2 Bölüm 🍊

35 7 229
                                    

Nil'den

"Ben az önce ne yapmıştım öyle?Resmen, hiç tanımadığım, tanımak dahi istemeyeceğim hayatımda onu görme süremin iki dakikayı bile geçmediği, ve yeriminse sokak kenarı manavımızla sınırlı olduğu birine meydan okudum!. Üstelik de neden? Sırf, "Gıcık oldum" "Gıcık olsun" Gibi absürd, aptal, ama gerçeği tam da bu olan bir sebepten!..

"Ve bahse girerim, onun da sebepleri benimkilerle tıpatıp aynıdır.
O an beni buna iten cesaretlendiren hatta beni besleyen şey sürekli lafını ettiğim yüzüne yüzüne vurup durduğum dev egosudur belki de. Şuanlık bende tam bilmiyorum sadece kendime sorduğum bu sorunun tek mi bilemem ama bulabildiğim ilk cevapları bunlar. "Gıcık oldum, gıcık olsun"

Dirhan'dan

"Neden hiç tanımadığim, bilmediğim, hatta benden mümkünse parsel parsel uzak olsun" adlı listeme tap 10 'dan bodozlama giriş yapan portakal saçlı bir kız'a meydan okuyup kafa tuttum ki ben şimdi?"

"Onun yüzde bir milyon tutunduğu "Gıcık oldum, gıcık olsun" gibi çocuksu bir nedenlerim asla olmadığına, hiçbir zaman da olamayacağına göre, daha büyük, daha "ben'den" daha, "gerçek" birşey olmalı bu. Mesala , "Ders vermek." Evet evet kesinlikle bu saydığım kriterlere tam anlamıyla en uyan iki kelime...

"Nil'e öreteceğim o kadar çok şey var ki benim. Aklına bile gelmeyecek hayal edemeyeceği şeyler. İşte tam da bu yüzden aldığım o meşhur portakalın suyundan keyifle yudum alırken, direkt işin muhattabı olan kişiyi aradım...

"Niye mi? Çünkü Eğer, Nil tahmin ettiğim kişiyse, resmen bu hayali kumara start vermek için ilk hamlemi yaptım, ve 1:0 öne geçtim demektir. Neden mi onca alternatif yöntemle bağlantılarımın olmasına rağmen Nil'in kim olduğunu böyle öğreniyorum? Dedim ya 1:0 öne geçmek, ondan hep bir adım önde olmak, en sonunda da kazanmak için...

'Telefonumu elime aldım ve rehberime sonra da numaraya tıklayıp kulağıma götürdüm. Ve Yaklaşık 3 çalış sonra açtı...

"Alo Faruk amca nasılsın?"

"Oo! Dirhan? İyiyim oğlum sağol sen nasılsın?"

"İyiyim ben de sağ olasın Nergis Teyzem nasıl?

"İyi evladım o da iyi. Çok çok selamı var sana niye gelmiyor?" diye soruyor geçen rüyasında görmüş seni"

"Şey Faruk amca ben aslında bugün gelmiştim ama bir aksilik oldu gelemedim özür dilerim. Ben de tam o yüzden aramıştım seni yarın telafi etsem olur mu? Sabah kahvaltıyı ya da akşam yemeğine? Hem Nergis teyzemin Yemeklerini de çok özledim uzun zaman olmadı ama özledim"

"Dirhan O nasıl soru evladım ya? Ne zaman istersen gel başımız Gözümüz üstüne de, hayır olsun İnşallah? Bir sorun mu var?'

"Yok bir sorun yok sadece biriyle bir sürtüşme yaşadık da o yüzden biraz Keyfim kaçtı Ben de gelemedim tekrar kusura bakmayın"

"Benim de bir daha böyle abuk sabuk konuşma. Kusur ne oğlum ya?"

"Tamam Faruk amca çok affedersin sen nasıl istersen. Ben aslında Hem yemek için hem de başka bir şey için aramıştım bir soru sormam gerekiyor da sana"

"Hadi sor bakalım"

"Ya ben bugün sizin manavdan bir tane portakal aldım, işte tam arabama binip size geliyordum, bir tane böyle koyu turuncu saçlı, açık mavi gözlü kız varmış yanımda. Ben fark etmedim o Portakalı aldığımı fark edince durdurdu beni. Parasını vermedim diye azarladı biraz. E atıştık hâliyle"

Portakal Saçlı Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin