Bu gün günlerden pazartesi 8.sınıfın ilk günü yeni öğretmenler yeni arkadaşlar ilk derse girmeye 5 dk kalmisti ôyle boyle zaman gecti derse girdik yeni kisilerle tanistik bütün derslere girmistik son ders zili calmisti herkes toparlanip eve gidiyordu ben ise okul çıkışı çalısmaya gidiyordum her zaman ki gibi işim bir barda şarkı söylemek ti bgnde playboy bara gidiyordum yolda yürüyordum karşıma 2 kişi cikti ve benden para istediler bende vermeyince üzerime yürüdüler ve karşıdan koşarak bir genç gelerek kizi rahat birakin ve hemen burdan defolup gidin dedi çocukta fena değildi hani evlilik programinda nasi derler aranmizda elektiriklenme oldu diye tam da öyle oldu. Çocuğa bakmaktan teşekkür bile edemedim cocuk kosarak gitti çocuğun peşinden gittim ve sonunda çocuğa yetiştim gizlice onu takip ettim arkadaslari yanindaydi arkadaslarina soyle dedi gelirken yolda bir kiz vardi ve ayni playboy barda ki şarki soyleyen kiza benziyordu o kiz bendim eminim ki benden bahsediyordu çocuk adimi bile biliyordu konusurken elif demisti çocuk birden arkasini donmustu ve bende o heycanla çöp konteynırının içine girmistim o ve arkadaslari bir binaya girdi ben de o çöplerin îcinden ciktim her tarafim leş kokuyordu üstümü başımı düzeltirken telefonum çalmaya başladi Asya ariyordu telefonu açtim hemen tokinin parkina gelmemi ve cansuyla birinin kavga ettiğini dedi ve yüzüme telefonu kapadı gitmek istemiyordum ama arkadaslarimin bana ihtiyaci vardi oradan gecen taksiyi durdurdum ve binip tokiye geldim taksiden inerken adam hey parami ver diye bagirdi olsa hemen dedim ve koşmaya başladım arkamdan arabayla adam pesimden kosturuyordu asya,cansu,beste ve gözdeyle karsılastim kosun diye bağırdım ve onlarla birlikte kaptirdik ve bindiğim yere az kala bir binaya girip oturduk adam hala pesimizdeydi galiba bizi kaybetmisti Asya apartmanin kapisina cikip o adami gorup bizimle ne derdin var diyip iceri girdi ve kosmaya devam ettik bir zile basip iceri acel acale girdik içeride birsirü çocuk vardı bir erkek adam ve bir kadın vardi....