Mafya İle Zoraki Evlilik ~P-1~

31 3 2
                                    

✒️||Min Molly||

📜"Baban Seni Mafyaya Satar"

🖇️"Seri"

🗓️¬30.04.2023

⛓️Oppacı değilim
⛓️Hayal ürünü
⛓️Hikayeler bana ait
⛓️İstek alıyorum

🎥¬İyi Okumalar

Im Yuna
Kim Taehyung
Diğer Bts Üyeleri

Im Jack (Yuna'nın Babası)
Im Carla (Yuna'nın Annesi)

Yazar~

Çantasını alıp aşağıya inmişti Yuna, daha yeni üniversitesini bitirip avukat olmuştu ve işin ilk günü olacaktı, tecrübesi henüz yoktu ama ağzı çok iyi laf yaptığı, iyi gözlemci olduğu olduğu için iş bulması zor olmamıştı.

Ailesini masada oturmuş gülerek kahvaltı yaptıklarını görünce yüzüne gelen tebessüm ile yanlarına ilerlemişti.

Annesi ve babası Yuna'nın üzerinde cübbe görünce duugulanmışlardı.(avukatların giydiği yeleğe cübbe deniyor)

Carla:Kızım seninle gurur duyuyoruz.

Jack:Başardın.

Yuna:Ya durun ağlatcaksınız ilk günden.

Carla:Hadi çabuk otur.

Yuna:Ah, gecikmek istemiyorum yolda yerim!

Yuna annesi ile babasının yanağına öpücük kondurup kapıya yönelmişti paltosunu ve ayakkabılarını giyip kapıyı açtığında karşısında siyah gömlekli sıvadığı kollarından görülen dövmeleri, giydiği siyah pantolonla bir mafyayı anımsatmıştı. Yüzüne baktığında ise ünlü mafyalardan olan Kim Taehyung olduğunu görmüş ve saygıyla eğilmişti yalan yoktu ne kadar yakışıklı ve çekici olsada aynı zamanda korkutucu biriydi ve yanlış hareket yapması sonucunda olacaklar bilinmezdi.

Yuna:Buyrun efendim kime bakmıştınız?

Yuna'nın kurduğu cümleyle yüzüne odaklanmış ve bir süre dalmıştı Taehyung, kendinden emin duruşu ve sesiyle çok cezbedici ve asil bir kadındı,etkilenmiş ama belli etmemişti.

Taehyung:Bay Jack burda oturmuyor mu?

Yuna:Evet burda oturuyor babam olur, buyrun içeri geçin.

Kendisini ilgilendirmediğini bildiği halde Yuna'nın nereye gittiğini merak edip sormuştu.

Taehyung:Siz nereye gidiyorsunuz?

Yuna:İşe, müsadenizle.

Yuna tekrar saygıyla eğilip asansöre binmiş ve gitmişti Taehyung kafasını ona çevirmiş gitmesine rağmen hala gözü bindiği asansöre takılmıştı bu göz dalgınlığını Bay Jack'in sesi bozmuştu.

Jack:Buyrun efendim hoşgeldiniz içeri geçin lütfen.

Carla:Hoşgeldiniz.

Taehyung hafif eğildikten sonra içeri geçmiş koltuğa oturmuştu şuan neden geldiğini bile unutmuştu çünkü aklında hala adını bile bilmediği kadın vardı ama öğrenecekti sonuçta onun evinde onun ailesi ile birlikteydi, Bay Jack'in ona olan borcunu sonraya erteleyebilirdi.

Carla:Bir şey içer misiniz?

Taehyung:Kızınızın adı nedir?

Ani gelen soruyla iki eş birbirine anlamsızca bakmış ardından Bay Jack soruyu cevaplamıştı.

Jack:Yuna, kızımızın adı Yuna ama bir sorun mu var Bay Kim?

Taehyung:Hayır sadece bilmek istedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Taehyung / Zoraki Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin