11: זאת פילפילונת שלי

3.7K 155 119
                                    

*לאונרדו*

״צריך להעיף את המזוינים האלה מהשטח!״ אבא נהם בחדר הפגישות. ובגלל שאני הקאפו לעתיד אני מחוייב להיות בפגישות האלו, ״הרוסים כבר יותר מידי זמן על הזנב שלנו, אבל גם באותו הזמן שקטים נורא. משהו מסריח כאן״ אני אומר וכולם מהנהנים.

״אז מה עדיף לשתוק?!״ פיל שאלה בקול ציני. כן פיל גם נמצאת בפגישות האלו,כמובן שאף אחד במשפחה לא שמח מזה. אבל לפיל זה לא מזיז אפילו לא את הקצה של הזרת ברגל שלה.

כשפיל הייתה בת 11 היא נחטפה על ידי הרוסים. היא לא מדברת על זה עם אף אחד אפילו לא איתנו אז ככה שיוצא שאנחנו לא באמת יודעים מה קרה לה שם, אבל זה חד משמעית היה נורא הילדה חזרה אלינו אחרת לגמרי מימה שהייתה. הילדה שכל הזמן חייכה ורקדה נעלמה כאילו לא הייתה קיימת.
בסופו של דבר פיל הצליחה אך שהוא לחזור הביתה
ומאז אחותי הקטנה נעלמה.

״לא, לא אמרתי לשתוק אמרתי שעדיף שנחכה קצת״ אני עונה לפיל שמביטה באבא ומחכה שהוא יחליט מה לעשות. ״נילך אם רעיונך בני״ הוא אומר, ופיל מגלגלת את עייניה ויוצאת מהחדר בסערה.

הפגישה הסתיימה והלכתי לבדוק מה קורה עם פיל אני בא לפתוח את הדלת אבל אז אני רואה את אמא יוצאת משם. ״לא כדאי עכשיו בני״ היא אומרת ואני רואה את הדמעות בעיניה אני בא לקחת את ידיה אבל אז היא מתרסקת על הברכיים ובוכה בשקט.
״מה קרה לבתי מה קרה לה״ היא אומרת תוך כדי בכי, ״הם הרסו אותה״. ״והכי גרוע שהיא לא משתפת אותי במה שקרה שם. שאני לא יודעת איך לעזור לה״ היא מוסיפה אני יורד על ברכיי והוסף אותה לחיבוק

לאחר כמה שניות אנחנו שומעים את דלת חדרה נפתחת היא מביטה אלינו בעיניים אדומות שמראות את הבכי שהיה לה לפני כמה שניות.רגע היא בכתה? בחיים לא ראיתי אותה בוכה. היא מחזיקה בידה מחברת וזורקת אותה לכיוון אמא.
״תהני״ היא אומרת וחוזרת לחדרה. אנחנו שומעים קול של נעילת מפתח, ואני לוקח את אמא לחדרה, ״תודה בני״ היא אומרת ומביאה לי חיבוק נוסף. אני נושק לראשה ויוצא מהחדר.

אני בא להכנס לחדרה של פיל אבל אני שומע את קולו של יואי ״ששש את בסדר גמור,אני איתך, הכל בסדר.״ הוא אומר ״אוקיי תיסתכלי אליי את בסדר גמור״ הוא מוסיף, ואני שומע קול קטן של בכי ״טוב מכמה שאפשר בכל זאת את בת למשפחת אוילר״ יואי אומר ואני שומע ציחקוק קטן מפיה של פיל ״הנה זאת הפילפילונת שלי״ הוא מוסיף.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

השעה כבר שמונה בערב ואני מחליט לשלוח לקנדל הודעה
אני- עוד עשרים דקות אני בחוץ
קנדל- בישביל לזרוק את הזבל? כי זה די אתה
אני- תיתרגני
קנדל- ל...
אני- לדייט שלנו
קנדל- מה קרה לבלה הלכה למצוץ זין אחר היום
אני- מה קרה את מקנאה?
קנדל- במה בדיוק שאני לא יורדת על הברכיים בישבילך?
אני- תאמיני לי שאת עוד תירדי
אני- בנתיים תילכי להתארגן
אני רושם ומכבה את הטלפון ומתחיל להתארגן. ‏
לאחר קמה זמן אני יוצא לכיוון קנדל.

you love me {1}Where stories live. Discover now