Deku és Bakougou egész éjjel fent voltak és beszélgettek meg játszottak. (nem úgy)
Idő:0:02
B.:Hé Deku, ébren- láttam hogy a fejét a vállamra rakta és bealudt, ezért levettem a pulcsiját, a pólóját és a nadráját utánna lefektettem, majd én is átöltöztem és lefeküdtem mellé.
Idő:2:00
Deku felkelt mert valamelyik szomszédos szobából hangok szűrődött át.
D.:Mi a- két perc után mikor ki bírtam szabadulni Bakougou öleléséből, elindultam az ajtó felé mire rájöttem hogy be van zárva, de szerencsére benne volt a kulcs szóval kinyitottam mire Bakougou elkezdett morogni.
B.:Hova mész?-felmordultam mert hallottam hogy a zárral motoszkál.
D.:I-inni megyek.
B.:Oké... de gyere vissza gyorsan-félálomba nyöszörögtem és egy kb 1-2 perc után vissza is aludtam.
{Megjegyzés: ha nem annyira szereted kirikamit akkor ugord át ezt a részt}
Deku kiment a furcsa hangot keresni, mikor elkezdett Khirishima szobája felé haladni egyre hangosabb lett a hang, mire egy ismerős csengésű hang szólalat fel, vagyis nyőgött fel.
D:Kaminari?-bekopogtam mert azt hittem baj van meg persze érdekelt mi törénik.
Az egész szoba elcsendesedett és egy kis motoszkálást hallott Deku és Khirishima kiszolt hogy nincs semmi baj.
Hello mindenki! Csak szólok hogy több mint 10 részes lesz, ja és 209 szó! Na sziasztok!!
YOU ARE READING
Egy tini szerelem {BkDk} [Befejezett]
Teen FictionEz a multba kezdődik mikor lenyúlja Kacchan Deku naplóját és kiderül mit éreznek egymásról. Ships:Bkdk, TodoMomo (részben), KiriKami, OchaTsu