05

217 41 94
                                    

Ben geldimmm

Canım kitabımı ne güzel okuyorsunuz çok seviyorum sizi

Okumazsanız da severim de neyse

Bugün nedensizce sevgi doluyum

(Sizi sevdiğimdendir)

Yorum yapmayı unutmayın bakın

Sizleri seviyorum

İyi okumalar <3

"Vegas, insene kucağımdan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Vegas, insene kucağımdan."

Vegas, kedi formunda üstüme uzanmıştı ve kafasını da boyun girintime koymuştu.

Vegas miyavladı ve kucağımdan yana atladı. Gece Porsche da gelince ev insan dolmuştu. Vegas gece yatmadan önce bana dönüp "Bu aptal insanların evi yok mu?" Diye sormuştu.

Sanırım yoktu çünkü her dakika benimle birliktelerdi. Arkadaşlarımı öldürmek, yok etmek istemem normal miydi?

İnsan kedimle zaman geçirmek istiyordum. Vegas ile birlikte deli gibi eğlenmek istiyordum.

"Duşa gireceğim sonra da tüylerini tarayacağım, vitamini ve mamalarını veriririm şimdi yatak keyfi yapabilirsin."

Ben kalktığım gibi kendisi de ayaklandı "İnsan olduğunu bilmesem banyoya girmene izin vereceğim ama şimdi dışarıdasın kedicik."

Beni umursamadı ve kıyafetlerimi hazırlayıp banyonun kapısını yüzüne kapatana kadar peşimde dolandı.

Onı dışlıyor muydum?

Tanrım o kediyken hayat daha kolaydı. Aptal aptal etrafta miyavlıyordu ve ikimizde mutluyduk. Şimdi ise nasıl hissetmem gerekiyordu bilmiyordum.

Kızışmasında ne bok yiyecektim? İnternete "İnsan olan kedim normal kediyle çiftleşebilir mi?" Diye yazabilir miydim?

Lanet olsun ben neler düşünüyordum? Turuncu tüylere sahip aptal bir kediden kocaman adama dönmüş Vegas'a.

Bir de uzun boyluydu yanına küçük kalmıştım. Sütlerimi içen hırsız da oymuş zaten, bu tatlı hırsız daha neyi çalabilirdi bilmiyordum. Artık insandı da işe mi soksaydım onu? Kedi bakmak çok zahmetli bir işti ve tüm paramı ona yatırıyordum arada da sergi çıkaracaktım. Boktan işler. Neyse Vegas kendi masrafını kendisi karşılardı bende yan gelip yatardım.

Düşüncelerimle birlikte kısa bir duş almıştım keşke zamanım olsaydı da cilt bakımımı da yapsaydım. Hüzünle kafamı eğdim, evde tek ve kedimle yaşamayı özlemiştim tüm arkadaşlarımla aynı anda arkadaşlığımı kessem ne olurdu acaba?

Hepsinin kendi evi vardı ve hepsi zengindi hani yani neden bende kalıyorlardı ki?

Üstümü giyindim ve saçlarımı havluya sarıp kapıyı açtım, Vegas insan haliyle bana bakarken çığlık atmamak için kendimi zor tuttum sesim dışarıdakilere gitmesin diye sessizce fısıldadım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐊𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin