Medyamız: Aler'in sahilde çaldığı şarkı
Ayakkabılarımı giyerken üstümü düzelttim. Aler aşağıdan bağırdı " Hadi Cüneyt geç kalacağız " dedi. " Daha bir saat var Aler" dedim. Annem kapıya çıkıp " Heyecan yapma oğlum " dedi Aler 'e. Babam yoktu ortalıkta... Kardeşim " Ağbi bende geleyim ya" dedi. Saçını karıştırıp " Senin kursun yok mu bugün cimcime" dedim. Somurttu ve " Bir günden bir şey olmaz " dedi.
Annem" Pazara da gideceğiz sen evde kal, Cüneyt hadi sende. Çocuk aşağıda ağaç oldu " dedi. Acele ile aşağı inerken" hadi görüşürüz " dedim. Annem " Aman çocuğum dikkat edin. Sağlıcakla gidin gelin " Dedi. Aler elindeki keman kutusunu sırtına alıp arabaya bindi. Bende şöför koltuğa oturup " Sakin ol, daha zaman var. " Dedim. " Çok stresliyim " Dedi. Elini tuttum ve " Yapacaksın ben inanıyorum. Hadi bakalım gidelim " Dedim. Gülümsedi ve elime bakıp destekler gibi sılıp bıraktı.
Arabayı çalıştırdım yarışmanın olduğu kısma girerken " Bu nasıl bir kalabalık arabayı park edecek bir yer kalmamış " Dedim. Aler saate bakıp " Birazdan başlayacak " Dedi. " Git hadi, bunu park edip geleceğim ben" dedim. Beni onaylayıp koşarak binaya ilerledi. O sırada annem beni aradı " Ne yaptınız oğlum? " Dedi. " Aler içeriye girdi. Bende park yeri arıyorum annem " Dedim. " Tamam oğluşum, çıkınca beni ara. Ay nasıl heyecan yaptım " Dedi. " Tamam annem ararım. Şimdi kapatıyorum. " Dedim. " Görüşürüz canımın içi "deyip kapattı.
Bir park yerini gözüme kestirirken hızla arabayı oraya park ettim. Hızla içeriye girerken Aler'e bakındım. Yoktu... İçeriye adımladım sahneye yeni çıkıyordu. Orta taraflardan bir yere geçerken sunucu" Vivaldi's winter movement 1" Diye anons etti. Piyanonun başına yaşlı bir adam geçerken aler kemanı omzuna yasladı. Çalmaya başlarken gözümü ondan alamadım. O kadar iyi çalıyordu ki salondaki herkes büyülenmişti. Aler ile göz göze gelirken gülümsedi ve iyice odaklandı. Önümdeki iki kadın " Çok yetenekli " Diye konuşmaya başladı. Gururlu bir şekilde Aler'e baktım.
Kapanışı yaparken dayanamadım ve ayağa kalkıp alkışladım. Herkes bana bakarken Aler gülümsedi ve selam verdi. Bende utanarak kalktım ve çıkışa yöneldim. Aler de koridora çıkarken ona kocaman sarıldım. " Harikaydın, hiç böyle güzel bir şey duymadım. Gerçi çok hızlıydı ama yine de güzeldi " Dedim. " Of teşekkür ederim. Sahneye çıkarken çok stresliydim ama senin yüzünü görünce sakinleştim. " Dedi. Kafasını okşayıp " Aferin sana " Dedim. Aler benden ayrılıp " Benim şimdi tekrar içeriye girmem gerek sende koltuğuna otur , umarım ben kazanırım " Dedi. Gülerek el sallayınca " Sen kazanacaksın eminim" Dedim. Aler gözden kaybolurken içeriye girdim ve tekrar yerimi aldım.
Keman sesini sevmeye başlamıştım. Zevkle hepsini dinledim. Hiçbiri Aler kadar ilgi görmemişti. Birkaç kişiden sonra bütün yarışmacılar sahneye çağrıldı. Aler'i görünce bakışlarımı onda kilitledim. Hepsi selam verip yan yana dizildiler. " Öncelikle katılım sağlayan herkese çok teşekkür ediyorum. Yanımda Türkiye'nin çeşitli yerlerinden katılım sağlayan altın gibi yetenekler mevcut. Sayın Jüri üyelerimiz bugün sergiledikleri performansı dikkatle dinleyip bir karara vardı. Ondan önce yarışmacılarımıza söz vermek istiyorum.Enes kuyumcu ile başlayalım "
Siyah saçlı, uzun boylu çocuk mikrofonu alırken " Merhaba ben enes, 22 yaşımdayım. İzmir'den katılım sağlıyorum. " Dedi. Jüri " Hoşgeldin enes. Seni biraz stresli görüyorum. " Güldü ve " Önce bir sakin olalım. Birkaç kere il birincisi olmuşşun. Onun dışında bu senin için ilk büyük yarışma diyebiliriz öyle değil mi? " Dedi. " Evet efendim " Dedi. Sunucu " Ayşe erdinç ile devam edelim " Dedi. " Ayşe erdinç 15 yaşındayım Adıyaman'dan katılım sağlıyorum. " Dedi. Jüri " Ah, çok gençsin daha. Ne zamandır keman çalıyorsun? " Dedi. " İki senedir efendim " Dedi. " Çok güzel " Dedi jüri. Sıra Aler'e gelirken Aler kendini tanıttı. Jüri " Ne güzel bir ismin var Aler. Anlamı kahraman asker demekti değil mi? " Dedi. " Evet efendim " Dedi. Jüri bana dönerken " Arkadaşın mı? Senden heyecanlı duruyor " Dedi. Ben utanırken Jüri bana gülümsedi. " Bu arada babanında sanatçı olduğunu duydum " Dedi. Aler " Evet, kendisi de sanatçı. Onun izinden gitmeye çalışıyorum " Dedi.
Herkes kendini tanıttıktan sonra sunucu " Jürimiz bir karar verdi. Elindeki zarfı açıp üçten bire doğru açıklayacağım üçüncümüz Ezgi Şenyurt " Dedi. Herkes alkışlarken iyice kulak kabarttım " İkincimiz Enes kuyumcu " Dedi. Yerimde iyice dikleştim birinci Aler'in ismini anons edince " İşte bu " Deyip alkışlamaya başladım. Aler ile konuşan kadın Jüri bana bakıp gülümsedi. Jüriler sahneye çıkarken Aler'e ödül ve çicek verdiler. Fotoğrafını çekiyorlardı. Aler çok mutlu gözuküyordu. Kocaman gülümsedim. Beraber dışarıya çıkarken " Biliyordum kazanacağını afferin sana " Dedim.
Aler sevinçle güldü. " Gel fotoğraf çekilelim " Dedim. Koridordan birini durdurup fotoğrafımızı çektirdim. Fotoğrafa bakıp " Çok tatlı çıkmışşın, dur sana da atayım " Dedim. Aler başıyla onaylarken arabaya geçtik. " Ah annem haber bekliyordu. " Dedim. Annemi ararken Aler gülümsedi " Anne " Dedim. " Alo Cüneyt " Dedi. Aler " Ülkü teyze başardım " Dedi. Gülerken " Birinci oldu anne. Herkesi adeta büyüledi. " Dedim. Annem " Aferin benim ikinci oğluşum. " Dedi. Aler " Teşekkür ederim ülkü teyze " Dedi. " Annem " Cüneyt ona güzel bir yemek ısmarlama. Güzelce kutlayın " Dedi. " Tamam anne sultan. Kapatayım ben saat 10 gibi geliriz. Aler'de kalacağım bugün " Dedim. " 10 mu tamam oğlum iyi eğlenceler " Dedi.
Arabayı sahile sürerken " Ne yiyelim? " Dedim. " Bilmem ne olursa yerim kurt gibi açım. " Dedi. Sahilde güzel bir mekana girerken güzelce yemek yedik. Arabayı alıp denize yakın bir yere park edip iki bira ile yere oturduk. Aler başını omzuma koyup denizi seyrederken " Seni çok seviyorum " Dedi. " Bende seni çok seviyorum güzel gözlüm " Dedim. İçkiden bir yudum alırken " Kemanın sesi artık bana çok güzel geliyor. Senin sayende " Dedim. Aler "gerçekten mi? " Dedi. " Evet, bana seni hatırlatıyor o yüzden galiba " dedim. Aler ayağa kalktı ve arkadan kemanı alıp " Bu güzel manzara da çalmasam olmaz" dedi.
Güzel bir melodi kulaklarımı doldurdu. Aler bir süre çaldıktan sonra " Çok güzel, insanın dans edesi geliyor " Dedim. Aler" Dans mı? " Dedi. " Evet, niye şaşırdın? " Dedim. " Senin dans etmek çok komik olurdu " Dedi. Arabaya ilerledi ve aynı şarkıyı arabadan açarken " Görmek istiyorum " Dedi. Ben gülerken " Olmaz insanlar bakıyordur. " Dedim. " İnsanlar çok uzakta. Hadi Cüneyt " Dedi. Ayağa kalkarken eğildim ve elimi uzattım. Aler gülerken dans etmeye başladık. İlk önce düzgün dans etsekte sonra dans git gide komikleşmişti. Aler kahkahalar ile gülerken bende onu izliyordum. Şarkı biterken yere uzandık. Aler hala kahkaha atıyordu. " Canını yerim senin, gülüşüne kurban " Dedim. Aler başını omzuma koyup " Teşekkür ederim Cüneyt " İyice sarılıp " Yanımda olduğun için " Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece mavisi bxb ( texting)
Ficción Generalülkücü, geleneklerine bağlı bir genç ile, modern , entelektüel bir gencin hikayesi...