Wooyoung'un sadece güzel olduğunu söylemek, kayanın üzerine oturduğu ve tanktaki tüm deniz canlılarıyla etkileşime girdiği için yetersiz bir ifadeydi. O... büyüleyiciydi, büyüleyiciydi, muhteşemdi, ruhaniydi... ve San gözlerini deniz adamından alamıyordu.
Wooyoung uyumak için kıvrılmadan önce onu orada dururken görmediğinde bile üzülmedi. San, önündeki manzaraya sadece tanık olmanın bile kendisi için bir ayrıcalık olduğunu hissetti.
Ancak tüm balıklar dağıldığında veya mermanın etrafında yavaşça dönmeye başladığında büyü bozuldu.
San sıkışmıştı.
Wooyoung'u kurtarmaya yaklaşamamıştı ve denizadamı birkaç haftadır orada kapana kısılmıştı. Bay Choi'nin kurduğu yeni güvenlik sistemi o kadar gelişmişti ki, San hiçbir şekilde içinden geçememişti. Her kapı açıldığında bu şey günlüğe kaydediliyordu ve bilgisayarda o saate tıklarsa, akvaryumdaki ve otoparktaki her bir kamera açısını gösteren bir ekran açılıyordu.
Kilitler ayrıca birkaç şifre, parmak izi ve retina taraması gerektiriyordu.
Ayrıca, her çalışanın ve bilim insanının tesiste olması gereken zamanı günlüğe kaydeden dahili bir sistem de vardı, bu nedenle San gün ortasında ortaya çıkarsa işaretlenecek ve neden orada olduğuna dair bir rapor sunması gerekecekti. .
Jongho'nun da bir fikri yoktu. San'ın gece yaptığı kontrollerden farklı bir şey bulup bulmadığını görmek için gündüz güvenlik şefliğine terfi ettiğinden beri sürekli olarak sistem kontrolleri yapıyordu.
Binada kamerada olmayan tek yer banyolardı, bu yüzden ikisi de bulabildikleri küçük bilgilerle birbirlerine mesaj göndermek için oraya giriyorlardı. Ki bu çok değildi.
Bir gün Jongho, akvaryum için yeni bir gelir kaynağından bahseden şifreli bir dosya bulmuştu ve denizkızı araştırmalarının en büyük öncelikleri olduğundan bahsediyordu.
Yolun bittiği yer orasıydı. Wooyoung hakkındaki tüm veriler, yalnızca bilim adamlarının erişebildiği başka bir yerde saklanmalıdır.
San bunu ana hedefi haline getirmişti. İçeri girip planlarının ne olduğunu görmeliydi. Özellikle bu gece Wooyoung'u acı içinde görmek onu öldürdü. Bilim adamlarının yaptığı her neyse... bu gece diğer gecelerden çok daha kötüydü.
Yarın izin günüydü, bu yüzden San, farklı bir şey alıp alamayacağını görmek için gün içinde ziyaretçi olarak geri gelmeyi planlıyordu. Jongho hafta boyunca neredeyse her gün aynı adamı ziyaret ettiğinden bahsetmişti.
Vardiyası bittiğinde San, Yeosang'ın arabasına bindi ve uzun, acılı bir iç çekti.
"Hala hiçbirşey yok mu?" diye sordu Yeosang, her sabah yaptığı gibi.
"Hayır... ama acele etmeliyiz. Pullardan bazılarını alıyorlar." San burun kemerini çimdikledi.
"Ne?" Yeosang'ın gözleri genişledi ve direksiyon simidini o kadar sert kavradı ki parmak boğumları bembeyaz oldu. "O kalpsiz pislikler."
"Evet. Sangie, ne yapmamız gerekiyor? Ben... Yapabilir mi bilmiyorum bile..." San, gırtlağından hoşnutsuz sesler çıkarırken ellerini bacaklarının üzerinde ileri geri sallamaya başladı.
"Yine mi ?"
"Evet." Genç olan oturduğu yere çöktü. "Ve bunu ona gerçekten soramıyorum bile... Onunla her gece gitgide daha az zaman geçiriyorum."
Yeosang akvaryumdan uzaklaştı ve önündeki tekerleğe hafifçe vurdu. "Onu gerçekten seviyorsun, değil mi?"
"Bu delilik mi?" San fısıldadı. Pencereden dışarı baktı ve görüşünün bulanıklaşmasına izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanficHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...