Másnap reggel nem találkoztam a Snecikkel, majd a Nyárközépen fogok. Addig is elkészültem, egy szokásos nyári toppot és egy rövidnadrágot vettem fel, hogy ne mindig copfban legyen a hajam, a változatosság kedvéért most konytba tűztem (30 fokban mégjobban meghalnék kieengedett hajjal), majd lementem reggelizni. Anyáékat nem találtam most otthon sehol, de a hűtőn találtam egy kis cetlit.
,,Jó reggelt Törpilla! Elmentünk vásárolni egy két plusz dekort még az estére, mivel ugye mi vagyunk a díszfelelősök. Addig is ott van reggelire a gofri a hűtőben. Szeretünk!"
Boldogan konstatáltam, hogy ma gofri a reggeli, úgyhogy ki is vettem a hűtőből, megmelegítettem kicsit (hogy azért ne hidegen egyem), majd nekiláttam. Mivel isteni lett, ezért percek alatt már meg is ettem, majd a tányért beraktam a mosogatógépbe, és visszamentem a szobámba. A telefonom egy pityenéssel jelezte, hogy üzenetem jött.
Messenger
JJ üzenete:
Halii! Akkor tali ma este a buliban?Emma üzenete:
Persze. Szerinted mit csináljak addig? Szétunom magam.
JJ üzenete:
Nézz sorozatot.Emma üzenete:
Nincs kedvem. Nem akarsz átjönni? A szüleim nincsenek itthon, nem lesz balhé.
JJ üzenete:
Akkor 5 perc és ott. :)Emma üzenete:
:DDMosolyogva eltettem a telefonom, majd kicsit rendet raktam a szobámban, hogy azért ne legyen rendetlenség amikor JJ itt lesz.
Pont ahogy az üzenetben is írta, öt perc alatt már meg is érkezett, így lementem ajtót nyitni.
-Szia!-fogadtam JJ-t egy öleléssel.
-Szia-engedett el, majd rám mosolyogott.
-Kérsz valamit inni?-érdeklődtem.
-Nem, köszi. Nem játszunk a szobádban UNO-t?
-De-bólintottam, majd felmentünk az említett helyiségbe.
Mikor bementünk a szobámba, JJ kicsit nézelődött, mivel hát ugye nem gyakran van nálam.
Elő is vettem az UNO-t, és miközben játszottunk vele, beszélgettünk.
-Anya mondta, hogy kábé egy hét múlva megyünk a bírósághoz, ahol majd ha a többség úgy dönt, hogy Noah nem bűnös, akkor ejtik a vádakat, vagyis nem kell két hónapot a börtönben döglenie-meséltem el.-Így ,,sajnos" nem lesz ma ott a bulin-formáltam idézőjelet az ujjaimmal, és ,,sajnálkoztam".
-Gondolom mennyire sajnálod-nevetett fel JJ, majd én is.JJ kábé egy órát maradt nálam, majd miután elment, anyáék haza is értek. Szerencsére pont nem futottak össze.
Délután háromra ki is mentünk a helyszínhez, ahol lesz ez az esemény. A bulit a Cameron család indította el, köztük Sarah kelletlenül sétált mellettük. Majd mikow Ward megtartotta a szánalmasan unalmas beszédét, kezdődött is a buli, és mindenki csoportokba verődve beszélgetett. JJ nem volt mindig velünk, ugyanis éppen pincérkedett, de be kell, hogy valljam, egész jól áll neki a pincérruha. ;)
-Nem eszünk valamit?-kérdezte Sarah.
-De, már korog a hasam-mondtam, és erre mindenki közölte, hogy éhes.
-Ha már enni akartok, akkor fel is veszem a rendeléseteket-ért ide hozzánk JJ, kezében egy jegyzettel és tollal.
-Akkor én kérnék egy limonádét és egy...-kérdeztük el sorolni.Mikor JJ felvedte a rendelésünket, húsz perc múlva ki is hozta az ételeket és az italokat.
-Miután megkajáltatok, csak kérdezném, hogy mivel lesz egy egy órás szünetem, nem csinálunk valamit?-kérdezte JJ, és a székem támlájára támaszkodott.
-Lehetne üvegezés-dobta fel az ötletet Kie, és rám vigyorgott majd JJ-re. Ajajj...
-Végül is klassz játék-mondta JJ, és rám mosolygott. De miért pont rám?
Az biztos, hogy rögtön rákvörös lett az arcom, amit a többiek meg is jegyeztek.
-Mi van Emma, csak nem meleged van?-kuncogott John B.
-Tényleg melegem van-legyeztem a kezemmel, hátha beveszik a többiek. Nyílván nem vették be.
-Kicsit kipirosodtál-jegyezte meg vigyorogva Pope.
-Fogd be!-temettem az arcom a tenyerembe, majd felnéztem, és láttam, hogy JJ mosolyogva rám néz. Oh, Istenem...
YOU ARE READING
Outer Banks-Váratlan változások (FF)
FanfictionEmma Stilton, a nyár elején Outer Banks-be költözik a családjával. Így Emmának maga mögött kell hagynia a régi barátait, de helyette szerezhet újakat, sőt talán még jobbakat is immáron. Emma ekkor felfedezi a Flúgosok és a Snecik közötti feszültsége...