6. Bölüm {minik kaos}

3.1K 120 26
                                    

Medya: Burak ♪

6. Bölüm
" Minik kaos"

Şu anda 2. Dersteyim. Ay birazdan bayılıcağım. Türkçe hocası dersi öyle bir anlatıyor ki, uykum geliyor. Sonunda zil çaldı ve hoca sınıftan çıkıp gitti.

Burak yanıma gelip dedi:
"Konuşmamız gerek"

"Bunu bana sordun mu?" Dedim alay dolu sesimle.

Eda hemen Burak'ın yanına geldi. " Aa geldi. Neyse sizin için önemli bir duyuru yapıcam. Kendinizi hazırlayın" dedim göz kırparak.

Gülümseyerek yüzümü sınıfa dönüp dedim:
"Hey millet size bir haberim var"

Anında bütün sınıf bana meraklı gözlerle bakmaya başladı.

"Güneş hayır, " dedi Burak benim ne yapacağımı anlayarak.

"Aa neden hayır Burak? E yaptığın şeyleri herkes bilmeli bence" dedim yalandan gülerek.

"Evet arkadaşlar. Bu yanımda gördüğünüz kişi eski sevgilim Burak, bu da onun yasak aşkı Eda. " Dedim.

Herkes şaşkın gözlerle beni izliyordu.

" Bu gördüğünüz piç Burak artı olarak da asla benim sevgi'mi hak etmeyen Burak beni eski arkadaşım olan Eda sürtüğü ile aldatdı " dedim gülümseyerek.

Herkes Eda'ya ve Burak'a iğrenerek bakıyordu.

"Eda en yakın arkadaşının sevgilisi ile sevgili olacak kadar mı düştün?" Dedi Burcu.

"Bunu Burak'tan beklerdim, ama senden asla Eda" Dedi Burcu.

"Benden neden bekliyorsun da, Eda'dan beklemiyorsun?" Dedi sonunda ağzını açan Burak.

"Birde utanmadan soruyor musun? Senin Sayısal A'da ki Leyla ile yattığını da, herkes biliyordur bence" Dedi Burcu.

Ne? Beni bir kere değil de iki kere mi aldatmışdı? E çüş artık yani.

"Ne? E yuh artık. Artık senin okulda yatmadığın kız kalmamıştır." Dedi Yağız.

"Olum seni öldürürüm anladın mı?" Dedi Burak.

"Kolaysa gel lan" dedi Yağız.

Burak tam Yağız'a dalacaktı ki, Burak bey'in koruyucu meleği Eda, hemen onu sakinleştirmişti.

"Sus Burcu sus!" Dedi Burak.

"Susmazsa nolur lan?" Dedi Yağız.

Burak Yağız'ı görmüyormuş gibi hala Burcu'ya sinirli gözlerle bakıyordu.

"Burcu susmazsan seni-" dedi Burak.

Yağız ise hemen Burak'ın sözünü keserek dedi;
" Eee yoksa ne? Götün yiyorsa ona bir şey yap" dedi Yağız.

Yağız Burak'ın üzerine doğru yürüyordu. Bende film gibi izliyordum. Bi patlamış mısırım eksikti. Bombayı ortaya atıp geri çekilmiştim.

Yağız Burak'ı sert bir şekilde itiyordu. Burcu hemen Yağız'ın önüne geçti ve elini onun göğüsüne koydu. Onu durdurmaya çalışıyordu.

"Yağız lütfen dur!" Dedi Burcu.

"Burcu önünden çekilir misin lütfen? " Dedi Yağız.

Yağız Burcu'nun önünden çekilmediğini görüp yine konuşmak için ağzını açtı:

" Burcu lütfen önümden çekilir misin? Sana zarar gelmesini istemiyorum" dedi Yağız.

Burcu'nun gözünden kalp'ler fışkırıyordu sanki. Ama yine de çekilmemişti. Sonunda Yağız pes edip Burak'ın üzerine yürümekten vaz geçmişti. Burcu Yağız'ın kolundan tutup sakinleşmesi için sınıf'tan çıkardı.

Vee her şey benim istediğim gibi olmuştu. Herkes'in Eda ve Burak'tan nefret etmesini sağlamıştım. Normalda klassik fake sevgili işi'ni yapıcaktım sonra vaz geçtim.

Oy ve yorumları atmayı unutmayın!


152 GÜN || YARI TEXTİNG ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin