O 4 roky později...
Za ty čtyři roky se toho stálo opravdu hooodně: s Taylorem jsem chodila rok a půl a pak mě požádal o ruku, souhlasila jsem a vzali jsme se . A pak jsme začali uvažovat o dětech (nevěděli jsme že když jsme upíři tak to nejde ) a protože dům ve kterém jsme bydleli byl příliš nebezpečný a malí tak jsme se přestěhovali do většího domku v hustém lese v Kanadě. Žili jsme jako v pohádce, prostě ŠŤASTNĚ AŽ... DO JEDNÉ NOCI - seděli jsme na posteli a koukali na televizi když vtom ji Taylor vypnul a podival se na mě tak jako nikdy . Zeptala jsem se ho co se děje a pak přišla ta nešťastná chvíle.... Taylor chvíli čekal a pak najednou zařval.... ASI....MYSLÍM....ŽE.................................... JSEM GAY!!!!No přiznám se trochu mě to zaskočilo. A pak přišel další nával věcí... s Taylorem jsem se rozvedla a odstěhovala jsem se pár dní jsem bydlela v karavanu protože jsem jela za pradávnou čarodějkou, která uměla vyrobit lék na upírství (už nechci být zrůda je to otravné), přijela jsem za ní a ona mi od toho pomohla. Pak jsem si řekla, co teď budu dělat??? Vzala jsem všechny své věci a peníze z banki a odjela jsem z Kanady. Teď bydlím ve velkém domě na pláži v Malibu a vedle bydlí hrozně sexy muž jménem [ Voldn Šmit ] s kterým právě chodím, s ním tam bydlí ještě bratr bývalého majitele Alan a jeho syn a služebnám Berta která tam sice nebydlí ale počítá se.
O Mé minulosti jsem Voldnovi neřekla a na Taylora jsem zapomněla.Nová kapitolka je tu a myslím že další už nebude.
ČTEŠ
ZAMOTANÝ PŘÍBĚH
Misterio / SuspensoTento příběh je o "mladé" slečně, která prožije velké dobrodružství. Jak velké dobrodružství to bude, se za nedlouho dozvíte.