3.

163 22 1
                                    


twitter: geceumudunuz
wattpad: madslice

Nihayetinde hisler de ölüyor
Gömüldükleri yerden bihaber.

Aynı anda iki insana karşı hoşlanma duygusunu hissedebilirdiniz, etkilenmiş olabilirdiniz, nefret beslemiş olabilirdiniz. Ancak iki insana karşı da iyileşme duygusunu en yoğun şekilde hissettiren hissi, aşkı, hissedemezdiniz. Bu da duygularımızın bir tür kanunuydu ve bu kanunun dışına çıktığımızda başımıza hoş şeyler gelmeyebilirdi.

Baran arabadan inip yanımıza geldiğinde Ülgen ile kaşlarımız çatıktı. "N'apıyorsun kardeşim burada?" dedi Ülgen, aklımı resmen okuyarak. "Mekanda bazı olaylar çıktı, biz de dışarı çıkalım demiştik de beni sattılar ben de arabayla gezeyim bari dedim." Diye açıklama yaptı.

"Of tam kaos olduğu anda mı gittik yani?" Ülgen canı sıkkın bir şekilde kurmuştu bu cümleyi. Baran da ben de gülümsemiştik Ülgen'in bu tavrına. "Gelsene." Dedim ve bankta yana kaydım. Mavi gözleri gözlerime değmişti ve ağzını açmıştı. "Yok, önce büfeye gideceğim. İstediğiniz bir şey var mı?" Ülgen'e baktıktan sonrasında "Ben de geleyim." Dedim ve Baran ile beraber büfeye doğru ilerledik.

Gece boyu şarap içtiğimden biraz daha alkol alırsam iyi olmazdı ve son zamanlarda çok alkol almaya başlamıştım. "Ben dondurma alayım." Dedim ve büfenin dondurma kısmına geçtim.

Baran elinde cips ile yanıma gelip dondurmalara bakmaya başlamıştı. Ülgen için de dondurma aldığımızda aldıklarımızın fiyatını ödeyip oturduğumuz banka doğru ilerledik.

Üstümdeki kıyafet her ne kadar rahat olmamı engellese de o kadar da önemseyeceğim bir şey değildi, nihayetinde her zaman giydiğim şeyler değildi. "Uykum geldi benim ya." Esneyen Ülgen'e baktığımızda rol yapıyor olduğunu düşündük ikimiz de, sanırım, Ülgen'i tanıdığımızdan.

Telefonumu elime alıp mesajlaşma uygulamasını açtığımda Mira'dan on beş mesaj vardı. Ayağa kalkıp kumlara doğru ilerledim ve mesajlarına öyle baktım.

Mira <3

Şimaaalll.

Aşkım ben eve geldim.

ÇAĞRI ÇOK TATLI BİLİYOR MUSUN???

EVE ÇAĞIRACAKTIM ASLINDA AMA ÇOK ERKEN OLUR DİYE DÜŞÜNDÜM.

Umarım doğru olanı yapmışımdır.

Artık lütfen doğru olanı yapayım.

Neyse, neyse,

AY SİZ HALA SAHİLDESİNİİİZZZ.

NASIL DENİZ?

Ay caps lock.

Asıl ay nasıl ay?* Japon inancında birine 'seni seviyorum' demek yerine ay nasıl? Diye sorulur.

Neyse ya.

Meşgul etmeyim sizi.

:D.

Yaz bana bakınca.

-

Çağrı'dan hoşlandığını açıkça belirtmese de ben anlamıştım. Bazı insanların sevgilerini belli etme yöntemleri farklıydı. Mira daha çok onun yanında fazla gülen, mutlu olan, ondan başka bir şey düşünmeyen veya temas bağımlısı olan biriydi.

yaz yağmuru ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin