"Jimin! Jungkook! Siz de yanımıza gelsenize!"Taehyung'un bize seslenmesiyle, Jimin'in arkasında belirmesi bir olmuştu. Jimin'i kolundan tutup kendine çekmiş ve kaldırıp peşinden sürüklemişti.
"Hadi Jungkook!"
İçmişti. Ve Taehyung hiç dayanıklı değildi.
Kalkıp peşlerinden gittim, Namjoon, Yoongi, Hoseok, Taehyung, Jimin, Seokjin hyung ve ben aynı masadaydık artık.
Açıkçası Yoongi kliplerinde göründüğünden çok daha minikti.
"Merhaba, hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum."
Herkesle yeniden el sıkışmış ve tanışmadıklarımla bizzat tanışmıştım. Davet gerçekten çok eğlenceli geçmişti, dans edip eğlenmiş ve bir sürü fotoğraf çekilmiştik. Bunun yanında tanıştığımız neredeyse herkesle numaralaşmıştık, başta Jimin olmak üzere.
Davet bittiğinde gerçekten hepimiz mutluyduk, yani ben ve Taehyung öyleydik en azından.
Tabii Taehyung biraz fazla dağıtmıştı, kapıdan çıkarken bile Jimin'e yapışık ilerliyordu.
"Jungkook, sen sarhoş değilsin değil mi?"
"Hayır Namjoon hyung, eğer Taehyung Jimin'i bırakırsa ben başa çıkarım onunla."
Namjoon hyung gülüp nazikçe omzuma vurduğunda ben de güldüm, gerçekten özellikle sonradan aynı masada bulunduğum Namjoon ve Yoongi hyunglar ile çok samimi olmuştuk. Jimin ve Hoseok'u saymıyordum bile.
"Jimin, bizimle gelsin! Hobi hyungum da gelsin!"
"Taehyung, çok isterdim ama yarın programım çok dolu. Başka bir gün yapalım olur mu?"
Jimin'in bu durumda bile tüm kibarlığını koruması inanılmazdı. Tüm akşam onunla flört etmeye çalışan bir sürü insan olmuştu ancak hepsine karşı saygısını takınmış ve ona göre cevap vermişti.
Park Jimin aurası gerçekti.
"Tae, hadi gidelim bak rahatsız ediyorsun artık."
"Ne? Jimin'imi rahatsız etmem ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kissing Clip |Kookmin|
Fanfictionİdol Park Jimin, sıkıldığı şirketinden ve her bi saati planlı hayatından sıkılıp bir davette tanıştığı model Jeon Jungkook'a, ikisinin de hayatını değiştirecek bir teklif sunar. Omegaverse (DeltaJk-SigmaJm)