O 7 mama obudziła mnie do szkoły. Zrobiłem poranną toaletę i ubrałem się. Zeszłym na dół i zjadłem pyszne naleśniki zrobione przez mamę. Później odwiozła mnie do szkoły. Pierwszą lekcje którą miałem była historia, której nienawidzę. Później była matma, angielski i chemia. Na przerwie obiadowej usiadłem przy wolnym stoliku z moją ukochaną gitarą.
~~~~
Siedziałem właśnie z Harrym ,Liam'em i Lou przy naszym stoliku. Jak zawsze Louis i Hazz się do siebie kleili.
-Możecie przestać? -zapytałem już wkurzony.
- Wsiekasz się bo mi zazdrościsz że znalazłem swoją omegę. -powiedział Harry na co się tylko zaśmiałem.
- Zabawny jesteś, nie zazdroszczę ci. A jak byś nie wiedział to w tej szkole nie ma już żadnej wolnej omegi. Z betą nie zamierzam spędzić reszty życia. - Liam odkrząknął wkurzony- Sorry Li ale Alfy mogą się zabawiać z betą ale nigdy się z nią nie zwiąże i nie będzie miała dzieci. - powiedziałem do przyjaciela.
-Może moja kuzynka? - zapytał Louis.
- Nie wspominałeś że masz kuzynkę.- powiedziałem.
- Zapomniałem. Jest omegą i nie znalazła jeszcze Alfy, rodzina jest strasznie zdesperowana oddadzą ją każdej Alfie. - powiedział.
- Ile ma lat? - zapytałem.
- 24- powiedział a nam szczeny opadły- Ale jest bardzo miła i zabawna.
- Czy ty próbujesz mi wcisnąć starą panę której nikt nie chce? - zapytałem a Liam i Harry się zaśmiali.
- Przynajmniej próbowałem. Ale cieszę się że nie jestem Alfą. -powiedział a my spojrzeliśmy na niego pytająco. -Mi by ją wcisnęli gdybym nie był omegą.-zaśmialiśmy się na jego słowa. Nagle w kącie stołówki zobaczyłem przystojnego blondyna.
- Harry kto to jest? - zapytałem a ten spojrzał w tym samym kierunku co ja.
- Niall Horan z Irlandii, chodzi ze mną do klasy. Nie ma znajomych wiem że kocha muzykę. - powiedział a ja się uśmiechnąłem szeroko.
~~~
Po lunchu była muzyka, mój ulubiony przedmiot. Dzisiaj mieliśmy lekcje ze starszą klasą z czego się denerwuję.
~~~
Siedziałem z chłopakami w ostatniej ławce i patrzyłem jak Niall gra na gitarze. Wkładał w to tyle pasji i miłości że miałem ochotę na niego patrzeć w nieskończoność.
~~~~
Po lekcjach wróciłem do domu. Od razy poszedłem do pokoju, rzuciłem się na łóżko. Chyba się zakochuje w Zayn'ie Maliku. Choć nigdy z nim nie rozmawiałem czuję jakby był dla mnie stworzony.
CZYTASZ
Love at first sight(Ziall,Larry)
FanficNiall Horan jest nastolatkiem który przeprowadził się z mamą do Londynu po tym jak jego tata zdradził jego mamę. Wychował się w małym miasteczku w Mullingar w Irlandii. Ma starszego brata Grega. Jest nieśmiałą betą. Kocha muzykę i jedzenie. *Połą...