Season 1 Episode 5 (16 +)

117 5 6
                                    

Szerk: az előző résszel kapcsolatban, mert akkor jöttem rá, hogy, oké egy napon születtek de akkor olyan idősnek kéne lenni mint Allisonék de most ettől tekinstetek el kérlek.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~Ötös szemszöge ~

El sem hiszem, hogy el mondtam valakinek a problémámat, de ő végig hallgatott.

Persze most a szeméből semmit az ég világon nem bírok ki olvasni. Lehet fél tőlem?

- igazából ennyi.

- én.. Uh most akkor hány éves is vagy? 58?

- a tudatom 58, de egy 58 éves egy tinédzserben testében ragadva.

- várjunk.. Akkor most te vagy a legidősebb?

- igen. Mondtam neki egy önelégült fejjel.

- nagyon erős vagy, hogy ezt mind ki bírtad.
Simitotta a kezét combomtól az ágyékomig amit egy férfias morgással adtam a tudatára, hogy élvezem a dolgot, majd közeledett felém. Istenem most meg fog csókolni, azok a cseresznye színű ajkak szinte vágynak rá, hogy kényeztessem. Ezért én is közelítettem felé, már csak egy fél centi hiányzott, hogy meg ízlelhessem ajkait, de ezt persze nem úgy sült el ahogyan azt akartam.

- KéR vAlAkI eGy KiS pUdInGoT? . Vágta ki az ajtót Klaus, majd hirtelen szét rebbentünk egymástól.

- oh meg zavartam valamit? Kérdezte bujasággal. Meg bizony te hugy angyu

-oh dehogy is. Mondta csalódottan.
Ne aggódj én is akarom.

- hát nekem nem úgy látszott, na jó éjt fiatalok. Be csapta az ajtót. Álmában meg hal.

De ez másodlagos volt csak, mivel éreztem, hogy már kő kemény a férfiasságom, ha most nem lépek le nekem végem.

- azt hiszem most én.... Mennem kell, jó éjt.

El teleportáltam a szobámba

Amint be értem, le néztem férfiasságomra ami a kényeztetésért könyörgött, és meg is adtam neki.

Le húztam nadrágom a boxeremmel együtt és rögvest munkába álltam.

Majd el kezdtem fantáziálni, hogy itt gugol előttem és kényeztet.

Ki szaladt belőlem a nyögések sokasága.

Olyan mocskos képek jutottak eszembe, hogy hogyan is tehetném magamévá, ezért embertelen tempóban folytattam tovább a kényeztetésem.

Egy idő után meg vonaglott a farkam és el értem a gyönyör kapuját, ondóm a földön landolt amit egy hangos nyögésel díjaztam, majd hirtelen egy kopogást  halottam,

Ha ez most ő akire gondolok akkor el ásom magam.

Persze imáim nem hallgattak meg mert meg szólalt a csilingelő hangján

- Ötös minden oké??
Persze minden oké éppen itt állok le húzott gatyával és boxerrel a szoba közepén, és éppen ki elégítettem magam, a puszta érintésedtől.

- p-persze minden oké, ne aggódj.
Kiabáltam ki, majd a leg gyorsabb tempóban próbáltam magam össze szedni, értem ezt, hogy le töröltem ondómat a kezemről és a padlóról és vissza húztam a nadrágom.

- hát jó, akkor én most.. Megyek.
Halottam még a lépéseit.

Úgy gondoltam, hogy ideje lenne ls fürödni.

Be is álltam a zuhany alá.
Jézus Ötös te meg mit csináltál.

Ki szálltam a zuhanyzóból, majd be másztam az ágyba és mély álomba szenderültem..... Volna ha nem kezd el zakatolni az agyam.

Sosem voltam még szerelmes, de egyáltalán nem érdemelném meg őt,.

Mikor meg láttam tudtam, hogy ő lesz az aki miatt meg változnék, de még csak nem is ismerem, lehet hogy tényleg egy kém akit az intéző küldte a nyakamra.

De nem nem gyengülhetek el hiszen nem sokára itt a világ vége, sőt nem is lehetnék kedves vele, mindenki csak a bunkó paraszt Ötöst ismeri de...

Ötös valld be. Szólalt meg hirtelen
a belső hangom.

Na jó be ismerem.

Bele szerettem egy olyan lányba akit nemrég ismertem meg

Bele szerettem egy olyan lányba aki miatt meg tudnék változni, és mindig ott lennék neki tűzön - vízen át.

Ezekkel a gondolatokkal tértem mély álomba.

Mit sem sejtve, hogy már akkor bele szerett mikor még kicsik voltak.

Uh hát mik vannak itt kérem szépen.

Vajon a lány is vissza emlékszik a múltjára?
Vajon lehet köztük szerelem?
Ha érdekel, hogy mi lesz a folytatás akkor tartsatok velem.

Ui : ígérem gyakrabban hozni a részeket ❤️

különleges érzés Where stories live. Discover now