⋆your lips, my lips, apocalypse⋆
chapter 1
rosé"Eğer Sünger Bob almış olmasaydı onunla asla barışmazdım..." diyordu Junghyun kendinden büyük peluşa kollarını sararken. "Bir de hamburger ısmarlamasaydı.. bir de yeni kalemler almasaydı... ama affettim." Ağzı dolu bir şekilde konuşuyordu, ne dediğini güçlükle anlayabilmiştim.
Gülümsedim. Benziyorduk işte. Ben de affetmiştim. Bazen, bazı kişiler ne yaparsa yapsın içinizdeki bir dürtü onlardan uzaklaşmanıza izin vermez. O kadar acı bir durumdur ki bu... İçinizdeki sesi dinlememek, onu susturmak için elinizden geleni yaparsınız fakat sonuç yine de değişmez.
Tek bir öpücük... ve sonra affetmiştim onu.
"Artık hamburger yemekten hoşlanıyorsun sanırım Roseanne," dedi Jungkook sırıtırken. "Seni böyle iştahlı görmek o kadar güzel ki.."
Güldüm. Yemek yiyordum artık ki bu da Jungkook sayesindeydi.
"Junghyun, sen neden Roseanne ablan kadar iştahlı değilsin?"
Junghyun kıkırdadı. "Sanırım vazgeçtim, affetmeyeceğim."
İstemsizce güldüm. Çocukların açıksözlülüğüne bayılıyordum.
"Ben de affetmeyeceğim." dedi Jisung elindeki patates kızartmalarını masaya bırakırken. "Resmen unuttun beni."
Jungkook, üç yıl sonra yine aynı hamburgercide -Busan Büfe'de- onu görmeye hiç şaşırmamışçasına gülümsedi. "Unutsaydım buraya gelmezdim."
Jisung bir elini masaya diğer elini de beline yasladı. "Yani? Bu üç sene boyunca aramalarımı görmezden gelmeni açıklamıyor."
"Özür dilerim... ama bilmeni isterim ki hayatımda geçirdiğim en zor üç seneydi."
Jisung gözlerini devirdi. Hâlâ alkol kokuyor olmasına anlam verememiştim. "Gidiyorum, bir ihtiyacınız olursa Min Hee'ye seslenirsiniz."
Min Hee... hatırlamaya çalıştım. Doğru ya, Jisung'un lisedeki sevgilisi! Zaman ne çabuk geçiyordu...
"Barıştınız mı? En son-"
Jungkook'un sözünü kesti. "En son dediğin üç sene önce."
Sevgili izleyiciler, Dr. Jeon hakkında önemli bir açıklamamız var şimdi sırada
Televizyondan yükselen ses her birimizin dikkatini kendine çekmişti, spiker kelimelerine devam etti.
...Bildiğiniz üzere başarılı bir estetik cerrah olan Jeon Hyun Suk, uzun süredir Amerika'da yaşamını sürdüyordu. Son zamanlarda hakkında çıkan etik suçlamalarına karşılık sesi oldukça gür çıkan Dr. Hyun Suk'un vergi kaçırma, ameliyatlarda kalitesiz ürün kullanma gibi suçlar harici, ortaya çıkan yeni bilgilere göre kendi üzerine olan borçlarını Kore'de kıt kanaat geçinmekte olan ailesine bıraktığına ilişkin bazı kanıtlara ulaşıldı. Hakkındaki spekülasyonlar devam etmekte olan Hyun Suk şu sözleri kullandı...
Jisung gözlerini devirdi. "Aman tanrım.. Ahlaksız adam! Böyleleri de var ya..."
Jungkook'un dudaklarının hafifçe kıvrıldığını görmek hoşuma gitmişti. Uğraştığı şeyler meyvesini veriyordu sonunda.
Bir anlığına Junghyun'a döndüm afiyetle patates kızartmalarını yiyordu. Babasını hatırlayamıyor olması çok muhtemeldi. Çünkü Jungkook'un anlattığına göre babaları gerçekten uzun zamandır yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prom queen ✘ rosékook
FanfictionBlackpink üyesi Park Roseanne eski sevgilisi Jeon Jungkook'u unutamıyordu. "Bu, sevmeyi ve değer vermeyi âşık olduğu adamdan öğrenen yapayalnız bir kızın hikâyesi..." ❅ 18.11.22 bts #1 06.05.23 kpop #1 29.10.22 rose #1 20.05.23 blackpink #1 28.1...