-Na és mi lesz a bátyáddal?-kérdezte John B.
-Ő most nem igazán érdekel, felőlem meg is dögölhet a börtönben, de itt most JJ a legfontosabb-mondtam ki, a többiek pedig vigyorogva néztek engem.
-Tetszik neked JJ, mi?-nézett rám mosolyogva Pope.
-Nem tudom-füllentettem.-Mármint...jó fej-mondtam elpirulva.
-Instant fangörcs-vigyorgott Kie.
-Várj, téged ez nem zavar...?-fordult kérdőn Pope Kie felé, utalva arra, hogy bejön nekem JJ.
-Nem, különben Emma már nem élne-válaszolta nevetve, mire mi is felnevettünk.
-Nem aludhatok ma itt John B nálad? Nincs kedvem haza menni, és látni a szüleimet, akik meg ki akarnának engem faggatni arról, hogy hol az Istenben van Noah-forgattam a szemem.
-Persze, nyugodtan maradhatsz-vonta meg a vállát, mire én hálásan bólintottam.-Sarah, te nem alszol itt?
-Apám már így is ki van akadva, hogy ennyit eljárok otthonról, és ráadásul hajnalban megyek mindig haza, szóval sajnos nem maradok-mondta csalódottan Sarah.
-Majd máskor-csókolta meg John B a barátnőjét.Tehát Sarah, Kie és Pope hazament fél egy körül, majd John B megmutatta, hogy hol alszok ma este.
-A kanapé jó lesz? Vagy bemehetsz JJ-hez is-kacsintott rám.
-Vicces vagy-nevettem fel.-De jó lesz nekem a kanapé is. És mégegyszer köszi, hogy maradhatok nálad ma este.
-Ugyan, JJ is szinte már itt lakik-nevetett fel, majd én is.-Na jó éjt Emma! Vagy várj, legyen már neked is valami becenév! Em?-kérdezte.
-Nem rossz-bólintottam elsimerően.-Na jó éjt JB!
-Jó éjt Em!
Mikor John B is elment a szobájába aludni, bementem a fürdőszobába, és felvettem a magammal hozott váltóruhát, ami pizsamaként most jól szolgált. Lefeküdtem a kanapéra, majd leoltottam a lámpát, és el is nyomott az álom.[...]
Másnap reggel arra keltem, hogy valaki a nevemet mondja. Vagyis nem a nevemet.
-Jó reggelt álomszuszék! Lassan jönnek a többiek is!-keltett fel John B.
-Neked is jó reggelt-ásítottam.-JJ fent van?
-Nem, még alszik. Vagyis aludt-fordult hátra, mert megjelent JJ kócos hajjal, és álmos fejjel. Awwww, de helyes.
-Hát te?-csodálkozott JJ, mikor meglátott.
-Itt aludtam este, mert semmi kedvem nem volt haza menni a kifaggató szüleimhez, hogy kioktassanak arról, hol van Noah, bár szerintem a rendőrség értesítette őket a történtekről, de nem érdekel. Semmi hírem azóta a bátyámról-vontam meg a vállam.
-Jaa, tényleg, most már rémlik, hogy itt maradtál az este-világosodott meg.
-Hogy vagy amúgy?-érdeklődtem
-Álmosan?-kérdezett vissza mosolyogva JJ, mire automatikusan viszonoztam a mosolyt.-De amúgy jól.
-Na amíg ti itt eltársalogtok, csinálok reggelit-szólt oda hozzánk John B.
-Köszi!-mondtuk JJ-vel.Reggeli után bevonultam a fürdőbe, és mivel nem volt más váltóruhám, a tegnapit vettem fel. Se fogkefém, se parfüm, se smink, se fésű nem volt nálam hogy rendbe szedjem magam, mivel nem tudtam előre, hogy John B-éknál fogok aludni. De talán fogkefét és fogkrémet tudok csórni JJ-éktől, így át is mentem JJ szobájába.
Pont öltözött, és csak egy alsógatya volt rajta, így rögtön eltakartam a szemem.
-Elfelejtettél kopogni hercegnő?-hallottam az édes hangját, meg azt, ahogy halkan felnevet.
-Hercegnő?-kérdeztem vissza nevetve.-Amúgy bocsi, máskor kopogok-kértem elnézést.
-No problem. De már kinyithatod a szemed-mondta, majd kinyitottam, és még mindig nem volt rajta póló, de nadrág már igen. Ó, Istenem, elsüllyedek ettől a látványtól...
-Van esetleg más is, amiért jöttél?-kérdezte vigyorogva, mire feleszméltem a bámulásból.
-Ó, ö, igen! Tudsz kölcsönadni egy fogkefét és fogkrémet?-kérdeztem zavartan.
-Persze, nyugodtan használd, ott van a fürdőszobában-mondta mosolyogva.
-Köszi-köszöntem meg, majd otthagytam JJ-t.
Na legalább fogat tudtam mosni.Délre át is jöttek a többiek, majd közösen elterveztük a napot.
