Bachira elini masaya vurarak, "Onları sevmediğini mi dile getirmeye çalışıyorsun?" diye homurdandı. Büyük adam irkilmedi ve sadece eğlenerek arkasına baktı.
"Onlar senin için mükemmel! Hatta bir ilişkide istediğin tüm özelliklere ve küçük ayrıntılara sahipler ve sen bana onlara bir şans vermek istemediğini mi söylüyorsun?!"
Isagi, Bachira'nın kendisine ilişki kurmak istediği kişiden oluşan kalın zımbalanmış dosyaya bakarak omuz silkti. Kişi gerçekten de Isagi'nin istediği her şeye sahipti, dosya yalnızca hoşlandığı ve hoşlanmadığı şeyler ve görünüşünün genel bir tanımından değil, aynı zamanda aile geçmişi, flörtü ve şu anki mesleği, okulu, her türden kayıtları; Kelimenin tam anlamıyla, bilmek isteyeceğiniz -ya da istemeyeceğiniz en derin sırları bile barındırıyordu- kişi hakkında her şey, Bachira'nın her şeyi kontrolü altındaydı.
Ama Isagi bir başka mükemmel potansiyel ruh eşini, sanki dört yıl boyunca aynısını yapıyormuş da onuncu kezmiş gibi gelen bir süre için tekrar geri çevirmişti. Ah, lanet olsun.
Aşk tanrısı Bachira, 20 yaşından beri Isagi ile birlikteydi ve ona hayatının aşkını bulmaya çalıştı, ama boşuna.
Bazen Bachira, Isagi'nin aşık olmak istemediğini hissediyordu ama bu mümkün değildi çünkü aşk ölçeri -ve amirinin Isagi'yi ona atamış olması- bunun böyle olmadığına dair işaretler veriyordu.
Bachira dramatik bir şekilde koltuğuna yığılırken burun kemerini kıstırarak içini çekti.
"Yoichi, ruh eşini bulmak bile istemiyor gibisin."
Isagi kayıtsız kalmış, hâlâ onu yumuşak gözlerle ve onun keskin, kedimsi yüz hatlarını süsleyen bir gülümsemeyle izlemişti. Isagi bir kolunu masaya dayadı ve sabrı gitgide daha da kötüye giden Bachira'ya hayranlıkla bakarken eline yaslandı.
"Yoichi, cidden, bana öylece bakma, sorunun ne olduğunu söyle yoksa-"
"Kızgınken çok güzelsin."
Bachira öylece dumura uğramış gibi kalakaldı birden.
Ne?
"Ne dedin sen?" diye homurdandı.
Isagi omuz silkti, gözleri yarım ay şeklini aldı ve yüzündeki gülümseme derinleşti.
Isagi, Bachira'ya yırtıcı, aç bir şekilde bakarak, "Bence hüsrana uğradığında ve tüm bu uzun süren saçmalıklara girdiğinde çok tatlı oluyorsun," diye devam etti.
Bachira'nın boğazı kurudu ve böyle bir tepki vermekten kendini alıkoyamadan yüzünün kızardığını hissetti.
Kahretsin Isagi Yoichi sadece güzel değildi, aynı zamanda Bachira'nın müşterisi ve insanıydı. Peki Isagi neden her şansını mahvediyordu ve neden Bachira'nın işini daha da zorlaştırıyordu? Bachira düşüncelerini ve duygularını kontrol etmeyi başardığında, kollarını göğsünde kavuşturdu ve ona ters ters baktı.
"Benimle tatlı konuşmanın seni kolay kolay rahat bırakacağını sanma," diye tısladı Bachira. "Onu haftalarca araştırdım ve olası ortaklıklara karşı inatçı olman bizi hiçbir yere götürmüyor Yoichi. Ruh eşini bulmak için birlikte çalışmam gereken tek insan sen değilsin, biliyorsun değil mi?"
Isagi kaşlarını çattı. "4 yıl oldu ve sen hala bunun farkına varmadın mı Meguru? Siz aşk tanrılarının bunun gibi şeyler için altıncı hisleri olması gerektiğini sanıyordum."
Bachira kafasının karıştığını fark etti.
"Tüm zamanımı hoşlandığım, hoşlanmadığım şeyler ve hayatımın her yönünü tam önümde tanımak için harcayan sevimli küçük bir aşk tanrım varken, olası beklentilerinizden herhangi birine neden evet diyeyim?"
Isagi, Bachira'nın yavaş tepkileri durduğunda gülümsemesini genişleterek başını yana eğdi.
"Hmm? Ben- yani sen- ah, ne- dört yıl boyunca mı?!"
Isagi kıkırdadı, oturduğu yerden kalktı ve karşısında oturan Bachira'ya doğru yürüdü.
