10: טיול מפתה אך מוזר

3.6K 217 146
                                    

היוששש אז לפני שאתם מתחילים את הפרק אני ממש אשמח אם תיתנו כוכב זה ממש מקדם את הסיפור❤️

*לאונרדו*

היום היה יום הולדת לחבר הכי טוב שלי. וג׳מייס החליט לעשות טיול של כל החברה. אדם,ג׳ון,ג׳מייס,אוליביה,ניל ואני.
דווקא שמחתי כשהוא אמר רק אנחנו החברה. בלי קנדל. אני יודע שזה נשמע מגעיל אבל אני חייב להוציא את הבחורה הזאת מהראש שלי.

״הי חבר, יום הולדת שמח״ אמרתי לאדם כשנפגשנו במקום שקבנו לעשות את הקמפינג ״תודה אחי״ ענה אדם ונתן לי חיבוק גברי
״היושש״ אמרה אמה כשהגיעה יחד עם ניל ״היי בנות״ אמרתי לעברן

״הי בנים״ אמרה ניל כשסחבה את התיקים שלה ושל אוליביה ״אתם יודעים אפשר גם להיות ג׳לטמנים זה לא כואב״ הוסיפה אני ואדם הלכנו לכיוונה לקחת את התיקים שלה ושל אוליביה ״למה רק את סחבת״ שאלתי את ניל ״כי הפרינססה כאן מחזיקה את העוגה ואסור שיקרה לה משהו״ ענתה ניל בגלגול עיניים.

״היי בויזזז״ קול מוכר ונשי נשמע מאחורינו הסתובבתי וגיליתי את בלה. ״רציני הזמנתם את בלה?!״ ניל שאלה, ואפשר היה לשמוע שבקולה היה חלק עצבני ״אני לא הזמנתי״ עניתי כשבלה רצה עליי בחיבוק. אבל הבנתי מי כן הזמין ג׳ון.

״היושש מתוקים״ נשמע הקול של ג׳מייס הסתובבתי וגיליתי אותו ביחד עם קנדל. פאק.
העפתי את בלה מימני והלכתי לקנדל ״זה לא מה שא-״
״מה היא עושה כאן״ קטעה אותי בלה וזינקה עליי בחיבוק,
קנדל הסתכלה עליי במבט ׳לך תזדיין׳ ומילמלה משהו בצרפתית לג׳מייס והלכה ״היא רצויה כאן נחש לא כמוך״ אמר ג׳מייס לבלה והלך לקנדל.

*לפני שעה וחצי*

*קנדל*

דפיקה נשמעה בדלת ביום שבת כשאני ולוק ראינו סרט ואכלנו גלידה בשמונה וחצי בבוקר אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל לא היה אכפת לנו וגם זה יותר טעים בשעה הזאת. ״אני יפתח״ אמר לוק וקם אל הדלת. ״היי חתיך אחדדד״ קול מוכר נשמע מהדלת.
קמתי בריצה לשמע הקול, ״ג׳מ, מה אתה עושה כאן?״ שאלתי כשעמדתי בפתח הדלת ״לא תזמיני אותי להיכנס?״ סימנתי בראשי ל ג׳מייס להכנס לביתי ״ביי חתיכוש״ אמר לאחי ועלה לחדרי. אחי סימן לי בשפתיו ׳החברים שלך מוזרים׳ צחקקתי מפרצופו ועליתי לחדרי גם.

״אז מה אתה עושה כאן״ שאלתי שוב את ג׳מייס ״קמפינג״ אמר ג׳מייס במילה אחת. ״שזה אומר ש..״ שאלתי שוב כ לא מבינה
״זה אומר את עכשיו מארגנת את התיק שלך כי אנחנו הולכים לקמפינג!״ אמר ג׳מייס בהתרגשות על פניו ״קמפינג זה הדבר הזה שישנים בחוץ?״ שאלתי ״כן טיפשונת״ ענה ג׳מייס.
״חהחהחהחה״ צחוק נשמע מאחוריי הסתובבתי וגיליתי את לוק
״לוק מה אתה צוחק״ שאלתי אותו בחוסר הבנה כמו כל הבוקר הזה
״סתם זה פשוט מצחיק לחשוב עלייך בקמפינג״ אמר וציחקק שוב ״עם מי זה?״ שאל אותי ואת ג׳מייס ״איתי חתיכי, ועם חברים״ ענה ג׳מייס ופתח את ארוני

you love me {1}Where stories live. Discover now