1

3.3K 18 1
                                    

Her zamanki gibi erkenden gelmiş müzik salonundaki piyanonun başına oturmuş en sevdiğim şarkının noktalarını basmaya başlamıştım bile

(Carter burwell-Taxi)

Gözlerimi kapatıp piyonadan çıkan mükemmel ötesi bu notaları dinledim.

Bianda kulaklarımı kapının açılmasıyla beraber topuklu sesi doldurdu. "Caldigin bu şarkı tüm katta duyuldu neredeyse açıkçası merak ettim o şarkı kimin kusursuz parmaklarından çıkıyor diye" Söylediği şeyler biraz fazlaydı." Teşekkür ederim sadece basit Bi şarkıydı" yanıma birazdan yaklaşıp omuzlarıma dokundu"Demek basit Bi şarki hım?" Ses tonu çok guzeldi lakin niye böyle davrandığını cozememistim
"Şey benim gitmem lazım sonra görüşürüz"alayci Bi gülümseme takindı yüzüne "görüşürüzmüyüz cidden?" Hızlıca kafamı salladım ve oturaktan kalktım benim geçebilmem için biraz yol açtı. Kapıdan çıkarken son kez odaya dönüp baktığımda dirseğini piyonaya yaslamis ve elleri cebinde beni izliyordu. Derince bir nefes alıp çıktım odadan, çok garip Bi andı benim için terlemis olan elimi okul eteğine sürttüm. Ve sınıfa doğru çıktım.

Dersin başlamasına 4 dakika vardı daha kalemligimdeki ders programını çıkardım test çözmem için hangi saatlerin uygun olduğuna baktım ilk iki ders matematik vsrdi iki ders din kültürü gibi bisi vardı ki burda test çözebilirim sonra rehberlik vardi son iki ders ise müzik vardı gerçi hocamız olmadığı için boş geçiyordu o yüzden son derste test çözebilirdim. Kapının açılmasıyla hepimiz ayağa kalktık. İçeri en fazla 30 yaşında yapılı bir vücudu olan adam girdi

"Merhaba arkadaşlar ben yeni matematik ogretmeninizim seneyi beraber goturucez Bi sıkıntı çıkmazsa ismim tolga ODTÜ'den mevzunum sormak istediğiniz birseyi varmi ?" Arkalardan Bi kız hocam evlimisiniz? Diye sormuştu tolga hoca ise hayır evli değilim ve Bi sevgilimde yok dedi bu esnada sınıftaki tüm kızlara göz gezdirdi. "Evet şimdi isminizi ve ne istediğinizi söyleyin böylelikle tanışmış olalım dedi" görüşüne bakılırsa güler yüzlü sohbet canlısı birisiydi ve erkek standartlarının bir tık üstündeydi. Dersin sonlarına gelmiştik ve tolga hoca bizim sınıftaki kızların çözemediği sorulara bakıyordu kalanlar ise ya konuşuyor ya uyuyor yada benim gibi test cozuyordu.

Gün sıkıcı Bi şekilde ilerliyordu şuan ki ders ise rehberlikti açıkçası kimin gireceğini bilmiyordum ben boş tahtayı izlerken kapı açıldı ve içeri sarı saçlı ela gözlü Bi kız girdi yeni ogrenciydi sanırım ve galiba oturacak yer arıyordu gözleri benim yanıma iliştiğinde cekingen bir tavırla
"Şey yanına otursam senin için Bi sakıncası olurmu?" Diyi vermişti aslında yanıma kimsenin oturmasını istemiyordum ama yapacak bisi yoktu "otur tabi" hafif ce gülümseyip yanıma oturdu "ben meltem burada" konuşmasıyla birlikte kafamı ona çevirdim ve gülümseyerek "aylina bende ama genelde herkes Aylin diyo" kafasını salladı ve bana doğru biraz daha yaklasti " hım ne çözüyorsun?"
"Geometri çözmeye çalışıyorum ama pek çözebilidigim söylenemez dedim küçük bir kahkaha atarak istersen sana yardımcı olurum sayısal derslerim Bi tık iyi dedi
" Yaa çok saoll" dedim. Meltem ders boyunca sohbet açıp benimle sohbet etmeye çalışmıştı ki meltemi sevmiştim güzel bakımlı ve sevecen birisiydi. Teneffüs zili çalmıştı " Aylinnnn bana okulu gezdirirmisinn" bianda heyecanla Söylediği şeye gülümseyip kafamı salladım " Hadi kalk ozmn" beraber sınıftan çıktık önce tuvaletin yerini sonra idare katını spor salonu bahçeyi fln göstermiştim Bi müzik odası kalmıştı "şuan görmediğin Bi yer var oda müzik odası son ders müzik orayıda ozmn görürsün tamam mı?" "Hıhı" beraber sınıfa çıktık. Zil çalmıştı bile ve artık son dersti şükür okul bitecekti. Kapı yine açıldı ve içeri sabahki kadın girdi??????? Nasıl yaa üzerinde yelekli Bi takım elbise vardi. Saçları kahverenginin en güzel tonuydu resmen herkes şaşkın Bi şekilde ona bakıyordu. "Merhaba arkadaşlar ben müzik ogretmeninizim aynı zamanda sınıf öğretmeniniz oluyorum neden beni sınıf öğretmeni yaptılar inanın hiç bilmiyorum ama bu sene beraberiz ve Bi tatsızlik çıksın istemiyorum benim sınıfımsaniz Bi kaliteniz Bi vizyonunuz olucak aksi halde bu sene hepimiz için cekinilmez olur. Malum son senemiz o yüzden size oturup nota ezberleticek halim yok etüt olarak görebilirsiniz dersi çözemediğiniz sorularda yardım olurum sayısal ve edebiyatla aram iyidir. Şimdi herkes sessiz ve bireysel bir şekilde test çözmeye başlayabilir". Eline pilot kalemi alıp sınıf defterini doldururken sınıfta herkes birbirine baktı sonra "hocam isminiz neydi ve tanınmayacakmiyiz?" Kafasını defterden çıkardı ve " ismim afife ve ben sizi tanıyorum hepiniz hakkında bilgim var şimdi testinize donebilirsiniz" Herkes test çözerken ben onu izliyordum çok güzel kadındı fiziği ses tonu saçları kusursuz bir şekilde yaratılmış bir tanrıça gibiydi "Aylin sencede biraz fazla bakmıyormusun hocaya yanlış anlaşabilir" Hızlıca kafamı melteme çevirdim "Ne ne alaka ya sadece inceliyordum" kıkırdadı ve "Evet baya yoğun inceledin kadını yedin resmen"

"Şaçmalama meltem ne alaka hem herkes bakıyo hocaya dedim" ama şuan hocaya bakan bir tane öğrenci yoktu. "Evet kesinlikle herkes bakıyor ztn" cümlesini bitirdikten sonra sırada koluma girdi ve kafasını sıraya koydu. Çabuk alışmıştim melteme ve yaptığı hareketler garibime gitmiyordu. Ben melteme bakarken afife hoca bianda sıraya geldi ve "Burası sizin aşk yaşayacağınız bir yer değil ne yapıyorsanız okul dışında yapin" dedi sert bir şekilde o sırada meltem kafasını kaldırdı ve benden birazcık uzaklaştı "Hocam kusura bakmayın yanlış anladınız siz Biz sevgili değiliz ki" meltemin Söylediği cümleye kafa salladım hala sinirli Bi şekilde bana bakıyordu "hareketlerinize 0dikkat edin siz benim sinifimdansiniz" dedi ve kendi masasına doğru ilerledi. "Horokotloronozo dokkot odon bonom sonofomsonoz aman ne sınıf ama" meltemin kızgınlığina ufacık Bi kahkaha attım o sırada afife hoca tek kaşını kaldırarak bana bakıyordu off bu kadın niye durduk yere bizden suphelendiki hay ben böyle işin.

Okul çıkış zilini çalmasına 8 dakika vardı "arkadaşlar bugün erken çıkabilirsiniz" dedi ve çantasini alıp sınıftan çıktı melteme döndüm ve "sen git beni bekleme isim var sonra görüşürüz" dedim ve hızla bende sınıftan çıktım nasıl hızlı yürüyorsa ikinci kata inmişti bile birazcık koşarak yanına ulaştım "Afife hocam bakarmisiniz?" bana döndü "şey siz bizi yanlış anladınız benim sevgilim yok ay şey yani biz sevgili değiliz özür dilerim" ben saçmalarken beni dikkatle dinliyordu

"Olmasın zaten sınav senen kafanı dağıtımını istemem piyanist" dedi sanırım sabahki olaya vurgu yaptı "İyi günler hocam" sadece kafasını salladı arkamı dönüp gidiyordum ki kolumdan tutup beni durdu "Nerden ogrendin bu kadar güzel piyono çalmayı sevgilin mi öğretti?" Hasbinallah sabır ya anlamıyordu galiba sevgilim yok demedimi ben ona resmen bana hesap soruyordu "benim sevgilim olmadı ki Bi sevgiliden birsey öğrenecek birisi değilim abim öğretmişti bana çalmayı onları kaybettikten sonra kendimi geliştirdim o kadar" abim ve annemgil aklıma gelince gözlerim buğulandı "şey kusura bakma bilmiyordum"

"Önemli degil bilmiyordunuz ztn" sesim sonlara doğru iyice kısılmıştı beni bianda çekip kendine yapıştırdı kafam göğsüne yaslanırken belimi sıkıca sardı kalp atışım şuan oldukça hızlıydı ellerimi uzatıp bende ona sarılacakken vazgeçtim ve öylece kaldik beni kendinden ayırdığında affalamis bir şekilde ona bakıyordum. O ise alaycı bir şekilde bana bakıp "Noldu ?" Diye sordu cidden soruyormmuydu bunu

"Siz... siz her öğrencinize böyle sarılıyormusunuz neden bana sarıldınız bu çok yanlış" hafifçe güldü

"Bilmem sence sariliyormuyumdur?" Derin bir nefes aldım "ve yanlislari senden öğrenecek değilim küçük hanım" dedi ve öğretmenler odasına doğru gitti.

"Bilmem sence sariliyormuyumdur?" Derin bir nefes aldım "ve yanlislari senden öğrenecek değilim küçük hanım" dedi ve öğretmenler odasına doğru gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili)

Ateş ve Müzik +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin