Capitolul 16

148 14 3
                                    

Silueta misterioasa înaintează in lumina, facand sa nu mai fie o ,,silueta misterioasa".
-Tata? Intreb, rămânând surprinsa de lacrimile sărate care îşi faceau cărare pe fata mea plăpândă.
Nu zice nimic.Sta fara sa mişte si cel mai mic os din corp.Sta si îşi trage priviri fulgeratoare cu Dave.
-Credeam ca ma iubesti măcar ca tata vitreg!De ce?Ne înţelegeam atat de bine dar a fost doar planul tau pentru a ma omora!Unde e mama?
Liniste!In fiecare secunda de liniste inima mi se rupea din ce in ce mai multe bucatele lăsând un gol.
Fara niciun raspuns.
-La dracu!Nu esti decat un experiment eşuat!tip de data asta
Dave ma ia de mana incrutisandu-si degete cu ale mele intr-un mod placut si protectiv.
-De ce ai venit?
-Ai încălcat contractul! Ai jurat ca nu ii vei spune nimic dar m-am înşelat in privinta ta. Spune omul din fata noastra râzând.
Pe bune?Cu el vorbeşte dar mie nu mia spus nimic? Ce om...
-De ce razi?Crezi ca il vei putea omora?Ei bine nu!Nu cat sunt eu aici! spun prizand curaj de la adrenalina care mi se scurge prin vene.
-Ce crezi ca faci?Nu te mai da tare ca (,) cu el nu iti merge! imi sopteste Dave la ureche.
Ii raspund cu un simplu ,,Ai incredere",in timp ce imi desfac degetele de ale lui departandu-ma de mana lui calda si protectoare.
-Omoara-ma pe mine in locul lui!Doar lasai in pace pe mama si Dave!
Cu o aprobare din cap ,indreapta pistolul spre mine,schitand un zambet de învingător.Sa o creadă el ca a castigat!
In urmatoarea secundă linistea este spulberată de glontul care intra in,, inima" mea.
Dave
-Alice?!!Nu!Nu poti sa mori acum.Vroiam sa te tin in braţe si sa gasesc mereu scuze ca sa te sarut.Vroiam sa fac asta cand trăiai!Nu cand esti moarta!Vroiam sa imi fac un viitor alaturi de tine si sa ne facem familia noastra.Te iubesc!Te iubesc, Alice! mărturisesc fetei ,tina du-i corpul firav.
-Esti atat de dulce! spune finta din braţele mele,râzând cel mai probabil de fata mea.Ti-am spus sa ai incredere!Am avut tot timpul asta vesta anti-glonţ.
-Esti... esti cea mai nebuna si frumoasa fata. Sa.Nu.Mai.Faci.Asta.Niciodată.Altfel te voi omori eu! Spun, zdrobindu-i buzele rosiatice.
De la un sarut dragut,a devenit unul pasuonal devorandu-ne unul pe altul.
Alice
Este cel mai frumos sarut!M-a ridicat de pe jos punandu-ma pe canapea cu cea mai mica grija ca nu cumva sa ma sparg.Sa deplasat cu saruturile pana pe gat,lăsând ici colo câte-o muşcătură de care chiar nu imi pasa. Gemetele pe care le scoteam de la plăcerea pe care o simţeam l-au facut pe Dave sa zambeasca.
Cred ca m-as obişnui cu acest zambet toata viaţa.
Mia dat jos bluza,rămânând doar in maetrialul negru de dantela.A desfăcut capsele sutienului,arucandul pe unde prin camera, incepand sa se joace cu sfarcurile întărite.
Il vreau!Il vrea pentru toata viata mea!Chiar vreau sa avem impreuna un VIITOR.

Buna!Stiu ca nu am mai postat de o gramada de timp,dar uite ca astazi am putut.
Capitolul 16 ❤ Yeii!
Inca putin si cartea se va termina.Stiu ca are putine capitole dar decat sa o lungesc si sa va pierd interesul mai bine o închei.
Scuzaţi de greseli.

NEPOPULARIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum