Începuturi

24 1 0
                                    

Elina
  Școlile sunt un loc de teroare indiferent că ai 4 , 12, 14 , 17 sau 20 de ani și asta nu mă prea avantajează, mai ales când am o viață mai complexa ca tabelul periodic al elementelor.  În ciuda faptului că sunt studentă la Facultatea de științe juridice și criminalistică, pentru a deveni criminalistă, viața mea nu a fost niciodată ușoară.
M-am născut la periferia orașului Boston, într-un cartier sărac, într-o familie modestă care a încercat să-mi ofere tot ce a putut dar a fost greu din moment ce aveam alți 4 frați mai mici. Până în clasa a IX-a totul a fost floare la ureche la școală, dar odată ce am intrat în liceu a apărut coșmarul. Tata și mama au  început să bea și sa se drogheze iar eu aveam grijă de frații mei , fiind angajată în cât de multe locuri puteam pentru a ne descurca. La liceu fetele se lua mereu de mine și râdeau din cauză că arătam de multe ori ca o mumie. Dar am trecut peste , până ce l-am pierdut pe tata și mama a intrat in depresie, urmând să fie internată la o clinica psihiatrica pentru că aiura. În momentul acela am decis să mă folosesc de aspectul meu și să mă angajez ca dansatoare in cluburi de noapte. La acel moment asta mi s-a părut cea mai profitabilă meserie.
Ziua eram la școală, dupa-amiaza eram acasă cu frații mei și noaptea dansam in cluburi. Totul a mers ca pe roate la început,câștigam aproape 3000💲pe săptămână dar încă ne descurcam la limită. Pentru noi era de ajuns.  

...................................................................................

În ultimul de an de liceu l-am întâlnit pe el , băiatul pe care nu l-am putut uita până în prezent și pe care cel mai probabil îl urăsc, încă, sau ,poate ,încerc să neg ceea ce am simțit odată.Era o seară de sâmbătă și am primit o ofertă generoasă la un club celebru din centrul orașului. Presupunea 5000💲 asigurați,plus ce primeam de la clienți. Bineînțeles că am acceptat,mai ales că aveam nevoie de bani pentru a plăti taxa anuala la clinica unde era mama .
M-am aranjat cat de frumos am știut și mi-am luat 3 dintre cele mai provocatoare costume pe care le aveam. Mi-am luat pantofi cei mai înalți și totodată mai comod de folosit pentru că mi-am propus sa dansez non-stop până la 5 dimineață când se închidea clubul .
Ajunsa acolo, am intrat cu încredere în club pe ușa din spate și m-am dus spre vestiar . Acolo se aflau alte două fete,una roșcată și o coreeancă,pe care mai târziu am aflat că le chema Mia și Cynthia. Erau foarte de treaba, motiv pentru care suntem prietene și colege și în prezent. Odată intrate pe scenă, am început să ne mișcăm pe ritmul muzicii, înnebunind bărbații care abia așteptau să ne vadă. Parca s-a pornit o ploaie de bani, audiența licitând efectiv pentru dansuri private. După câteva dansuri private bine plătite, între care am fost nevoita sa consum câteva pahare pentru a rămâne cat mai trează, am fost chemata în biroul managerului . Inițial , am crezut că am făcut ceva greșit,dar când am intrat am văzut cum un bărbat tânăr, care părea să aibă în jur de 20- 23 de ani , înalt,cu părul castaniu care aproape ii acoperea ochii de o culoare superbă precum ciocolata neagră  stătea la un birou Mă privea din cap până în picioare,analizându-mi corpul acoperit doar de un bikini roșu sclipicios și de parul meu lung și negru . M-au trecut fiori pe spate când am văzut că își desface cămașa la gât și își ridică mânecile,dezvelind niște brațe pline de tatuaje ,care arătau al naibii de bine.
 

    Hermes
Să fii managerul celui mai renumit club de noapte din Boston la doar 23 de ani nu este întocmai ușor. Mai de grabă obositor, mai ales când ai de-a face cu clienți care își doresc mai mult decât un dans și cu târfe care se dau la tine. Rezistam, fiindcă era afacere de familie și cum tata a murit,iar eu eram cel mai mare ,am fost nevoit să preiau afacerea. Nu aveam nici un interes în cluburile de noapte, dar am vizitat câteva pentru a vedea cum se desfășoară activitatea și în alte cluburi. Peste tot , o găseam pe ea. O fată care nu avea mai mult de 17-18 ani , cu părul lung și negru ,care deși nu era mai înalta de 1,60 dansa și se mișca ca o zeiță. Așa am ajuns să întreb de ea la toate cluburile și am aflat că o chema
Artemis, dar mai târziu am auzit că de fapt o chema Elina.
Într-o seară am urmărit-o pentru că voiam sa văd ce urmărea din moment ce era destul de tânără și frumoasă, reușind să atragă atenția asupra ei , lăsând bărbații să o atingă pentru câteva sute de dolari. Mi s-a părut o târfă ,care era disperata după bani și,deși nu voiam să recunosc,m-a înnebunit cu privirea ei pătrunzătoare și corpul ei de zeiță ,iar orice atingere a altui bărbat pe pielea ei mă făcea să turbez. Am așteptat să își termine programul și am urmărit-o până la marginea orașului, unde a intrat într-o casă cu acoperișul găurit și 2 geamuri sparte , crăpăturile fiind acoperite cu niste carton . Am așteptat să intre, iar apoi m-am îndreptat spre ușa din spate care dădea în bucătărie și am ascultat ce se auzea. Erau voci de copii, 4 mai exact, care întrebau diferite lucruri. Prima data am crezut că sunt ai ei, dar o întrebare a celui ce părea mai mare mi-a schimbat părerea. A întrebat-o daca a vorbit cu mama lor, iar ea i-a răspuns că în aceea zi a mers și i-a dus niste haine noi . În cel moment mi-am dat seama că sunt un bou  : săraca fată se lăsa atinsă și dansa până cădea lată pentru a-și întreține frații și mama,iar eu am considerat-o o răsfățată care voia să-i facă tăticului in ciudă. Îmi doresc atât de mult sa o ajut, mi se pare nedrept că viața i-a adus aici ,când alții arunca cu bani.
...................................................................................
Nu o să uit niciodată seara în care am văzut-o ultima data,pentru că nu mă pot ierta pentru ceea ce am făcut. Am auzit că va venii pentru evenimentul din seara aceea , așa că voiam să o abordez. Din nefericire m-am enervat pe Lya , cea mai enervanta , lipicioasa , dezagreabila și dezgustătoare dintre dansatoare,care ,de data aceasta, a sărit calul și s-a urcat pe mine. Am băut câteva pahare pentru a mă calma, dar am ajuns la 3 sticle de whisky. Am trimis după Elina,iar, pentru că alcoolul își făcea efectul, mă simțeam din ce în ce mai înfierbântat gândindu-mă la ea.
Când am văzut-o intrând în biroul meu ,am simțit cum inima mi-o ia la goană și corpul meu arde de dorință. Ea era atât de frumoasă și de drăguța ,ca un înger ,dar în același timp setul roșu aprins se mula pe corpul ei micuț și acoperea exact cat era necesar, făcând-o sa arate mortal. I- am făcut semn să se apropie și am simțit cum inima mi se rupe când am văzut o lacrimă căzând din ochii ei

Elina:  Am făcut ceva greșit? Va rog să mă iertați! Promit că nu se mai întâmplă! Vă rog nu mă dați afară!
Hermes:  Nu ai făcut nimic ,stai liniștită!
Elina : Atunci de ce m-ați chemat?
Hermes : Voiam să te văd. Îmi era dor de tine!
Elina: De mine? Cred că mă confundați,nu ne-am mai întâlnit până acum.
Hermes : (văd că nu mă cunoaște) Posibil, dar nu contează. Ia loc (îi spun și îi fac semn spre piciorul meu )
Când a văzut gestul meu s-a apropiat încet dar nu dădea vreun semn că ar vrea să se
așeze, așa că am făcut cea mai mare greșeală din acea noapte:am tras-o la mine in brațe. Când a simțit îmbrățișarea a tresărit dar nu părea speriata, iar eu, în schimb,eram mai dornic sa o am ca niciodată, simțind parfumul ei cum îmi invadează trupul .Am întors-o cu fața spre mine ,iar apoi, fără nici un avertisment, mi-am lipit buzele de ale ei , sărutând-o cu dorința. Din moment ce ambii eram prizonieri ai alcoolului, lucrurile au escaladat rapid,iar,in câteva secunde, hainele noastre se aflau pe podeaua biroului iar trupurile noastre goale se topeau pe canapea. De aici totul e în ceață.Nu-mi amintesc decât că dimineața când m-am trezit ea nu era ,dar am găsit un lănțișor cu un  medalion în formă de carte de joc , era un as de inimă neagră.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 26, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Black Heart AceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum