1.bölüm 💜

25 0 0
                                    

Merhaba ben Lia 16 yaşındayım ve seul de bir kolej de okuyorum 10.sınıfa geçtim okulu çok seviyorum ve sınıfın en çalışkanı benim tabi her öğrenci gibi benimde en nefret ettiğim bir dersim var  kimya dersinden nefret ediyorum ve pazartesi günleri ilk 3 ders kimyaymış. Vee annemin dürtmesi ile uyandım. Yine uyanır uyanmaz "kızım kahvaltıya kalmicam işe gidiyorum görüşürüz" dedi. Bende Elimi yüzümü yıkadım üstümü giyindim ve çantamı hazırladım. Ve aşağı  indiğimde babamın bana  kahvaltı hazırladığını gördüm. Hemen babamın arkasından sinsice yaklaşıp kocaman bir öpücük kondurdum birlikte sofraya oturduk yemeğimi yedikten sonra okula ilk günden gecikmemek için erken çıktım. Otobüse bindim çoğu kişi bana bakıyordu çünkü hepsinin forması benimkiyle aynıydı.

Seujin:merhaba sen galiba ***** kolejinde yenisin seni ilk kez görüyorum.

Lia:evet yeniyim adım Gu Lia
Tanıştığıma memnun oldum.

Seujin:bende chung Seujin tanıştığıma memnun oldum.

İlk günden arkadaşım olmuştu. Çok tatlı biriydi.

Seujin:bak buda benim tayfam eun, yoongi. Ve sooji
Çocuklar bakın bu bizim okulda yeni adı Gu Lia.

Yoongi:tanıştığıma memnun oldum ben min yoongi.

Eun:bende kim eun çok memnun oldum.

Sooji:bende sooji memnun oldum.

Hepsi ile tek tek tanıştım ve onlarla aynı sınıfta olduğumu öğrendim çok güzel bir haberdi bu yalnız kalmamış oldum hepsi çok iyi arkadaşlardı birbirlerine sadık dürüst ve paylaşma konusunda çok iyiler böyle arkadaşlık oldu da bizim hayır dedik  sınıfa girdik sırama oturdum yanımda çok yakışıklı bir çocuk oturuyordu. Hoca gelmeden tanıştım adı yu jin'di. Ama çok soğuk kanlı birisi böyle yakışıklı birisine soğukkanlılıkla hiç yakışmıyor ama olsun

Yoongi:Lia o çocuk ile fazla muhatap olma o okulun serserisi dikkatli ol ve ondan uzak dur!

Yu jin:Seni alakadar etmez ister konuşur ister konuşmaz don önüne asıl sen bizimle muhatap olma.

Lia:yu jin yoongi nin dedikleri doğru mu?

Yu jin:evet ne olmuş yani her okulda illa bir serseri vardır senin eski okulunda yok muydu?

Lia:evet vardı ama..

Yu jin:ama ne?

Lia:boşver (iç ses: ama bu kadar yakışıklı değildi)

X:günaydın gençler oturabilirsiniz.

Ah bu kimya hocası olmalıydı. Bir hoca bu kadar mı yakışıklı olur yaa ne diyorum ben kesin oda gıcık birisidir.

X:heyyy duymuyor musun beni sana diyorum adın ne?

Lia:ha ben mi adım Gu Lia yeni öğrenciyim

Bay jeon:bende jeon jungkook seninle 2 gün önce telefondan konuşmuştuk ders programını atmıştım babanla da konuştum.

Lia:siz benim sınıf öğretmenim misiniz

Bay jeon:evet benim neyse derse geçelim evet çocuklar şimdi  suyun canlılar için önemi'ni işliyeceğiz başlık atın. Hadi hadi hızlı birazzz
______________________________

Lia:ayyhh bu hoca dakikalar dır yazdırıyor elim koptu yağğ

Seujin:evet bu hoca böyledir biz alıştık sende alış

Lia:benim alışmam uzun sürer yani çekicez ayhh yoruldum.

Bay jeon:hadi konuşmayı bırakın Seujin ve Lia susun artık yazınızı yazın sizi bekleye bekleye ders bitiyor.

Lia:Hocam acaba artık anlatsanız mı çok yorulduk sabahtan beri yazıyoruz.

Bay jeon:alış canım alış hadi kaynatma dersi yaz yazını hadi.

Harbiden de gıcıkmış yakışıklı olduğu kadar da gıcık tavşana benziyor lan tavşana benzer hoca mı olurmuş  ayyy bu onu tavırlarından daha da gıcık hale getiriyor  çok işimiz var çok notum düşük gelirse acımaz basar 0'ı ne yapacam ben sevmesem de çalışmam gerekecek zil çalmıştı derin bir nefes aldım derken bay je- pardon bay gıcık tavşan beni yanına çağırdı.

Bay jeon:Lia benimle gel

Lia:peki hocam

Hocayı takip ettim odasına geldik yan sandalyeye oturdum ve konuşmaya başladı.

Bay jeon:bak Lia 9.sınıf notlarına baktım Bi kimyanın çok düşük gelmiş bu benim dersim ve düşük almanı istemiyorum çok çalış eğer sınavlar gelincede bu notları bu halde görürsem seninle işimiz var demektir.

Lia:peki hocam düzeltmeye çalışırım kimya ila aram kötü olduğu için

Bay jeon:ne yani kimya ilae aram kötü diye çalışmayacak mısın?

Lia:ben onu kastetmişti-

Bay jeon:pekala hafta sonları özle ders için yardım edicem sana sınavda da yine düşük alırsan senin baban ile konuşmam gerekir seni uyarıyorum.

Lia:ama hocam özel derse gerek yoktu ben çalışırım çok çaba sarf ederim siz zahm-

Bay jeon:tama o zaman anlaştık hafta sonu sana atacağım konuma gel sana 2 saat özel ders vericeğim şimdi çıkabilirsin.

Odadan çıkınca aynı selenadaki kıvılcım gibi bende sinirden nefesimi tuttum sinirden deliye dönecektim ne konuşmama izin verdi nede fikrimi söylememe Allah'ım beni neyle sınıyorsun(jeon u görünce iman mod on✔️)
Okul bitti şükür bu kötü günüm sona erdi ama daha önümde 4 gün var en kötüsü de hafta sonu off of ne yapıcam şimdi ben?

Sizce Lia bay jeon la baş edebilecek mi? Bu nefret aşka mı dönüşecek sizce?

💕öğretmenim jeon jungkook💕 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin