15| Öpüşüyorlardı
İki haftada bir olan izin günümdü bugün. Tabi yarın akşam Eymen'in Japonya'dan gelen ortaklarımızla toplantısı olacağı için bu gece geri dönmem gerekiyordu. Biraz oturup Bahri'yle konuşunca bir şeyler öğrenebilmiştim. Mesela bizim şirket en başından beri Japon ortaklarla beraber kurulmuş. Bu yıl Amerika'dan da ortak istemişler ama ortalık karışınca o iş suya yatmıştı. Şimdi de ortalık karıştığı için Japonya'dakiler buraya geliyordu.
Ayrıca izin günleri hakkında da bir şeyler öğrenmiştim. Evdeki tüm çalışan sayısı ikiye ayrılmıştı. Her hafta bir grup izin gününü kullanıyordu.
Mahalleye girince etrafa bakındım tanıdık yüzler görebilmek için. Ama her zamankinin aksine bugün mahalle sakindi. Gürcan'ın bahsettiği düğün zımbırtılarından dolayı olmalıydı. Eve girince karşılaştığım sessizlik ayrı bir tuhaftı. Ya evde kimse yoktu ya da herkes uyuyordu aksi halde bu kadar sessiz olması mümkün değildi.
Salonun kapısından içeri bakındım ama cidden kimse yoktu. Odama geçip öyle arayacaktım her neredeyseler.
Miraç'la ikimizin ortak kullandığı odamın kapısını açtım arka cebimden telefonumu çıkartırken.
Sonra kimseyi aramama gerek kalmadı. Çünkü Miraç ve Gürcan buradalardı. Yatağımın üzerinde.
Öpüşüyorlardı.
İkisi de yatağımda karşılıklı bağdaş kurmuş oturuyorlardı. Miraç Gürcan'ın iki elini birden tutmuş dudaklarını kardeşimin dudaklarına bastırıyordu.
"Hassiktir." Şaşkınlığımın dilime dökülmesine engel olamamıştım.
Saniyesinde ikisi de birbirinden ayrılıp bana dönmüşlerdi. Gürcan sakin görünürken Meriç ayağa fırlamıştı. Yutkunup "Kanka valla göründüğü gibi değil." dedi.
Telefonumu ayak ucumdaki Meriç'in yatağına fırlatıp başımı iki yana yatırıp kütlettim. On beş yıllık arkadaşımın üzerine atlarken "Ben sana göstereceğim nasıl göründüğünü!" diye bağırıyordum.
Yatağa düşüp birbirimizin saçını yolduğumuz birkaç dakikanın ardından Gürcan sonunda oturduğu yerden kalkmış elini ben Miraç'ın üzerinde duruyorken aramıza sokmuştu. Gözlüğünü yukarı ittirip "Abi düzgünce yerine oturur musun? Sende Miraç." dedi.
Sanki onun bunu demesini bekliyormuş gibi ikimizde uslu çocuk olup yatağa oturduk. Karşımızdaki yatağa geçip gözlerini üzerimizde gezdirdi. Ondan önce davranıp "Açıklamanız var mı?" dedim.
Gürcan başıyla onaylayıp "Sadece öpüşüyorduk, zamanlaman yanlış oldu." dedi.
Yanımdaki Miraç kıkırdarken ben burnumdan soluyordum. "Ne zamandan beri kardeşim ve arkadaşım 'sadece' öpüşüyorlar?" dedim bastıra bastıra ikisine de bakarak.
"Bugünden beri abi." dedi Gürcan sıkılmış gibi bir ifade takınırken.
O sırada Miraç hemen atılıp "Beri mi? Devamı mı olacak yani?" dedi hevesle.
Elimin tersiyle yüzüne çok sert olmayacak şekilde vurup "Yanındayım ulan." dedim.
Yüzünü geri çekip "E ne yapayım yani Hazar, tavsiyeyi kendin verdin oğlum." dedi.
Sinirle ona dönüp "Ulan ben ne bileyim kardeşim için gelip benden tavsiye isteyeceğini, akıl edemedim amına koyayım özür dilerim." dedim.
Elini omzuma atıp "Ne demek kanka." dedi.
Sabır çekip Gürcan'a döndüm. "Sevgili misiniz siz şimdi?"
Gürcan başını iki yana sallarken Miraç sırıtıp "Henüz değiliz diyelim ona." dedi.
Yeniden Miraç'a baktım "Oğlum sen ne zamandan beri geysin lan?"
Kaşlarını çatıp "Gey değilim, sadece birkaç ay kadar gibi bir zamandır Gürcan'dan hoşlanıyorum." dedi.
Salağa göz devirip "İyi ki gey değilsin kanka, olsaydık ne yapardık?" dedim.
Gürcan bizden sıkılmış olmalı ki "Ben babaanneme gidip çocukları alacağım. Gece kalacaksın dimi abi?" dedi ayağa kalkarken.
"Gece gitmem gerek yavrum."
Gözlerini kaçırıp "Tamam." diye mırıldandı ve odadan çıktı.
Gürcan'ın gitmesiyle Miraç omzuma vurup "Seni çok özledi. Diğerlerine belli etmiyor ama anlıyorum ben. Şimdi tüm sorumluluk kendisindeymiş gibi hissediyor ve seni çok özlüyor. Biraz da büyük kardeşinle ilgilen lan." dedi.
Aynı şekilde omzuna omuz attım "Sen ilgileniyorsun ya büyük kardeşimle pezevenk."
.
bu görseli okuyan herkesin girdiği şoklardan sonra buraya bırakma gereği duydum asklarım siz hic gürcan diye kız gördünüz mü mehmet gibi bisey bu delirmeyin nolur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say Yes To Me | bxb
Romance[TAMAMLANDI] Ben onu dışarıdaki tehlikelerden korumak için görevlendirilmiştim, aşık olmak hiç hesabımda yoktu. - Başımı eğip altımdaki Eymen'e baktım. Gözlerinde gerçek korkuyu görebiliyordum. Yutkunup daha sıkı tuttu gömleğimi. Gözlerimiz birbirin...