Doğukan'ın adama saldırması üzerine 3 kişi Hariç herkes kaçabilmişti . Anıl koşarken bacağı çok acıyordu , Doğukan hem şokta hem de koşuyordu ,turabi ilk defa korkuyordu ...
#
Peki ya 3 kişi ; serenay , Hilmi ve Merve (Aydın) ne yapacaklarını bilmeden etraflarına bakıyordu . Serenay deli gibi bağırıyordu , Merve bayılmak üzereydi , ve Hilmi ellerini değişik yöntemlerle çözmeye çalışıyordu. Onlar gideli 5 dk olmuştu birisi Merve'nin saçını tutup birşeyler dedi ( galiba Çince gibi ) .Serenay ise ayağını uzatıp adamın ayağına vurdu Merve çok şaşırmıştı Hilmicem hem Merve'yi hem Serenay'ı korumaya çalışıyordu .
#
Hepsi koşarken Hakan "durunnn " dedi . Turabi " hayırdır niye duruyoruz?"
Hakan :" Zaten baya uzaklaştık ."
Turabi:" Onlar fazla ve hızlı koştuğumuz kadar koşalım !"
Hakan:" Enerjimizi boşuna harcamayalım biraz durun ."
Doğukan :" bu arada Serenay nerede?"
Turabi:" Hilmi nerde."
Doğukan:"Merve de yok bide Begüm kaçtı yani o da yok ."
Turabi :" Hilmi Hilmi nerdesın? Hadi kardeşim ses ver ! Hilmi ?"
Hakan :" Turabi sus bizi bulacaklar !"
Turabi:" LAN Serenay da kayıp hadi bağır vicdansız !"
Hakan :"Ben Serenay'ı bağırıp çığırarak değil sakin bulacağım yoksa hiç kutlamaz ve kurtulamayız!"
Anıl:"Ya bi durun bir plan yapmalıyız yoksa tamamen HERŞEY biter ."
Sahra:" Bir dakika Begüm de yok onu napacağız?"
#
Serenay'ın adama tekme atması üzerine ada Serenay'a tokat Attı ve Serenay da yine suratına tükürdü. Merve elini çözmeye çalışıyordu Hilmicem ise adama bağırıp duruyordu . Adam diğerlerine Serenay'ı gösterip birşeyler söylüyordu .
Hilmicem :"Çözün LAN elimi çözün de size dünya kaç buacakmış göstereyim !"
Serenay:" Ya sakin ol böyle yaparsan senin için hiç iyi olmaz ."
Hilmi:"Serenay sana vurdu ! Hem bir de bilmiş bilmiş konuşuyorsun napacak bana ?"
Serenay:" Of sanki söylesem anlayacaksın !"
Merve :" Ya bi susun da Düşünelim bunlar bir Şeyler Konuşuyor ."
Serenay:" Bana bakarak Konuşuyor pis herif !"
Merve :"Bunlar tam dayaklık ha😡"
Serenay " ya nasıl kaçacağız?"
Hilmicem " hiçbir fikrim yok"
#
Begüm çok acıkmıştı ve arkadaşlarını merak ediyordu . Koskocaman ormanda tak başına oturuyordu . Dün yaşadıklarını unutamamıştı eğer yuvarlanmasa Diğerlerini bulabilirdi ve başı kanamaya başlamıştı . Arkasından koşma sesi geliyordu Begüm hemen uzaklaştı ve ne Görsün bir nehir!!! Su içerken içinde birşey GÖRDÜ o da bir telefon de telefonda ise birkaç kişi vardı ve Yüzleri kırmızı ile boyalıydı bunlar survivor all starlardı yani kendileri birden bir el ağzını tuttu ve bir ses geliyordu bu ses
TESTERE SESI