Isagi'nin aşk ölçeri masanın üzerinde hızla titriyordu, ışıklar, Bachira'nın onu daha önce gördüğü diğer zamanlardan farklı olarak çılgınca hareket ediyordu."Hiç fark etmemiş olmana inanamıyorum," diye güldü Isagi, "seni küçük aptal aşk tanrısı."
"Ben aptal değilim," diye homurdandı Bachira, kendi kendine sinerek. Isagi karşı konulamaz bir varlıktı ve bu yeni bilgiyle tüm parçalar yerine oturmaya başladı.
"Peki buna ne diyorsun tatlım? Bu sözleşmeyi bitirebilmemiz için beni gerçekten istediğim kişiyle eşleştirmeye hazır mısın?"
Kalbi göğsünde gümbür gümbür atan Bachira, Isagi'ye temkinli bir şekilde baktı. İşler nasıl bu hale geldi?
"Bunu üstlerime nasıl açıklayacağım?" diye Bachira içini çekti.
Isagi gülümsedi ve Bachira'yı göğsüne bastırması için çekti.
Her şey mükemmel ve doğru geliyordu ve aşk tanrısı duyuları bile bir şekilde olması gerektiğini biliyordu."Pekala, bölümünüzdeki herkes yıllardır müşteriniz olduğumu biliyor ve oradaki biri benim için her zaman sen olduğunu biliyor olmalı, bu yüzden... onlara insanın bir aşk tanrısına aşık olduğunu söyle. ve benimle eşleştiğin milyonlarca insan arasından kaderin hanımı birlikte olmamız için bizi seçti."
Ve Bachira, Isagi'nin söylediklerini kabul etmeye fazlasıyla istekli olduğu için, "Peki bundan sonra bize ne olacak?" diye sordu.
Isagi gülümsedi, dudaklarını onunkine yaslarken yüzünü Bachira'nınkine yaklaştırdı.
"Ve sonra Aşk Tanrısı işini tamamlar ve kendi gereksinimlerini de mükemmel bir şekilde karşılayan insan bir erkek arkadaş edinir."
Bachira'nın gözleri genişledi, "Chigiri ve Kunigami beni ele mi verdi?"
Isagi burnunu Bachira'nınkilere sürterek güldü, İç ısıtan öpücükleri Meguru'nun kalp atışlarını hızlandırdı. Aşkı severdi, ama bu çok fazlaydı, gerçekten çok fazlaydı.
"Yardım etmiş olabilirler ama sen de o kadar dikkatli değildin."
"O ahmaklar," diye yakındı Bachira.
Isagi gözleri kapalı bir şekilde alnını Bachira'nınkine yasladı.
"Öyleyse tereddüt etmeyi bırak," dedi Isagi aralarında usulca, "ve işini bitir."
Ve Bachira başını salladı, gülümsemesine karşılık verirken Isagi'ye bakmak için gözlerini açtı.
"Tamam," diye fısıldadı, Isagi dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurarak aralarındaki mesafeyi kapatırken. Ayrıldıklarında ikisi de genişçe gülümsüyorlardı, Bachira'nın elleri Isagi'nin boynuna dolanmış halde bulundu ve Isagi'nin elleri mükemmel bir şekilde onun beline dolanmıştı.
"Bekle, bu en iyi arkadaşlarımın işlerini yaptığı ve bizi eşleştirdiği anlamına mı geliyor?" diye sordu Bachira, bu fikir karşısında şaşırmıştı.
Isagi kıkırdadı, Bachira'nın yanağına bir öpücük kondurdu, "Sana yalan söylemeyeceğim ama sanırım son dört yıldır onun işiydik."
Onlara teşekkür etmeden önce onları azarlayacağım, diye düşündü Bachira.
Her şey bir süredir olduğundan çok daha mantıklıydı ve Bachira her şeyin nasıl sonuçlandığına dair kendi içinde bir şikayet bile bulamıyordu.
Dört yıl sonra, Isagi'nin aşk tanrısı olarak işi sona ermişti ve o, bir erkek arkadaş edinerek ve başka bir terfi alarak bunun tüm faydalarını görebildi, işler başka hiç bu kadar daha iyi olamazdı.
uykudan geberiyorum yarında okul var, tüh-
yazım yanlışı filan varsa kusura bakmayın lütfennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cupid | bachisagi
RomanceBachira'nın aşk tanrısı olduğu ve Isagi'nin ise ruh eşini bulmak amacıyla dört yıldır birlikte çalıştığı bir insandı, ancak Bachira'nın bilemediği bir gerçek vardı; Isagi'nın aslında yalnızca Bachira'yı istediğidir. ~ Isagi Yoichi × Bachira Meguru Ç...