-Menjünk el hajókázni egyet-mondta Pope.
-Nem rossz ötlet. Vezethetek én?-kérdeztem.
-Tudsz vezetni hajót?-kérdezte meglepődve JJ.
-Ennyire ne csodálkozz, JJ. Még a nagypapám tanított meg-válaszoltam.
-De jó gyorsan menjünk!-utasított Pope.
-Azt kéne még!-nevetett fel Kiara.Mind a hatan kimentünk a stéghez, majd JJ segített nekünk, lányoknak, beszállni a hajóba.
-Köszi-köszöntem meg zavartan.
-Nincs mit-mosolygott rám, mire pillangók ezrei táncoltak a hasamban.
-Hahó, szerelmes pár, ma még elindulunk?-kérdezte Pope.
-Persze-bólogattam, majd a kormányhoz mentem, és elindultunk, én pedig próbáltam óvatosan vezetni.-Azt ott nem Rafe és Topper?-kérdezte Sarah az egyre közelebb jövő hajót szemlélve.
-Már megint?-kérdeztem unottan.
-Nem igaz, hogy mindig összefutunk velük-forgatta a szemét JJ.
-Mizu kis Snecik? Ugye nem jöttök holnap a Nyárközépre?-kiálltotta nekünk oda Rafe hangosan.
-Basszus tényleg, az holnap lesz délután háromtól!-fogta a fejét Kie.
-De, persze, hogy megyünk! Remélem örültök!-kiálltotta vissza JJ.
-Ó, szia Emma! Hogy smint? Régen dumáltunk, amióta megbeszéltük a dolgokat-mondta Topper.
-Azt nem jelenti azt, hogy barátok is vagyunk-intéztem el ennyivel.
-De hát azt mondtad-ráncolta össze a szemöldökét Topper.
-Topper, nem izgat! Menjetek most valami hülye flúgos bulira, mert akkor végre nem látjuk az arcotokat-toltam le a szememre lazán a napszemcsit.
-Te büdös *****!-esett nekem Topper.
-Hogy mit mondtál rá??-akadt ki hirtelen JJ, majd átmászott Rafe-ék hajójába, és torkon ragadta a fiút.
-JJ, ereszd el, nem ér annyit!-kiabáltam, ahogy John B-ék is.
-De akkor sem beszélhet veled így!-fordult felém JJ, majd vissza Topper felé.-Többet nem mondasz ilyeneket Emmára, megértetted?
-Mi ő neked, a barátnőd, hogy így véded?-nevetette ki Topper, mire JJ-nek nem kellett több, bevert egyet a srácnak.
-JJ, ne!-ragadtam meg J karját, majd visszahúztam a mi hajónkba.
-Fú, ezt még megbánjátok!-kiabáltak utánunk Rafe-ék, mire mi gyorsan elhúztuk onnan a csíkot.[...]
Most Pope vezetett, addig én leültem a többiek közé.
-Köszöntem JJ, hogy megvédtél, de elintéztem volna-mosolyogtam rá.
-Hagynom kellett volna, hogy elhordjon téged mindennek?-kérdezte Jajy.
-Nem úgy értettem. De unom, hogy miattam mindig bajba keveredsz-ismertem be.
-Legalább van ki ért-nézett a szemembe kacsintva, mire rögtön zavarba jöttem, a szemem sarkából meg láttam, ahogy Kie és Sarah vigyorogva néztek. Fú, de idegesítőek tudnak néha már lenni. Persze jó értelemben. :)Mikor visszaértünk John B-ékhoz, addigra már be is esteledett, így készen álltunk arra, hogy elmenjünk Mrs. Crain házába, ahogy terveztük.
-Na gyertek gyorsan, pattanjunk be az Öreglányba!-sürgetett minket Jonh B, azonban én összeráncoltam a szemöldököm.
-A...hova?
-Öreglány. Így neveztem el a Twinkiet.
-A Twinkiet?-néztem rá továbbra is furán.
-A kocsim.
-Jaa-esett le végül, majd nevetve beszálltam én is a kocsiba.Mikor odaértünk, kiszálltunk a kisbuszból, majd odaosontunk a házhoz, viszont a kinti mozgásérzékelő lámpa felkapcsolódott, mire gyorsan elbújtunk egy bokor mögé.
-Basszus, most mi a terv?-kérdezte idegesen JJ.
-Mi lenne, ha Sarah, Kie és én belopózunk a házba, addig ti gyorsan lementek a garázsba. Az úgy oké?-kérdeztem.
-Remek ötlet-bólogatott Pope.
-Viszont legyetek óvatosak-figyelmeztetett minket John B.
VOUS LISEZ
Outer Banks-Váratlan változások (FF)
FanfictionEmma Stilton, a nyár elején Outer Banks-be költözik a családjával. Így Emmának maga mögött kell hagynia a régi barátait, de helyette szerezhet újakat, sőt talán még jobbakat is immáron. Emma ekkor felfedezi a Flúgosok és a Snecik közötti feszültsége...