Ziela Bakarin & Wan Nor Azlin.
Z.B - Macamana lin, kau rasa patut ke aku terima tawaran filem ni, kalau diikutkan memang pengarah nak sangat aku berlakon dalam filem dia ni, bagi kau macamana?
W.N.A - Kalau aku ditempat kau kan ziela memang aku terima je tawaran tu sebab kita main pun bukannya diatas rasa cinta cuma diatas dasar kerja je, xde masaalah pun bagi aku dan aku rasa suami kau pun akan faham.Z.B - Ok kalau itu pendapat kau, baiklah aku terima tapi nanti scean tu nak mula kalau boleh aku nak kau temankan aku ya kat set nanti, boleh lin?
W.N.A - Boleh je, kau jangan risaulah pasal tu, aku akan temankan kau dalam setiap set pengambaran kau nanti.
Z.B - Ok terima kasih lin, pastu boleh la jugak kau tengok aku kena henjut nanti kan...!!!
W.N.A - Alah kau ni macam la aku tak pernah tengok kau..!!!Seraya itu kedua-dua idola itupun tergelak sakan diatas apa yang dibincangkan mereka berdua. Ianya tentang tawaran yang bakal diterima oleh ziela bakarin untuk berlakon dalam filem yang baru ditawarkan kepafanya itu dan dalam filem itu, ia memerlukan ziela melakukan babak asmara bersama pasangannya nanti. Dalam filem itu ia perlu melakukan 3 babak diatas katil kesemuanya kerana cerita itu berkisar tentang keluarga yang bahagia, maknanya dia akan melakukannya dengan watak suami kepadanya dalam filem itu nanti.
Jadi tiada masaalah pun bagi mereka demi untuk menaikkan mutu filem malaysia ke pentas antarabangsa apa salahnya kan, sekarang pun filem negara kita sedang bersaing di peringkat global kerana berbagai babak yang telah diketengah oleh pengarah tempatan termasuklah adengan sex, jadi tidak hairanlah filem kita sekarang dapat diterima di seluruh pelusuk dunia selaras dengan filem holywood dan bolywood yang mana ia dapat diterima oleh segenap lapisan masyarat global.
Diatas sebab itu jugalah artis2 kita kerap menerima tawaran filem antarabangsa dan tidak kurang juga artis2 antarabangsa yang menawarkan diri untuk berlakon filem di dalam tanah air kita. Sudah banyak filem kita yang berjaya menembusi pasaran antarabangsa kerana berbagai aksi yang telah diterapkan demi untuk kepuasan pencinta seni seterusnya melonjakkan industri filem kita agar tidak berada ditakuk lama dalam elemen2 yang bermutu tinggi.
Bersambung...!!!