Michelle, seorang Rahib (Nun) berusia 41 tahun yang bertugas di sebuah Chapel di sebuah perkampungan. Merupakan salah seorang Rahib yang mempunyai rupa yang cantik, dan badan yang solid. Boleh kata dalam kalangan Rahib di Kingdom Anate, Michelle antara yang otai.
Dia bersama rahib-rahib dan paderi selain dari berdakwah, melakukan tugas di Chapel, dia juga melaksanakan tugas kemanusiaan.
Sejak beberapa tahun kebelakangan, berlaku kekecohan di Kingdom Anate, iaitu kemunculan segerombolan Goblin yang sentiasa menyerang perkampungan. Dan yang meresahkan, apabila selepas mereka membunuh para lelaki, mereka merogol kesemua wanita di perkampungan yang dijarah.
Goblin ni terkenal dengan nafsu seks yang tinggi, sehinggakan, mereka mampu melakukan seks ber jam lama nya, dan memancutkan berdas-das air mani. Kebanyakkan wanita akan mengandung anak Goblin, namun hanya 1% saja yang berjaya di lahirkan. Walaupun tak banyak, namun itu saja cara mereka membiak, memandangkan kurangnya Goblin betina.
Setelah beberapa lama, Askar dari kota di-Raja berjaya mengurangkan populasi Goblin hingga menjadi terlalu minoriti. Kebanyakkan Goblin yang selamat, melarikan diri ke Kingdom/Republic lain atau ke hutan dalam yang jarang di masuki manusia.
Salah se-ekor Goblin tersesat ke kawasan hutan berdekatan dengan perkampungan Ari, tempat di mana Rahib Michelle tinggal. Goblin tersebut bersandar berehat di sebuah batang pokok, dia yang cedera akibat libasan pedang di bahagian dada kanan tertidur, sehingga lah dia terjaga selepas terdengar bunyi ranting pokok patah di pijak Rahib Michelle yang menjumpai nya. Akibat kehilangan darah yang banyak, Goblin tersebut tidak mampu bergerak. Namun Rahib Michelle menyelamatkan dia dengan dibawa Goblin tersebut di sebuah bangsal terbiar yang biasanya digunakan Rahib Michelle untuk menyimpan peralatan dan barangan untuk dibawa masuk ke dalam hutan, mencari sumber.
Maklum dengan bahayanya Goblin yang diselamatkan, Michelle, merantai leher Goblin tersebut disebuah tiang seri di basement bangsal tersebut. Walaupun Goblin tersebut bukan manusia, tetapi sifat kemanusiaan Michelle membuatkan dia membantu Goblin tersebut, walaupun berlainan spesis. Sudah lah pulak tu, kaki memantat je, dan Michelle sedar perkara tu tapi bagi nya biar lah dirawat dahulu Goblin tersebut, kemudian baru lah difikir apa tindakan selanjutnya.
Selepas 3 minggu dirawat, Goblin tersebut sembuh, dan luka yang besar sekarang menjadi parut. Bagaimana pun, Michelle tidak melepaskan Goblin tersebut, kerana khuatir akan di apa-apa kan dirinya. Goblin selepas sembuh, nafsu mereka akan naik, selepas 'berpuasa' seketika untuk memberi fokus merawat kecederaan mereka.
Ditambah pula, Goblin melihat Michelle ni rupawan, dan mempunyai sepasang tetak yang ranum dan besar nya sempurna dengan tubuh nya. Ini jadi 1 ilmu baru buat Michelle, dan semasa dia memerhatikan Goblin tersebut, dia terlihat kote Goblin di sebalik celana.
Sepanjang 41 tahun hidup, dia tak pernah kenal erti seks. Ketika umur nya 8 tahun, dia di hantar ke akademi Rahib di Kota Suci Gos, dan seterusnya berkhidmat sebagai Rahib hingga lah kini. Bahkan ketika umur nya 23 tahun, hampir saja dia melancap selepas melihat 1 pasangan yang berjimak di sebuah taman, sebelum tersedar dari hawa nafsu nya. Selama 3 hari dia memohon keampunan kepada tuhan.
Dia mengalihkan pandangan nya dan seterusnya memohon keampunan pada tuhan. Namun imej kote Goblin tersebut tidak pudar dari ingatan nya. Walaupun cipapnya tidak dirangsang dengan jari, tapi masih basah disebabkan hal tersebut. Setelah 5 hari menahan diri, dia berjaya mengekang nafsu nya dari terjentik walaupun kote Goblin tersebut bergayut ke kiri kanan.