"Bu hikayede anlatılan olaylar,kişiler ve kurumlar tamamen hayal ürünü olup tamamıyla kurgudan ibarettir"
Şarkılar; Erika Lundmoen-Яд /Rammstein-Sonne
Yeni evime yerleşmek çok vaktimi almamıştı.Fazla eşyam yoktu .Tek bir bavul,onda da sevdiğim kıyafetler ve değerli eşyalarım vardı.Bu bavul ile gidiyordum her yere.Ne de olsa gittiğim görev yerlerinde herşeyim sil baştan değişiyordu.
Üzerimi giyinip hızla evden çıktım.
İlk iş günüme geç kalmamalıydım,aman ne hoş!
Arabaya atlayıp,şirkete doğru yola çıktım.Yolda şoförün verdiği bilgileri yeniden tekrar tekrar kafamda toparlıyordum .Bu iş bittikten sonra bir süre tatil yapabilirdim.Evet bu fikir şu an hoşuma gitti.Çünkü uzun süredir sadece çalışıyordum.Dinlenmek için 2 dk vaktim olmuyordu.
Şirketten bir sokak ötesinde indim ve şirkete doğru ilerledim.Asansör ile ilk iş lobiye çıktım.Ardından danışmadaki kadın beni en üst kata,yönetim bölümüne götürdü.Kapıyı tıklatıp,benim geçmemi bekledi.Yavaş adımlarla içeri girdim.
"Bay Samet,misafiriniz geldi efendim." Kadın beni narin sesiyle taktim etti.
"Ah işte,sonunda buradasın"Orta yaşlardaki ve karizmatik adam bana bakıp oturduğu deri koltuktan hızla kalktı."Vay canına,resimlerde olduğundan çok daha güzelmişsin"Kollarını havaya kaldırarak küçük bir alkış yaptı "Ben Samet Baydar" ellerini indirip birini sıkmam için bana uzattı.Biliyorum salak herif dememek için kendimi zor tuttum kendimi.
"Merhaba efendim" saygıyla elini sıkıp eğildim.
"Ah şu saygıya bak çok tatlı,geç otur lütfen." beni boş sandalyelerden birine yönlendirdi.Uzun masanın başında oturan isime baktım,Yekta Ertekin. İşte aradığımız kurbanımızda buradaymış.Adam geçip Yektanın solundaki koltuğa oturdu bende Sametin karşısına geçip oturdum.
"Yekta bu Sare,Sare Eser ve Bayan Sare bu da Yekta" tanışmak için elini kaldırmamıştı sadece başıyla selam vermekle yetinmişti.Al işte nelerle uğraşıyoruz!Şımarık velet.Hayır kazık kadar 28 yaşında adamsın ayıp be!
"Artık bir açıklama yapmayı düşüyormusun?" Anlaşılan Yekta'nın olaylardan hiçbir haberi yoktu.Ah be talihsiz yavrum,baban seni , seni geberticek olan kişinin eline attı.Ne yazık!
"Elbette yapacağım,Bayan Sare bundan sonra senin yeni koruman olacak,açıklama bitmiştir."
Konuşması bitince o kendince gülerken Yekta bir bana birde Samete bakıyordu.
"Nasıl yani?Ne demek oluyor bu?"
"Son 1 aydır olan olaylardan sonra babanızdan gelen kesin emirdi."Diyip Yektanın sorusunu kestirip attı.Daha sonra ise bana döndü ve konuşmaya başladı "Bu arada Bayan Sare" lafını kestiğinde ona "Lütfen bana sadece Sare diyin."
"Peki Sarecim, bildiğin üzere Yekta bu aralar çok fazla saldırıya uğradı." Ah bilmem mi?Çok iyi bilirim çok!
"Bu saldırıları kim ve neden yaptığı hakkında şu ana kadar bir bilgiye ulaşamadık fakat adamlarımız bu konu hakkında çok uğraşıyorlar.Bu zaman zarfında ise sizden istediğimiz şey Yektanın güvenliğini sağlaman."
"Hayır buna gerek yok" diyerek araya atladı Yekta.
"Evet var Bayan Sa-Pardon Sare,bu işi kabul ediyorsun değil mi? Yedi yirmidört Yekta ile kalacaksın.Onunla yaşayacak,o nereye giderse sende onun peşine gideceksin.Tabii bu kadar sıkı çalışman için sana yüklü miktarda maaş yatıracaklar,ve evet bütün ihtiyaçların karşılanacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAHMAT+18
Novela JuvenilYeni kimlik bilgisi oluşturuldu. Yeni kimlik yükleniyor... İsim;Sare Eser. Kimlik;Yekta Ertekin'in koruması. Bilgiler giriliyor...