Через два тижні «велике» зібрання, на якому будуть присутні усі правителі, усіх можливих мафій. І очолювати їх буде Моріяма, тепер новий молодий імператор, Ітиро не давно посів це місце. Буквально декілька днів тому помер його батько, Кенго Моріяма, у чоловіка відмовили почки. І тільки вчора його похоронили, тому Ітиро тільки-тільки приймався за свої обов'язки.
Натаніель тепер мав право голосу, вирвавши свої людські права у Моріями. А це означає, що молодий м'ясник не просто вище свого батька, у Натаніеля тепер були рівні Ітиро права на усю імперію. А зробивши молодого Веснінськи своєю правою рукою, Ітиро підписав собі смертний договір, поки що, тільки зі своєї сторони.
Коли Натаніель підпише догові зі своєї сторони – залишалось питанням часу.
***
-Кевін, не панікуй. – говорив по телефону Натаніель тільки що закривший осінні екзамени.
Тепер хлопець міг спокійно їхати на осінній банкет, і міг спокійно продовжувати сваритись з Метом про пару на, цей самий, банкет.
-Ну серйозно! Чому ти відмінив нічне тренування? – не заспокоювався другий номер.
О. Нат міг відмінити нічне тренування по одній причині – один, неймовірно сексуально-чудовий голкіпер, за яким танув Натаніель останнім часом, позвав Натаніеля прокататись Колумбією, під обіцянку відмінити «нічний план на трьох». І звичайно Веснінськи без лишніх роздумів погодився, і тепер в нього буде незабутня нічна поїздка по Колумбії, в якій раніше Нат не бував.
-Просто намалювались плани, тому можеш на тренування не чекати. – старався віджартуватись рудий хлопчина. –А ось ти на тренування можеш відправитись сам. – хоч хлопець не посміхався, але в голосі рудого так і чулось тепло до брата, або до сьогоднішніх планів.
Виходячи зі кампусу університету, продовжуючи розмовляти по телефону, Нат звернув на право. І зайшовши за куток, на задню частину університету молодий Веснінськи помітив досить знайому жіночу фігуру. І вона не належала Ізабель, хоч і була схожа.
-Стоп, стоп! Кев, я тому передзвоню пізніше. Або поговоримо у гуртожитку, подивимось. – перебив Натаніель Кевіна на половині його ниття.
-Зачекай! Що ..? – не встиг переключитися Кевін на іншу тему діалогу, як його контакт скинули.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Смертельний театр
Короткі історіїНатаніеля все таки продають Моріямі. Але Натан допускає помилку показавши сину одну те що не потрібно, після чого молодший клянеться зайняти місце батька та розвалити Евермор.