Part 11

278 11 0
                                    

Lina Crawford

-Lina... kérlek engedj be, meg magyarázom. --mondta az ajtó mögül majd hallom hogy a hátát az ajtónak támasztva le csúszik a földre.

-Menj el Ollie... Nem vagyok rád kíváncsi, még te hisztiztél mert el mentem Paul-al kávézni de te meg a szemem láttára csókolgatsz egy lányt. --mondtam kicsit dühösen de még mindig csalódottan.

-Pont ezt próbálnám el magyarázni, csak nem hallgatsz végig. --mondta.

-Sajnálom Ollie... Ilyen vagyok. Már sérültem eleget nélküled is és veled is fogok. És ezt nem hagyhatom. --mondtam megint a sírás szélén álva.

-Engedj be kérlek, és meg magyarázom. --mondta majd hallotam hogy fel ál az ajtó mögött. Nyitottam a zárat, dühös és csalódott voltam rá. De kíváncsi voltam mi az oka annak hogy csókolózot egy lánnyal.

-Köszönöm... Figyelj engeded hogy meg magyarázam? --kérdezi majd be csukja maga után az ajtót, én pedig már az ágy szélén ülök és várom hogy mondja a magyarázatot.

- Mikor jöttünk vissza a pályáról Jak-el, meg látott egy rajongó és oda jött autogramot kérni, én szívesen adtam is neki viszont mikor képet is kért utána csak úgy random meg csókolt én meg toltam le magamról és Jak is ráncigálta le rólam a lányt de nem akkart le szakadni rólam. Viszont mikor meg láttalak téged és a csaj is vette a lapot akkor szakadt le rólam. --mondta majd leült mellém az ágyra.

-Lina én nem csaltalak meg, sosem csalnálak meg. Te vagy a mindenem Lina téged szeretlek a világon a legjobban. --mondta majd mélyen a szemembe nézzet.

-Én is téged Ollie, de amit ma láttam amiatt el bizonytalanodtam. --mondtam majd le hajtottam a fejem.

-Nem volt köztünk semmi a lánnyal csak rám akazkodott, mit kell tegyek hogy be bizonyítsam hogy téged szeretlek a legjobban? --mondta majd meg fogta a kezemet és a szemembe nézett.

-Semmit, elhiszem amit mondasz. --mondtam majd a kezünket nézztem.

-Biztos? --kérdezte.

-Igen biztos. --mondtam majd rá emeltem a tekintetem, jobb kezemmel meg fogtam az arcát és magamhoz húztam. Vissza csókolt, vadul csókoloztunk és csak úgy kapkodtuk a levegőt mikor valaki kopogott.

-Linaaa gyereee megyünk kávézni. --kiabálta Emily az ajtó másik oldaláról.

-Na mát akkor most megyek. --mondtam majd álltam fel de Ollie vissza húzott.

-Muszály?? --nézett rám boci szemekkel.

-Igen muszály. --mondtam majd szájon pusziltam és ki rohantam az ajtón.

-Emily! --mondtam majd a lányra néztem.

-Igen Lina. --mondta.

-Annyi mesélni valóm van. --mondtam.

-Egy kávé mellet mindent el mesélhetsz de menjünk mert már 5 órája nem ittam kávét. --mondta majd el indultunk kifelé.

Sziasztok! Meg is hoztam az új részt. Remélem tetszik.

Út Ami Hozád Vezet Donde viven las historias. Descúbrelo ahora