Der sto ho. Mørkt hår og blå øyne. Ho smilte og gikk. Eg og Fredrik går ut igjen. Fredrik viste ikke at eg var forelska i ho. Og foresten så har ho et namn og ho heter Lise.
Fredrik ser på meg
-Hva er det med deg a?? Det er ut som om du har set et spøkelse!!
-Nja... I så fall et fint spøkelse.
-Er du forelska eller??
-Det kan diskuteres.Det er nest siste time. Vi går ned i garderobene. Etter vi har gått inn i dusjen hører vi Karl rope inne fra do.
-svømming er noe tiss.
Alle roper i kor fra dusjene.
-ENIG.
Vi skal ha den lille havhesten i svømminga, så vi skal svømme 8 og så 10 meter under vann, også skal vi stupe.
Læreren begynner å lese opp alle namna våre.
-Arne
-halla
-Fredrik
-ja
-Marco
-hei hei
-Lise
Osv.
Læreren deler oss inn i to grupper, den ene skal svømme og di andre kan leke.
Eg og Fredrik kommer på samme gruppe. Som vanli. Og 5 til. Vi bare står der til det er vår tur. Eg greier å svømme 8 meter og nesten ti under vann. Fredrik er som vanlig første man til å greie det.
Eg henger lite grønne bak men greier det til slutt.
Læreren blåser i fløyta og hallo går opp i dusjene. Eg dusjen lit kjapt og tørker meg og kler på meg klara igjen. Eg går ut på skoleplassen og venter på Fredrik.
-svømming er ikke gøy. Sier eg.
-nei, men det er gøy når du klarer det. Svarer Fredrik med en lit voksen stemme.
-kan eg bli med deg hjem?? Spør eg Fredrik.
-ja det kan du. Så kan vi spille minecraft.
ESTÁS LEYENDO
Den Eg Elsker
RomanceFørste historie på wattpad ======================== Eg er Marco eg er en gutt på 13. Og som alle gutter, blir eg forelska. Men denne jenten er helt annerledes en alle andre i klassen.