BAŞKA GEZEGENDE

31 1 0
                                    

Merhabalar bu benim ilk hikayem eğer beğenirseniz lütfen beni takip edin ve "- Lütfen devamını getir " diyebilirsiniz eğer beğenmediyseniz incitmeden söylerseniz sevinirim teşekkürler şimdiden iyi okumalar           dilerim 🍀
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gözlerimi açtığımda o rahat yatağımda değildim .Bir o tarafa döndüm bı bu tarafa döndüm ve bir türlü rahat edemedim . Sanki bir kayanın üstüne yatmış gibiydim .
"-Kahvaltı " diye bağırdım hiç ses yoktu. Bı kaç kere daha "-Kahvaltı diye bağırdım da bir türlü kahvaltım gelmiyordu acaba ailecek mi kahvaltı yapacaktık yoksa bu gün okul tatil mi???" - Allahım lütfen okul tatil olsun "
Ama aklımda bir sürü soru vardı 1.benim bu eski püskü evde ne işim var ? Ben şoto'da yaşayan narin bir prensesim . 2. Annem , babam ve abim nerede?
Ve 3. Benim bu eski kıyafetlerin içinde ne işim var ?
Offf her sorunun arkasından bir soru daha geliyor bu ne zor iş arkadaş . - Abiiiii lütfen yardım edin . Anneeee , babaaa  lütfen yardım edin . - Heyyy aloooo kimse beni duymuyorum git gide acıkmaya başladım tam dışarı çıkıcaktım ki kapıyı açamadım bir daha denedim bir daha "- yok arkadaş olmuyor bı türlü ya havale ya havle ."
"- Eyvah okula geç kaldım ama okul ertelenseydi telefonuma mesaj gelirdi her türlü .Heh telefonumu buldum .Offf benim şansıma tüküriyim yaa .Telefonum bı türlü çekmiyor. Evde birazcık dolanmaya başladım tabi buraya ev denirse burası ahır mübarek ." - Heh işte çekiyo annemi aradım açmadı . Babam yok Allah Allah ne oluyo ya "- Aloo abi nerdesiniz . Bir türlü sizi bulamıyorum yoksa bana şaka mı yapıyorsunuz ? "- Ne şakası ya iyi misin sen hem sen evde niye yoksun okula bu kadar erken gitmene gerek yoktu . " - Abii ne okulu ya ben okulda değilim . Ahıra benzer bir evdeyim .Ve bu evden çıkamıyorum kapılar ve camlar kilitli seni bile zar zor aradım lütfen yardım et ." - Tamam kardeşim sakin ol  şimdi bu gezegendemisin  diye kontrol edeceğim bana bir iki dakika mühlet ver ."-Abi acele et şarjım çok az " - Ah kahretsin şarjım bitti .

AWEN ' IN KONUŞMASI:

"- Anne , baba yardım edin Lily bizim gezegenimiz de değil . " "-Yok artık oğlum şaka yapmayın lütfen lily kızım hadi odamdan çık bak okula geç kalıcaksın . Lily bak tamam artık yeter sinirleniyorum " - Anne şaka yapmıyorum istersen kendin bak " - Tamam bakıyorum... Ne bu olmaz Lily nasıl bu gezegende değil kim kaçırdı . Jake sende bak sen bulursun " - Tamam öncelikle sakin olun ben kimin kaçırdığını bulucam ... Tamam buldum ne
hayır hayır bu olamaz "- Ne oldu Jake yoksa " - Evet düşündüğün gibi Dünyada " - Anne , baba , Lily' e en fazla ne olabilir ki orası da bu gezegen gibi bir yer ."- Hayır oğlum anlamıyorsun orada yani dünyada sihir güçlerin yok olur "- Olamaz kardeşimi orada yanlız bırakamam peki bir şey soracağım oraya hiç sihir gücüyle giden oldu mu ? "- Aslında evet baban gidebilir ama önce bir kişinin gidip babana sinyal vermesi gerekiyor"- Tamam ben gideceğim hem kardeşimi koruya bilirim hemde babama sinyal gönderirim "-Tamam oğlum lütfen kendine iyi bak "



Devamı gelicek eğer beğenirseniz lütfen fikirlerinizi söylemeyi unutmayın evet birazcık kısa oldu 🍀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başka Gezegende Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin