*1*

459 41 3
                                    

Doctor - လူနာရဲ့ မိသားစုကော.....

Sunoo - ဟုတ်သူအလုပ်မအားသေးလို့မလိုက်လာတာပါ.....

Doctor - လူနာရဲ့အခြေအနေက မိသားစုဝင်‌တွေနဲ့ ‌ဆွေးနွေးမှ ရမဲ့အခြေအနေမို့လို့ပါ....

Sunoo - အဆင်ပြေပါတယ်.....ကျွန်တော်ကိုဘဲ တိုက်ရိုက်ပြောလို့ရပါတယ်.....

Doctor - ပြောရရင် သွေးကင်ဆာနောက်ဆုံးအဆင့်ဖြစ်နေပါပြီ....ပြီးတော့....

Sunoo - ရပါတယ်ပြောပါ doctor......

Doctor - ဟို....9လလောက်ဘဲအသက်ရှင်နိုင်တော့ပါတယ်...ဆေးနဲ့ဆွဲထားရင်တော့ 1နှစ်ခွဲလောက်ထိ အသက်ရှင်နိုင်ပါသေးတယ်.....

Sunoo - အော်...ဟုတ်.....

Sunoo ဆေးရုံအပြင်ထွက်လာတဲ့အထိ ဆေးစစ်ချက်ကျုအကြာကြီးကြည့်နေမိသည်ခဏကြာတော့ ရောက်လာတဲ့ bus ကားပေါ်တက်ကာ အတွေးတွေနယ်ချဲနေမိသည်....

ခဏအကြာ phone ဖွင့်ကာ တစ်စုံတစ်ယောက်စီ phone ခေါ်လိုက်သည်....

Sunoo - hello....niki မင်းဒီနေ့ပြန်လာမှာလားဟင် ငါ မင်းအတွက် ပေါက်စီလုပ်ပေးထားတယ်....

Niki - ကျွန်တော်ဒီနေ့ အလုပ်မအားဘူး ခဏနေ ညစာကိုအတွင်းရေးမှူး kim နဲ့ ပို့ခိုင်းလိုက်မယ်....

Sunoo - မင်းဘယ်တော့အိမ်ပြန်လာမှာလဲ...မင်းအိမ်မပြန်လာတာ ၁လရှိပြီ....

Niki - ဟာဗျာ....အလုပ်ရှုပ်ရတဲ့အထဲလာရစ်နေတယ်...ဖုန်းချလိုက်ပြီ...

Sunoo - ခဏငါပြောစရာရှိ.....

Sunooစကားမဆုံးသေးးတစ်ဖက်က phoneချသွားပြီဖြစ်သည်

Sunoo နှင်းကျနေတဲ့ အပြင်ဘက်ကိုလှန်းကြည့်ကာ တွေးမိနေသည်...

Sunoo pov - မင်းရဲ့အချစ်တွေက အပြင်ကကျနေတဲ့ နှင်းတွေထက်တောင် အေးခဲနေပြီလား Niki...ငါတို့တွေ 10နှစ်တောင်တူတူရှိခဲ့ကျတယ်လေ.....
__________
Yunyun - ကိုကို ဘာလို့ ရပ်သွားတာလဲ...ဆက်လုပ်လေ.....

Niki - ဟုတ်ပါပြီ...လာ....

Yunyun - အား...အားးအဲ့နားလေးးး...အားး...
_________
အတွင်းရေးမှူးkim - သခင်လေးဒါ boss ပေးခိုင်းလိုက်တာပါ....

10 years relationship Where stories live. Discover now