İyi okumalar 💗
Yazardan
Jungkook birden telefonuna gelen bildirim ile telefonuna baktı. O sırada kendisine doğru gelen arabayı fark etmemişti. O an donup kalıp ne yapacağını bilemedi ve arabanın çarpma sesi gelmişti.
Hemen arabanın içindeki adam koşturarak jungkook'un yanına gidip hemen hastaneye götürdü.
Jungkook'tan
Gözlerimi karanlık sarmıştı. Hiçbirşey göremiyordum. Bilincim gidip geliyordu. Bir adamın sesi geliyordu. Galiba beni hastaneye getiren adamdı. Hemen sedye istedi hemşirelerden. Bilincim gidip geldiği için ne dediklerini az çok duyuyordum.
Taehyung'tan
Bugün işim kısa sürmüştü. Hemen evime yol aldım. Bugün jungkook'a sürpriz hazırlamıştım. Hemen eve geçip jungkook'a mesaj attım. Cevap gelmeyince aradım. Telefonu çalıyordu. "Jungkook bebeğim nerdesin neden açmıyors-" derken bı erkeğin sesini duydum. " M-merhaba arkadaşınız açamadı ben açtım kusura bakmayın. Arkadaşınız kaza geçirdi malesef *** Hastanesi'nde " dedi soluksuzca. O an işte dünyam başıma yıkılmıştı. Jungkook kaza mı geçirmişti?
Tanrım lütfen ona birşey olmasın lütfen diye içimden geçiriyordum. " Sikeyim keşke yanı başında dursaydım sikeyim ona birşey olursa yaşayamam" dedim sesim ağlamaklı çıkarak. hemen arabama binip hastneye gittim. Arabayı park edince koştura koştura danışmanın yanına gidip jungkook'un hangi odada olduğunu öğrenip hızlı adımlarla odasına doğru yol aldım.
Odasına varınca camdan onu izledim. Güzel bedeni bir sürü kablolara bağlanmıştı. Tanrıya dua edip iyi olmasını diledim. Ailesini aradıp haber vermiştim ve onlarda çok üzülmüşlerdi." Hasta yakını siz misiniz?" Dedi doktor. " E-evet benim jungkook'a birşey olucak mı nedir durumu?" Dedim.
" Durumu stabil. Çok sert çarpma yaşamadığı için sadece bileğinde incinme veya kırık olabileceğini düşünüyoruz. Yine birşey çıkarsa size bilgilendirim. Geçmiş olsun" dedi. " Peki hastayı görebiliyor muyum?" Dedim. " Çok yormadan görebilirsiniz. Hemşire hanım sizinle ilgilensin" dedi. Hemen üzerime hasta elbisesi, eldiven, saç bonesi taktım. Jungkook'un odasına doğru yol aldım. Tanrım çok güzeldi benim bebeğim. Uyurken bile insan nasıl bu kadar güzel oluyordu anlamıyordum.
Hemen onun yanındaki sandalyeye oturup elini tuttum." Jungkook'um,bebeğim lütfen iyileş.sensiz yapamam ben. Seni çok seviyorum Can tanem. Burdan bı çıkalım seni en sevdiğin cafeye götürüncem söz veriyor-" derken birden jungkook'un sesini duydum.
"T-taehyung s-sen misin?" Dedi yorgun çıkarcasına. " Evet bebeğim benim taehyung. Sevgilin geldi. İyi mısın güzelim?" Dedim. " İ-iyiyim t-taehyung sadece biraz ağrım var o kadar hem lütfen üzülme olur mu çok birşeyim yok" dedi" Sen iyisen bende iyiyim. Jungkook nasıl oldu bu kaza?" Dedim sorgularcasına. " Odamda resim yapacaktım boya kalmamıştı. Bende marketten boya almaya gittim. Sonra yolda karşıya geçerken birden telefonum öttü. Bende baktım telefona. Sonrasını hatırlamıyorum" dedi.
"Bebeğim dikkatli olsaydın keşke hem bak şuan iyisin daha kötü de olabilirdin de Tanrı korudu seni" dedim ve dudağına küçük öpücük bıraktım.
"Yaa taehyung kızma bana ya elimde değildi telefona bildirim geldi bende baktım." Dedi dudağını büzerek. hemen kollarını göğüs hizasında bağlayıp bana sırtını döndürdü. Hemen arkasından sarılıp yanağını öptüm. " Bebeğim kızmadım sadece dikkatli ol dedim kırılma bana lütfen" dedim.
" Tamam taehyung kırılmadım sana. Dikkatli olurum" dedi. "Aferim benim bebeğime" dedim.
Jungkook
Akşam olmuştu. Biraz uykum geldiğinden dolayı uyuyakalmıştım. Hemen çaprazımda duran koltuğa yatmış taehyung'un uyuduğunu gördüm. Benimle ilginemesi çok hoşuma gidiyordu. Taehyung'a seslendim ama duymamıştı beni. 2.kez biraz daha sesli seslendiğimde uyanmıştı.
" Benim güzelim uyanmış mı?" Dedi. Hemen yanıma gelip öptü beni. "Uyandım taehyung ama düzgün uyuyamadım. Taehyung benimle uyur musun? Sarılmanı özledim" dedim. " Bebeğim sen şu dudaklarını büzersen bana herşeyi yaptırabilirsin. Ve tabiki uyurum güzelim" dedi. Hemen ona yatağımda yer açmıştım.
Oda yatınca taehyung 'a bakıyım derken burun buruna geldik. "Rahat mısın taehyung?"dedim. "Rahatım bebeğim peki sen rahat mısın?eğer rahat değilsen biraz daha yer var" dedi. " Yok taehyung rahatım ben" dedim. Hemen birbirimize sarılmıştık. O belime kollarını dolamışken bende kollarımı boynuna doladım. " İyi geceler güzelim. Beni gör rüyanda" dedi. " İyi geceler taehyung " dedim ve dudaklarımızı birleştirdik.
Uzun zaman sonra yeni bölüm inş beğenmişsinizdir sizi seviyorum hoşçakalın 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh Darling | Tk
FanficJungkook gittiği lisede çarpıştığı kişiye aşık olacağını bilmiyordu ve o kişide öğretmeni kim Taehyungdu Yan ship Namjin Yoonmin Texting+Düzyazı Yazım yanlışları vardır! lütfen yorumlarda yazım yanlışı var diye yazmayın ben böyle yazıyorum. 🥇#tete...