17.Proszę Isa nie zostawiaj mnie...

157 5 0
                                    

Po 2 godzinach siedzenia na komisariacie wróciliśmy do domu. Praktycznie wszystko zostało nam opowiedziane.

Ta dziewczyna była nasłana przez Haalanda, aby oddzielić mnie i Gavire, ale gdy się jej to nie udało chłopak namówił Juda aby przyjechał do Hiszpanii i zaprosił mnie do siebie. Gdyby próba gwałtu się udała, zostałabym porwana. Oczywiście we wszystko zamieszali Felixa, który miał mnie po raz 2 porwać i zawieść do Haalanda. Ponoć już wtedy gdy kilka lat temu Felix dosypał mi coś do drinka, były ustalanie jakieś plany. A jeśli chodzi o pobicie Felixa nie zrobił tego nie kto inny jak Jude namówiony przez Haalanda. Oczywiście za wszystkie akcje Haaland oferował wysokie wynagrodzenia, lecz końcowo nikt ich nie otrzymywał.

Te informacje zostały uzyskane przez przesłuchanie Felixa, natomiast reszta podejrzanych uciekła i nie wiadomo gdzie się znajdują. Policja cały czas prowadzi śledztwo.

Usiadłam na kanapie obok Pabla.
- Możemy porozmawiać?- zapytałam.
- Tak jasne.
- Pablo bardzo mi pomogłeś... i dziękuję ci za wszystko... ale chce ci coś powiedzieć.
- Mam się bać?- zapytał przerażony.
- Chyba nie...
- No okej.
- Jeśli już powiedzmy że sprawa z porwaniami jest zakończona to chce ci powiedzieć że przez wszystkie dni gdy miałam gorsze chwile w życiu, rozmyślałam nad nami...
- Isa proszę nie rób mi tego, ja bez ciebie sobie nie poradzę...- chłopak momentalnie się rozpłakał.
- Ej... nie płacz... jeszcze nie dokończyłam.
- Ale Isa nie zostawiaj mnie...
- Mogę dokończyć?
- Yhmmm...
- Dziękuję, czasami zastanawiałam się czy to na pewno dobre że jesteśmy razem...- chłopak płakał, i to bardzo z twarzą zakrytą dłońmi.
- Ale gdy zobaczyłam że naprawdę się starasz i chcesz aby nasz związek trwał dalej, zrozumiałam że jesteś inny niż wszyscy, troszczysz się o mnie, pomagasz mi i nie wiem czy na to zasługuję... Zrozumiałam że jesteś jedyną osobą której mogę zaufać i kochać nad życie... już nie płacz.
- Dziękuję Isa... Kocham cię bardzo... i nigdy nie przestanę.

Siedzieliśmy tak wtulając się w siebie. Po chwili zasnęliśmy.

W mojej głowie w końcu był porządek. Mam jedynie nadzieję że ogarniemy teraz wszystkie nasze niedoszłe plany...

_________________________________

Tú para siempreOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz