množství černé magie. Část se zde uchovala ještě z Voldemortovy poslední návštěvy a zbytek měl na svědomí Harryho únosce. Ušli pouze pár kroků a už k nim mířila první kletba.
Hermiona jednala naprosto instinktivně. Hůlkou vyčarovala štít a druhou rukou vyslala protikletbu.„Po tolika letech a pořád jsi nezměnil zvyky, Seane!“ křikla do tmy a odrazila další kletbu, zatímco postupovala vpřed.
„Loddová?!“ ozvalo se nevěřícně a následovala další kletba, kterou Hermiona opět hravě odrazila. Nemohla použít vše, co se s Herm a Harrym naučila, dokud nebude Snape s Harrym mimo dosah, proto postupovala stále vpřed.
Konečně spatřila svého protivníka. Vypadal jinak než ve vzpomínkách. Byl sešlý, vyhublý a jeho výraz byl výrazem šílence. Hermiona předpokládala, že to s ním udělal Azkaban.„Teď,“ vyhrkla a začala v rychlém sledu vysílat kouzla tak, aby donutila Seana ustupovat. Koutkem oka zahlédla, jak Snape zamířil do patra, kde byl Harry. Měl by se k němu dostat bez problémů, protože Hermionini patroni drželi mozkomory stranou.
Věděla, že jediným pohybem by dokázala blázna před sebou dostat, ale stále musela čekat. Netrvalo dlouho a Snape se znovu objevil, tentokrát s Harrym v náručí. Jakmile vyšel před dům, Hermiona se ušklíbla a obrátila svou pozornost zpět na Seana. Schovala hůlku do pláště a přestala se usmívat. Všechen svůj vztek, který doposud držela pevně uzavřený, vložila do magie, kterou na muže zaútočila.
Sean překvapeně vytřeštil oči a odletěl skrze zeď do další místnosti. Hermiona prolezla otvorem, který jeho tělo způsobilo a pořádně si ho prohlédla. Nezabila ho, přestože by si smrt jistě zasloužil. Udělala něco mnohem krutějšího. Zničila jeho magické jádro a z fanatického následovníka Voldemorta se tak stal mudla.
ČTEŠ
Silnější než magie ( SNARRY)
Fanfic„Láska je mocnější než magie," řekl jednou Albus Brumbál a znovu se o svých slovech přesvědčil, ovšem jinak než by si býval přál. Ve chvíli, kdy se v jeho kanceláři objevila nečekaná návštěva si přál, aby se v tomto svém názoru jedinkrát mýlil, prot...