6

258 12 3
                                    

Uyarı: Fluff, düşündürücü içerik, biraz müstehcen.

Bavulunuzun üstüne bir iç çekiş ile oturuyorsunuz, eklediğiniz birkaç son dakika eşyası bavulu kapatmak için çok zor hale getiriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bavulunuzun üstüne bir iç çekiş ile oturuyorsunuz, eklediğiniz birkaç son dakika eşyası bavulu kapatmak için çok zor hale getiriyor. Yine de alacaktın, yaptığın son şey olsaydı o kazak geliyordu.

"Biraz dolu mu?" Jimin, koridordan köşeyi yuvarlayarak yatak odasının kapısında durur. Fermuarı kapatmak için uğraşırken sana güldüğünü duyuyorsun, kabul et istediğinden çok daha fazla enerji harcıyorsun.

"Çok fazla şey almış olabilirim," diye şaka yapıyorsun, sonunda fermuarı kapatmayı, alnındaki saçları çekmeyi ve küçük bir nefes almayı başardın.

"Gerçekten mi?" Alay ediyor, duvardan itiyor ve sana doğru yürüyor, ağır valizleri yerden kaldırmana yardım ediyor, sonsuza dek beyefendi. Bavulu hazırlayıp kapıya doğru götürürken başka bir iç çekiş çıkardın.

O zaman hazırlanmayı bitirdiğinden beri ona iyice bakarsın.

Baştan ayağa siyah giyiyor, almaktan çok heyecan duyduğu Louis Vuitton sweatshirt ve en sevdiği kot pantolonlardan biri. Saçları, boynuna yapışacak kadar uzun bir şapkaya geri itilir.

Çok seksi görünüyor.

"İyi misin?" hayal kurmayı kestiğini, kaşını bir gülümsemeyle kaldırdın.

Ona yaklaştıkça dudağını çiğneyerek küçük bir uğultu çıkardın. Dilinin ucunda bir cevap var, ama henüz onu bakmayı bitirmedin. Yüzü sessizliğinizde kafa karışıklığı içinde, kıyafete bir kez daha hayran olmak için bakışları düşüyor. 

"Hemen gitmek zorunda mıyız?" sonunda onunla aranızdaki mesafeyi kapatıp avuçlarınızı beline yaslayarak sorguluyorsunuz.

Bir kahkaha atıyor, bir anda ona vurduğunu fark ediyor. "Evet bebeğim," diye yanıtlıyor, parmaklarını çenenin altına dayayıp bakışlarını kaldırıyor. "Gerçekten şimdi gitmemiz gerekiyor," diye ısrar ediyor, "aksi takdirde geç kalacağız." Burnunuzun köprüsüne ve ardından ağzınızın köşesine bir öpücük bastırmak için eğilir.

"Ama," belini sıkarak devam ediyorsun "ne gibi, ne kadar geç?" Ellerinizi gömleğinin kenarına kadar takip ediyor, parmaklarınızı kumaşın altına sokuyor ve tüm kemer halkalarından geçiriyorsunuz. Onun üzerindeki yeni tutuşunu kendi yararın için kullanıyorsun, onu sana karşı aynı hizada çekiyorsun, göğsü seninkine bastırıyor. 

Duramazsın, biliyorsun Jimin geç kalacağını söylüyorsa muhtemelen sadece geç değil, gerçekten geçtir.

"Y / n ..." diye uyarıyor, sesi biraz ciddi, uzaklaşmaya kalkışmasa da elleri trisepsinize yapışıyor.

"On dakikamız bile yok," ısrar ediyorsun, "gibi mi?" Dudaklarınızı boynunun sütununa yaslamak için biraz daha yaklaştırıyorsunuz, ağzınız ışığa bastırıyor ve sonra çok hafif değil, cilde karşı öpüşüyor.

Dudaklarınızın cilde karşı daha kolay çalışmasını sağlamak için başını hafifçe eğerek bir nefes alır. Ellerini beline kadar takip ediyor, sıkı tutuşu sözleriyle çelişiyor. İkna olduğunu, istediğini elde edeceğini ve seni yatağa, belki de duvara, masaya ya da yatağa bastıracağını düşünüyorsun.-

"Bebeğim," diye bir kez daha ısrar ediyor, sizi daha da uzaklaştırmak için gövdenizdeki yeni tutuşunu kullanarak ağzınızı ondan etkili bir şekilde uzaklaştırıyor. "Gerçekten zamanımız yok. Eminim adamlar zaten bekliyordur."

Ellerini kemerinden çekiyorsun, avucuna iffetli bir öpücük bastırmak için elini belinden tutuyorsun. "Tamam," diye surat asarak istifa ediyorsun. "Ama bir dahaki sefere böyle görüneceksin," diye duraksıyorsun, kıyafetine tekrar bakıyorsun, "geç kalmasak iyi olur."

- Iki yüz okunma için çok teşekkür ederim bebeklerim, ily♡

Jimin Reaction'☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin