Pov. Niall
Rano gdy wstałem, poszłam sprawdzić co z siostrą. Jej pokój był otwarty a ona spała przytulona z tym swoim kolegą, Zayn miał taką dziwną minę jakby był zazdrosny no ale u niego nigdy nie wiadomo.
Natasza podobno zrobiła sobie wczoraj seans filmowy z Carlosem i Louisem Luis wylądował u siebie w pokoju a oni już zasneli przytuleni z tego co mi powiedział Luis gdy wychodził.
Nie jest źle ale będę musiał przeprowadzić z Carlosem rozmowę tak samo jak i z Zaynem dowiedzieć się czy coś czują do mojej młodszej siostrzyczki.
Chciałbym bardzo naprawić nasze relacje wiem że w młodości zrobiłam bardzo dużo złych rzeczy i do tej pory je robię ale chciałbym by Moja młodsza siostrzyczka wróciła.Wiem, postaram się by mi wybaczyła, zrobię dla niej i dla tego Carlosa śniadanie.
Ale jedno mnie zastanawia po co przyjechała, skoro uciekła bo ją źle traktowaliśmy, oczywiście że ma racje bo gdy patrzę na perspektywę czasu to zachowywałem się razem z chłopakami jak ostatnie chuje.
Dobra czas na śniadanie zrobię im, ulubione ciepłe kanapki z serem i szynką, a do tego ulubioną herbatę z malinami i żurawiną.
30 minut później
N Natasha choć z kolegą zrobiłem wam śniadanie
Nat Już idziemy
5 minut później
Natasha zeszła ubrana w to bez makijażu
Po śniadaniu Natasha poszła na górę a jej, kolega został podszedł do mnie i mi powiedział
C Chce Nat wziąć na zakupy.
Nie zdążyłem nic powiedzieć, a Carlos wyszedł z domu.
YOU ARE READING
Bad Sister N,H
Teen FictionWraca po latach do domu ze względu na swoje bezpieczeństwo oraz zemstę na bracie i jego kolegach