Part 1

510 19 5
                                    

Γειααα:) είμαι η Κατερίνα 17 ετών και πάω Β' λυκείου. Είμαι καινούρια φέτος καθώς ήρθα απο την Αθήνα στην Κρήτη. Μένω στο Ηράκλειο. Είμαι αρκετά όμορφη και θα παραδεχτώ πως προκαλώ αρκετά. Ουσιαστικά οποίο αγόρι θέλω μπορώ να το έχω (όχι όμως αυτόν που θέλω περισσότερο θα δείτε στην συνέχεια) . Είμαι με την Μητέρα μου και τον κατά 1 χρόνο μεγαλύτερο αδερφό μου. Πατέρα δεν έχω απο τότε που ήμουν έμβρυο. Άρα ο αδερφός μου καλύπτε το πρότυπο του πατέρα μου . Αυτά για μένα. Τον αδερφό μου τον λένε Γιώργο και πηγαίνει Γ' λυκείου. Είναι λίγο ρεμάλι αλλά δεν το σχολιάζω φτάνει που σε εμένα τουλάχιστον είναι κάπως πιο εντάξει.. (τι εντάξει δλδ όλο μου σπάει τα νεύρα κ με πειράζει) . Σήμερα έχει 10 ο μήνας και είναι τελευταία μέρα καλοκαιριού. Ο Γιώργος μη χάσει πρόλαβε και έκανε φίλους. Ήταν στο δωμάτιο μας αυτός και 2 φίλοι του ο Βαγγέλης και ο Δημήτρης . Μπαίνω για μπάνιο και δεν καταλαβαίνω την άφιξη τους. Βγαινωω απ το μπάνιο και πάω να μπω στο δωμάτιο του Γιώργου (με υην πετσέτα φανταστείτε) όταν τους βλέπω....Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι λέω ενα Γιωργ...εμμ σορρυ για την ενόχληση και βγαίνω. Με κοιτούσαν και οι δύο με το στόμα ανοιχτό και είπαν ενα "Ψψψψψψψψψψψψψ τι μωρό είναι η αδερφή σου ρε Γιώργη;;" ο αδερφός μου τους έπαιξε μια με το μαξιλάρι μου είπε "μικρή άντε να ντυθείς βρήκες την ώρα" και τους απάντησε "εεει μαλακές αυτή δεν είναι για τα δοντάκια σας μόνο αράξετε" χαχαχαχα μπαίνω στο δωμάτιο σε φάση λολ :Ρ δλδ έλεος. Αρκετά για αυτό όμως. Ετοιμάστηκα γτ έπρεπε να βγω για ψώνια.

Αστερακι και σχόλια↓↓ ορίστε ιματζιν με τον Βαγγέλη Κακουριωτη;)

Πραγματική Ευτυχία (ομορφιά η αγάπη;)Where stories live. Discover now