E P I S O D E E I G H T

185 22 22
                                    

Sabah uyandığımda alarma ağzıma geleni sayıyordum. Aklıma Yuu ile birlikte yürüyeceğimiz geldi. Yataktan fırlayıp katlanan kıyafetlerimi giyindim. Çantama birkaç defter koydum ve aynaya baktım. Saçlarımı düzeltmek için kafamı sağa sola salladım. Dudağıma kiraz kokulu nemlendiricimi sürdüm. Hazırdım evett.

Odadan çıktım ve annemi aradım çünkü geç geldiği için ona dün olan şeyleri anlatamamıştım. Odasında mışıl mışıl uyuyordu. Yanına gittim ve onu uyandırmaya çalıştım. Kadın kış uykusuna yatmıştı, onu uyandırmak için çözüm ararken aklıma yüzüne su dökmek geldi. Fazla kızar mıydı bilmiyorum. Bu kadın günde 14 saat uyuyor 10 saatini işine gücüne bakarken geçiriyor. Her insan uykusundan uyandırılınca vahşi oluyor. (ablamdan biliyorum)

İçeriye gidip küçük bir bardağın yarısına su koydum. Tekrar annemin odasına gelip korkarak yüzüne boşalttım suyu. Annem uyanmış neler olduğunu algılamaya çalışıyordu.

"Noluyor be." dedi şaşkın şaşkın.

"Anne anne sana acil birşey anlatmam lazım." dedim sevinçli sesimle. Annem homofobik değildi bunu bildiğim için rahattım. Birlikte bl ve ya gl izliyorduk. Hatta annemin lezbiyen olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

"Dur bir Mikaela, üstümü değişeyim hem bu saat çok erken değil mi?" dedi. Doğru bu saat çok erken fakat Yuu için erken kalktım.

"Tamam anne ben sana anlatıcam, ben oturma odasına geçiyorum sende gelirsin." dedim ve odadan çıktım.

Oturma odasına gidip koltuğa oturdum. Telefonumu açıp annemi beklemeye başladım. İnstagramda oyalanırken annem içeriye girdi.

"Hey ben geldim." dedi sakince. Üstündekilerle yeniden bir muhteşem olduğunu kanıtlamıştı. Gülümseyerek ona bakmaya devam ettim.

"Yanıma otur anneciğim." dedim heyecanlı bir şekilde.

Herşeyi heyecanlı bir şekilde anneme anlattım. Annem sevinmişti fakat babasının gıcık bir kişiliğe sahip olduğunu o da biliyordu.

"Umarım babasıyla konuşmak zorunda kalmam." dedi. Yüz ifadesinden dalga geçtiğini anladım. Gülerek ayağa kalktım ve dış kapıya indim. Ayakkabılarımı giyip Yuu ile ortak buluşup yürüyeceğimiz yere koştum.

Abi bu bölümler çok kısa oluyor ama artık bende moral falan kalmadı. Hayatın boku çıktı bildiğin. Çok garip hissediyorum. Yalnız hissediyorum. Çok özür dilerim sorumluluklarımı yerine getirmekte zorlanıyorum. Moralim bozuk olunca hiçbir şey yapamıyorum. Beni anlıyorsunuzdur umarım. Son zamanlarda bölümler çok kısa oluyor cidden özür dilerim. Önceden 1500 kelime falan yazıyorken şuan 200-300 kelime yazıyorum.

MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin