|PART 3|

28 3 4
                                    

Našli sme nákupný dom kde bolo ešte dosť materialu na použitie. Vošli sme do obchodu s nábytkom. Carino si lahol na jednu postel, Arisu zostal z nim, shibuki išla nájsť nejaký material na ošetrenie a ja a karube sme išli spať.

,,Dobrú" zapriala som ale nijaká odozva. Kašľať ja som slušná, no ako kedy, a som unavená. Zaspala som

Zobudila som sa skoro ráno všetci ešte spali. Natiahla som si ruky a rozhodla som sa že pôjdem nájsť niečo na jedenie.

Zišla som dole eskalátormi a išla som do obchodu s občerstvením. Na tomto svete sú všetky netrvanlive potraviny zhnite alebo pokazené. Jediné čo nám ostalo je su krabičkove a trvanlive jedlo. Našla som nejaký Ramen. Vydno že v tomto obchode už ľudia bolí. Zobrala som 5 krabičiek ramenu a nejaké korenia a soľ na dochutenie. Musím ešte nájsť horák.

Vyšla som z obchodu a pozrela sa von cez vchodove dvere. A co by som nečakala stálo tam auto. Ano ZASE  auto. A ľudia samozrejme. Prišla som bližšie k dverám ale nenápadne aby si ma nevšimli.

A hádajte koho som videla. Toho hnusného, podporného a uchylneho Niragiho. Rýchlo som sa schovala a čakala som kým odídu. O pár minút odišli.

Vstala som obzrela som si okolie a vyšla opäť na poschodie. Karube bol hore. Do kelu. Čo keď si bude myslieť že niečo chystám.

,,Kde si bola ?" Postavil sa.

,,Um, bola som zohnať niečo na jedenie. Ak chces môžeš ísť zohnať nejaký horák." Naviazla som s ním očný kontakt.

,,Hej pôjdem, ale až keď vstanú ostatný." Otočil sa že odíde.

,, Super. Ale pamätaj musíme nabrať sili na ďalšiu hru. Neviem ako to bude s Chtou ale ver mi bude dobre ak aspoň niektorý pôjdu so hry" dopovedala som.

,, Prečo by som ti mal veriť?" Neotocil sa ked mi to hovoril.

,,Lebo som tu dlhšie ako vy?" Posmievala som sa.

Náhle sa otočil a prišiel až ku mne. Bol odo mňa asi 5 cm. Bol fakt blízko.

,,Aby s vedela neverím ani tebe a ani Shibuki!" Kričal. Ale po tichu.

,,Mne veriť môžeš. Shibuki, nie" dopovedala obišla som ho. Samozrejme neodpustila som si ho drgnut ho do ramena.

Ramen som položila na stôl v "kuchyni". A zadla som si na stoličku.

Kedy v tomto svete zomriem?

Ahojteee. Nová kapitola yaaay.
Dúfam že sa páčila, není nejako moc dlhá ale zase ani krátka. Budem vďačná za každý hlas a komentár. Luv u 🤍🤍💜

PSYCHOLOGY-ALICE IN BORDERLAND Where stories live. Discover now