14.BÖLÜM

1.5K 100 24
                                    

Hoşgeldiniiiz🎉✨💜

Ne var ne yok? İyi misiniz?

Vee en önemli soru; Kitapdan memnun musunuz?

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Öpüyorum sizi.💖

Medya; LEYLİM.
( daha önceden de leylimi koymuştum kız aslında aynı kız ama o fotoğrafta daha farklı gibi geldi o yüzden bir daha koyayım dedim. Umarım beğenmişsinizdir.✨💚)

__ __ __ __ __ __ __

Kapıda süren birkaç dakikalık bakışmanın sonunda Yaman ortamın gerginliğinin farkına varıp Toprakla benim yanıma geldi. Gizlice ama seri bir şekilde Toprak'ı hafifçe geri çekti. Böylece önümdeki karartı gitmiş oldu ve halamlar tekrardan görüş açıma girdi. Yanımda biran için Toprakla Yaman'ın varlığı yok olunca arkaya doğru baktım.

Yaman Toprak'ı merdivenlerin oraya götürmüş bir köşede konuşuyordu. Seri el hareketleri ve arada Toprak'ın omzuna koyduğu eliyle pekde normal bir konuşma yapmadıkları belli oluyordu.

" Sonunda ya sonunda. İlk günden beri geleyim diyorum, bir bırakmadınız beni." Enes'in hafif sitemli konuşmasıyla kafamı arkadan çekip ona doğru baktım. Göz göze gelince konuşmasına devam etti.

" Allah'ım şu güzelliğe, tatlığa bak. Anne ben dedim sana o kadar bir kız kardeş yapın bana diye, baksana ya ne güzel olurdu. Bana düşe düşe Eray düştü. Hayat iç adil değil." En sonunda erkek kardeşine bakarak söylediği cümlelerle annesi gülmeye başladı.

E bu çocuk iyi birine benziyor? Toprak niye sevmiyor ki? Tabi insanları ilk bakışta tanıyamayız ama yinede kötü bir hava alamadım.

" Ben sana bayılıyorum zaten.bana da bıraksalardı abi değil de abla isterdim. Hayat gerçekten adil değil." Cümlelerini bitirip bir iç çekti ve tıpkı Enes gibi bana hayran hayran bakmaya başladı.
" Abla ayakta kaldık. Buyur içeri geçelim." Ali aşko ne iyi dedin ya yorulduk böyle.

Hep birlikte içeri geçip oturduk. İkili koltuklardan birine oturmuştum ve yanıma hemen ardımdan Asaf oturmuştu. Toprak'la Yaman'a gelecek olursak l, onlar hâlâ konuşmalarını bitirmemişti. Tek bir farkla bu sefer görüş açımda değillerdi. Birkaç kez göz gezdirdim ama göremedim onları.

Noluyo ayol?

"Ayyy Ali bu kız çok güzel hiç sana çekmemiş." Halamın iki eli dizinde sırıtarak söylediği cümlelerle iyi anlaşacağımızı düşündüm. Kadın iki sözle Ali Bey'in direkt modunu düşürdü.

" Ne alakası var. Bana çekti tabi babasıyım ben. Gelir gelmez karıştırıyorsun ortalığı." Ali Bey'in çocuk gibi yandan bakarak konuştuğu sitemli cümlelerle ablasını bu kadar ciddiye alması komiğime gitti.

" Hı hı kesin öyledir." Diyip samimiyetsiz bir şekilde Ali Bey'e tebessüm ettikten sonra bana döndü.

" Kız çıldırmadın mı bu kadar erkeğin içinde. Merak etme bundan sonra halan var. Kız kıza gezeriz geceler bizim. Bu suratsızlarla daha az muhattab olmuş olursun." Salondaki tüm erkeklere eziklercesine bakmaya başladı sonradan.

Yok yok bu ailede kafası düzgün tek kişi Barlas. Artık eminim. Neyse canım banada böylesi lazım ama azıcık eğlenelim, gezelim. Sevdim bu kadını.

" Ney sizin, ney neeyyy? Geceler mii?!?!" Yanımdan yükselen bir ses duyunca kafamı Asaf'a çevirdim.

Evet canım bir problem mi var?

Yeşeren UmutlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin